Hi,
Sorry ik heb besloten toch nog even te wachten met het verhaal, toch bedank ik iedereen die moeite heeft gedaan 
[ bericht aangepast op 3 april 2013 - 16:51 ]
You're nothing without a dream.
0
Hi,
Sorry ik heb besloten toch nog even te wachten met het verhaal, toch bedank ik iedereen die moeite heeft gedaan 
[ bericht aangepast op 3 april 2013 - 16:51 ]
You're nothing without a dream.
0
Rol:Louis' Vriendin
Volledige Naam: Jessica Denise Hudgens
Bijnaam: Jess of Jessie
Geboortedatum: 21 januarie 1992 ( 20 dus haha)
Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):

[ bericht aangepast op 2 april 2013 - 21:31 ]
The sun's always there, even behind the clouds.
0
Rol: Vriendin Liam.
Volledige Naam: Aurea Ivy Dubois.
Bijnaam: Aura.
Geboortedatum: Ze is zeventien, haar geboortedatum is: 27-06-1995.
Uiterlijk:

[ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:49 ]
Reality's overrated.
0
Sorry, dubbelpost.
[ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:17 ]
Reality's overrated.
0
Rol: hoofdpersonage/ Beste Vriendin hoofdpersonage/ Vriendin Niall / Vriendin Louis/ Vriendin Zayn <— deze het liefst maar andere kan ook.
Volledige Naam: Jennifer Romy Eleya Strang
Bijnaam: Jenn, Jennie
Geboortedatum: 27/08/94
Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon): (niet bekend)
[ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:43 ]
live your life, it is beautiful as it is!
0
0
Rol: vriendin Niall
Volledige naam: Ikram Sabih
Bijnaam: Krampje of Ikje
Geboortedatum: 18-04-1993
Uiterlijk: ik heb geen bekend persoon maar ze draagt hoofddoek hier is een site KLIKIEEE
Karaker: Vrolijk lief alleen down als niall down is. Houdt van felle kleurtjes.
Familie: Broertje moeder vader en zus
Extra: Ik zou dit heeeeeeeeeeeeeeeereeeeel erg graag willen en ze draagt hoofddoek. Ze houdt veel van Niall. Haar ouder vinden het goed dat ze met hem heeft. Is een moslim dus en hoopt dat als ze trouwt met Niall hij zich voor haar gaat bekeren. Moslim worden.
Waarschuwen: Als ik erin zit graag via PRive bericht
en als de story begint hoe die story dan heet enzz xx
0
Ik heb het uiterlijk ietsjes uitgebreid
En heb namen bij haar pleegouders enzo gezet. De tweede foto van Naya Rivera toont trouwens niet echt haar haarlengte, sorry maar de computer doet raar, en toen ik nou eenmaal een redelijke foto had vond ik het wel goed zo. (Hij loopt telkens vast ^^)
[ bericht aangepast op 2 april 2013 - 23:17 ]
Reality's overrated.
0
Rol: Broer van de hoofdpersoon
Volledige Naam: Kyle
Bijnaam:-
Geboortedatum:03-05-1993
Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon): http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&biw=1280&bih=685&tbm=isch&tbnid=4Nqur8PaeWj1xM:&imgrefurl=http://www.hdwallpapersarena.com/francisco-lachowski-hd-wallpapers.html&docid=ANjhVKRcdMowGM&imgurl=http://www.hdwallpapersarena.com/wp-content/uploads/2012/10/Francisco-Lachowski-Wallpaper.jpg&w=600&h=842&ei=7kRbUaOiN4aO4gT2u4DwDQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:0,i:104&iact=rc&dur=1127&page=1&tbnh=172&tbnw=120&start=0&ndsp=22&tx=40&ty=92
Karakter: Druk,zorgzaam en sociaal
Familie: 1 jonger zusje en een vader
Verleden: hun moeder s overleden aan kanker toen hij 12 jaar was. Hij heeft het al wel verwerkt, maar toch kan hij het niet loslaten.
Extra: hij heeft een vriendin --> isa. gelukkig kunnen isa en zijn zusje het goed vinden met elkaar. en zijn beste vriend is Louis Tomlinson, ook hij kan het goed vinden met zijn zusje en het is net een broer voor haar.
Waarschuwen: Yes Please!
x
0
vriendin van niall! 
Rol: Niall's vriendin
Volledige Naam: Berber Roos Adams
Bijnaam: Roosje (van haar tweede naam hihi
)
Geboortedatum: 21 mei 1995
Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon): klik
1
Karakter: lief, behulpzaam, nieuwsgierig, doorzetter, verlegen bij vreemde, super gek en gestoord bij vrienden,
Familie: een jonger zusje met wie ze een goede band heeft, ouders gescheiden, woont bij haar moeder die soms juist heel lief is, en andere momenten een slechte moeder, vader geen contact meer mee.
Verleden: slecht behandelt door een jongen, dus daardoor erg kwetsbaar. als haar moeder in een slechte bui is, word ze meestal geslagen, of uit gescholden waardoor ze moeite heeft met mensen vertrouwen.
Extra: verslaafd aan chocola, speelt piano, kan zingen en dansen, wil heel graag in verhaal zitten 
Waarschuwen: graag, ook als ik er niet in zit (:
xoxo
0
Rol: liefst vriendin Niall maar mag ook hoofdpersonage/ zus hoofdpersonage/ beste vriendin hoofdpersonage
Volledige Naam: Yentl Olivia Green
Bijnaam:Yentl (weet niet echt iets)
Geboortedatum:08-01-1995

, liefst ook als ik erin zit
0
Rol: vriendin Niall / Louis -liefst Niall-
Volledige Naam: Evany Robin Michaels
Bijnaam: Eve
Geboortedatum: 14'02'1995 (net 2 maanden 18)
Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon): Doutzen Kroes. Blond haar, roze lippen, ijsblauwe ogen. (Foto lukt niet vanaf mobiel, maar die kan je zelf opzoeken!)
Karakter: lief, zorgzaam, speels, dol op muziek en acteren.
Familie: moeder is heel jong, van Evany bevallen op haar 16e. +heeft jonger zusje van 15.
Verleden: vader heeft gezin verlaten omdat Evany's moeder zo jong was en probeert, nu ze Niall's / Louis' vriendin is en in het nieuws is, weer contact op te nemen. Dit wil Evany absoluut niet, omdat hij haar en haar moeder nogal heeft verraden.
Extra: Evany is eigenlijk te dun. Ze eet niet veel en zit al erg gauw vol. Toch durft ze niet aan te komen, omdat ze tot haar 15e juist te dik is geweest. Niall/Lou probeert haar te laten eten, vooral als het Niall wordt, maar dan lukt 'm niet heel erg.
Waarschuwen: graag waarschuwing als je gaat beginnen, daarna neem ik abo natuurlijk 
ik hoop dat ik hem word hihi.
xoxo
[ bericht aangepast op 3 april 2013 - 8:52 ]
Today is life. The only life you're sure of. Make the most of today.
0
Rol: vriendin niall offf zuss
Volledige Naam: Lotte van ijsselmuide
Bijnaam:Lollyy
Geboortedatum:35-01-1994
Karakter: lief , raar mogoolies
Familie:broer zus pa , ma
Verleden:uhmm wat zou je moeten weten uit mijn verleden haha
Extra:ikkk willl boemh graag .eenn ik zit op paardrijden en twirlen ^^ hahah wou ik even zeggen :p
Waarschuwen: als gij start ofzoo
p.s weet niet hoe je foto doet maarr normaal heb ik geen bril als je de foto doet laadd haha
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=335855599845323&set=pb.100002626566706.-2207520000.1364973878&type=3&theater
[ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 22:09 ]
0
Ik neem aan dat je gewoon kiest welke jij het beste/interessanste/leukste vind? Want ik denk dat ik ook een personage voor je ga bedenken. Dus mocht je nog een specifiek personage nodig hebben, dan hoor ik het graag want ik zie een heleboel vriendinnen van.
Physics is awesome
0
Rol: Hoofdpersoon
Volledige Naam: Alexandra Goodhue
Bijnaam: Alex. Ze wil alleen dat je haar zo noemt, anders wordt ze boos. Ze is namelijk nogal jongensachtig ingesteld en wil dan ook met een jongensnaam genoemd worden.
Geboortedatum: 12-12-1993
Uiterlijk:

[ bericht aangepast op 3 april 2013 - 10:43 ]
26 - 02 - '16
0
Pantheon schreef:
Rol: Hoofdpersoon
Volledige Naam: Alexandra Goodhue
Bijnaam: Alex. Ze wil alleen dat je haar zo noemt, anders wordt ze boos. Ze is namelijk nogal jongensachtig ingesteld en wil dan ook met een jongensnaam genoemd worden.
Geboortedatum: 12-12-1993
Uiterlijk:
[Ik zal 'm later even afmaken als er wat andere rollen bekend zijn]
I don't want you to die, I want you to suffer.