• Hi,

    Sorry ik heb besloten toch nog even te wachten met het verhaal, toch bedank ik iedereen die moeite heeft gedaan :)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 16:51 ]


    You're nothing without a dream.

    Rol:Louis' Vriendin
    Volledige Naam: Jessica Denise Hudgens
    Bijnaam: Jess of Jessie
    Geboortedatum: 21 januarie 1992 ( 20 dus haha)
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):


    Karakter: Is lief aardig en schattig en doet geen vlieg kwaad maar als iemand aan haar vrienden komt word ze boos
    Familie: Heeft een tweeling broetje en zusje van 11 en een vader en een moeder
    Extra: Ze heeft een hele goede band met haar broertje en zusje en als hu iets over komt kan ze zich zelf het niet vergeven
    Waarschuwen: Waarschuwen zoiewso als je begint en of ik er in zit of niet...

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 21:31 ]


    The sun's always there, even behind the clouds.

    Rol: Vriendin Liam.
    Volledige Naam: Aurea Ivy Dubois.
    Bijnaam: Aura.
    Geboortedatum: Ze is zeventien, haar geboortedatum is: 27-06-1995.
    Uiterlijk:



    Naya Rivera
    Aurea is een mooi meisje om te zien. Het nadeel alleen is dat er behalve een glimlach die ze af en toe toond niet veel emotie op haar gezicht te vinden valt. Ze is 1.75 lang en is erg slank gebouwt, misschien wel een beetje te slank. Haar huid heeft een tintje en haar haren zijn zwart en lang, niet heel lang maar toch wel aardig. Ze dragen een natuurlijke slag. Haar ogen zijn donkerbruin en omringt door lange wimpers. Aurea heeft littekens door zelfbeschadiging met vuur. Haar enkels en polsen bedekt ze dus, ook op haar buik, heupen, linkerbovenbeen en rug zitten littekens. Dit komt echter niet door zelfbeschadeging. Haar kledingstijl is verschillend, eigelijk geen rokjes of jurkjes, hier heeft ze een hekel aan want ze is liever niet te meisjesachtig. Hakken vind ze ook niet zo. Haar make-up is vrij naturel.
    Karakter: Aurea is een lief, aardig, onhandig, slim, grappig, zorgzaam en beetje druk meisje. Maar hoewel ze goed kan luisteren, en over het algemeen goed advies kan geven - behalve dan dat ze wat verstrooid kan zijn - is ze zelf totaal niet spraakzaam over hoe zij zich voelt, of over wat er gebeurd is. Ze toont haar emoties dan ook bijna niet en mensen kunnen zich hier aan irriteren. Ze steld zich dus heel gesloten op en lijkt een muur om zich heen gebouwd te hebben. Ze is niet erg goed van vertrouwen, maar wel sociaal. Haar kun je overgins wel vertrouwen, ze zal je nooit bedriegen. Ook al zou het best wel eens kunnen dat ze iets achterhoud, maar dat zal waarschijnlijk meer met haar dan met jou te maken hebben. Af en toe, in een vervelende bui, kan ze een botte opmerking maken, hier schrikt ze dan erg van en bied gelijk haar excuses aan. Ook heeft ze last van af en toe uitbarstingen, als het haar teveel word. Dit is als ze alleen is en reageerd ze vooral op zichzelf af. Ze is niet bepaald gecoördineerd en wat rommelig, ze is echt iemand die de hele dag overal over heen struikeld en er dan een grapje over maakt. Maar ook iemand die zich diep van binnen helemaal niet zo blij voelt.
    Familie: Ze heeft pleegouders (Nèle en Fred) en een oudere pleegbroer (Max) die het huis al uit is.
    Verleden: Haar echte ouders (Rafaellá en Raoul) waren Spaans.haar vader is namelijk omgekomen in een brand, haar vader heeft haar mishandelt, zowel psychologisch als lichamelijk, haar moeder zei hier nooit iets van, maar heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd. Precies een maand voor de brand waarbij Aurea haar vader omkwam. Aurea is en was erg boos op haar moeder, omdat ze te laf was er ooit iets van te zeggen en haar met haar vader heeft achtergelaten. Haar vader werd na de dood van haar moeder alleen maar erger. En nadat hij een poging tot moord op haar had gedaan is hij dus omgekomen. Er is geen dader aangewezen. Sommigen zeggen dat Aurea het heeft gedaan, zij ontkent dit echter.
    Extra: Aurea is een beetje duister en sommige mensen vinden haar wat raar. Als ze haar leren kennen zien ze echter een hele goede vriendin in haar. Maar als je echt in haar leven duikt neem je toch liever een stapje terug...
    Waarschuwen: Natuurlijk! Ja!

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:49 ]


    Reality's overrated.

    Sorry, dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:17 ]


    Reality's overrated.

    Rol: hoofdpersonage/ Beste Vriendin hoofdpersonage/ Vriendin Niall / Vriendin Louis/ Vriendin Zayn <— deze het liefst maar andere kan ook.
    Volledige Naam: Jennifer Romy Eleya Strang
    Bijnaam: Jenn, Jennie
    Geboortedatum: 27/08/94
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon): (niet bekend)

    Jenn heeft lang krullend bruin haar. Ze heeft hele donker blauwe ogen. Ze is ongeveer 1.75 en is prachtig gebouwd en heeft mooie rondingen. Het liefst daagt ze bloesjes met een jeans.
    Karakter: Jenn is super zorgzaam en lief. Ze kan wel heel bitchy doen als ze je niet mag. Jenn is bij vreemde mensen verlegen maar als ze je kent en vertrouwd dan is ze heel spontaan en praat ze zo super veel!
    Ze is ook nog heel druk en beweegt altijd wel. Ze is net als Naill een echte eter. Ze krijgt er nooit genoeg van en houd het meest van aardappel gratin.
    Familie:
    moeder: Rachel
    vader: Ian
    zusje: Maria
    zusje: Pip
    zus: Olive
    broertje: Hugo
    broer: Tijs
    Verleden: Jenn heeft heeeeel veel broertjes en zusjes. Vroeger is ze door haar vriendje mishandeld op alle manieren. Daardoor is haar vertrouwen heel zwaar beschadigd.
    Extra: ze is model
    Waarschuwen: jep

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:43 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Wil je me waarschuwen als het verhaal begint?(:


    Food.

    Rol: vriendin Niall
    Volledige naam: Ikram Sabih
    Bijnaam: Krampje of Ikje
    Geboortedatum: 18-04-1993
    Uiterlijk: ik heb geen bekend persoon maar ze draagt hoofddoek hier is een site KLIKIEEE
    Karaker: Vrolijk lief alleen down als niall down is. Houdt van felle kleurtjes.
    Familie: Broertje moeder vader en zus
    Extra: Ik zou dit heeeeeeeeeeeeeeeereeeeel erg graag willen en ze draagt hoofddoek. Ze houdt veel van Niall. Haar ouder vinden het goed dat ze met hem heeft. Is een moslim dus en hoopt dat als ze trouwt met Niall hij zich voor haar gaat bekeren. Moslim worden.

    Waarschuwen: Als ik erin zit graag via PRive bericht :) en als de story begint hoe die story dan heet enzz xx

    Ik heb het uiterlijk ietsjes uitgebreid ;) En heb namen bij haar pleegouders enzo gezet. De tweede foto van Naya Rivera toont trouwens niet echt haar haarlengte, sorry maar de computer doet raar, en toen ik nou eenmaal een redelijke foto had vond ik het wel goed zo. (Hij loopt telkens vast ^^)

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 23:17 ]


    Reality's overrated.

    Rol: Broer van de hoofdpersoon
    Volledige Naam: Kyle
    Bijnaam:-
    Geboortedatum:03-05-1993
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon): http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&biw=1280&bih=685&tbm=isch&tbnid=4Nqur8PaeWj1xM:&imgrefurl=http://www.hdwallpapersarena.com/francisco-lachowski-hd-wallpapers.html&docid=ANjhVKRcdMowGM&imgurl=http://www.hdwallpapersarena.com/wp-content/uploads/2012/10/Francisco-Lachowski-Wallpaper.jpg&w=600&h=842&ei=7kRbUaOiN4aO4gT2u4DwDQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:0,i:104&iact=rc&dur=1127&page=1&tbnh=172&tbnw=120&start=0&ndsp=22&tx=40&ty=92
    Karakter: Druk,zorgzaam en sociaal
    Familie: 1 jonger zusje en een vader
    Verleden: hun moeder s overleden aan kanker toen hij 12 jaar was. Hij heeft het al wel verwerkt, maar toch kan hij het niet loslaten.
    Extra: hij heeft een vriendin --> isa. gelukkig kunnen isa en zijn zusje het goed vinden met elkaar. en zijn beste vriend is Louis Tomlinson, ook hij kan het goed vinden met zijn zusje en het is net een broer voor haar.
    Waarschuwen: Yes Please!;D x

    vriendin van niall! :D

    Rol: Niall's vriendin
    Volledige Naam: Berber Roos Adams
    Bijnaam: Roosje (van haar tweede naam hihi :3)
    Geboortedatum: 21 mei 1995
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon): klik
    1

    Karakter: lief, behulpzaam, nieuwsgierig, doorzetter, verlegen bij vreemde, super gek en gestoord bij vrienden,
    Familie: een jonger zusje met wie ze een goede band heeft, ouders gescheiden, woont bij haar moeder die soms juist heel lief is, en andere momenten een slechte moeder, vader geen contact meer mee.
    Verleden: slecht behandelt door een jongen, dus daardoor erg kwetsbaar. als haar moeder in een slechte bui is, word ze meestal geslagen, of uit gescholden waardoor ze moeite heeft met mensen vertrouwen.
    Extra: verslaafd aan chocola, speelt piano, kan zingen en dansen, wil heel graag in verhaal zitten ;D
    Waarschuwen: graag, ook als ik er niet in zit (:

    xoxo

    Rol: liefst vriendin Niall maar mag ook hoofdpersonage/ zus hoofdpersonage/ beste vriendin hoofdpersonage
    Volledige Naam: Yentl Olivia Green
    Bijnaam:Yentl (weet niet echt iets)
    Geboortedatum:08-01-1995
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):


    Karakter: lief, heel erg onhandig, doet alles voor haar vrienden en familie, verlegen tegenover nieuwe mensen, actief en altijd vrolijk bij vrienden, zorgzaam, kan koppig zijn, nieuwsgierig, durft veel, verstopt haar gevoelens, kan niet boos zijn en vergeeft dan ook vlug, houd heel veel van dieren en muziek
    Familie: ouders zijn gescheiden, heeft 1 echte broer waar ze heel goed mee overeenkomt, heeft 2 stiefzussen aan haar moeders kant, haat haar stiefmoeder
    Extra: speelt drum, skate (wat niet veel mensen van haar verwachten)
    Waarschuwen: Waneer het verhaal start, lees het sowieso xD, liefst ook als ik erin zit
    xxx

    Rol: vriendin Niall / Louis -liefst Niall-
    Volledige Naam: Evany Robin Michaels
    Bijnaam: Eve
    Geboortedatum: 14'02'1995 (net 2 maanden 18)
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon): Doutzen Kroes. Blond haar, roze lippen, ijsblauwe ogen. (Foto lukt niet vanaf mobiel, maar die kan je zelf opzoeken!)
    Karakter: lief, zorgzaam, speels, dol op muziek en acteren.
    Familie: moeder is heel jong, van Evany bevallen op haar 16e. +heeft jonger zusje van 15.
    Verleden: vader heeft gezin verlaten omdat Evany's moeder zo jong was en probeert, nu ze Niall's / Louis' vriendin is en in het nieuws is, weer contact op te nemen. Dit wil Evany absoluut niet, omdat hij haar en haar moeder nogal heeft verraden.
    Extra: Evany is eigenlijk te dun. Ze eet niet veel en zit al erg gauw vol. Toch durft ze niet aan te komen, omdat ze tot haar 15e juist te dik is geweest. Niall/Lou probeert haar te laten eten, vooral als het Niall wordt, maar dan lukt 'm niet heel erg.
    Waarschuwen: graag waarschuwing als je gaat beginnen, daarna neem ik abo natuurlijk :)

    ik hoop dat ik hem word hihi.
    xoxo

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 8:52 ]


    Today is life. The only life you're sure of. Make the most of today.

    Rol: vriendin niall offf zuss
    Volledige Naam: Lotte van ijsselmuide
    Bijnaam:Lollyy
    Geboortedatum:35-01-1994
    Uiterlijk (liefst met foto en bekend persoon):
    Karakter: lief , raar mogoolies
    Familie:broer zus pa , ma
    Verleden:uhmm wat zou je moeten weten uit mijn verleden haha
    Extra:ikkk willl boemh graag .eenn ik zit op paardrijden en twirlen ^^ hahah wou ik even zeggen :p
    Waarschuwen: als gij start ofzoo

    p.s weet niet hoe je foto doet maarr normaal heb ik geen bril als je de foto doet laadd haha



    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=335855599845323&set=pb.100002626566706.-2207520000.1364973878&type=3&theater

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 22:09 ]

    Ik neem aan dat je gewoon kiest welke jij het beste/interessanste/leukste vind? Want ik denk dat ik ook een personage voor je ga bedenken. Dus mocht je nog een specifiek personage nodig hebben, dan hoor ik het graag want ik zie een heleboel vriendinnen van.


    Physics is awesome

    Rol: Hoofdpersoon
    Volledige Naam: Alexandra Goodhue
    Bijnaam: Alex. Ze wil alleen dat je haar zo noemt, anders wordt ze boos. Ze is namelijk nogal jongensachtig ingesteld en wil dan ook met een jongensnaam genoemd worden.
    Geboortedatum: 12-12-1993
    Uiterlijk:


    Avril Lavigne
    Op het eerste gezicht ziet Alex eruit als een tomboy. Ze draagt oversized hoodies, hoedjes die zo'n beetje haar hele hoofd bedekken en heeft haar haren kort geknipt. Ook draagt ze broeken die onderaan haar kont hangen, maar dat kan haar niets schelen. Ze draagt riemen om de broeken om hun plek te houden. Verder draagt Alex vaak tank-tops en caps. Ze draagt ook vaak legerprint kleding, puur omdat ze dit mooi vindt en vindt dat het bij haar imago past. Veel make-up draagt ze niet. Dat vindt e tuttig en ze heeft er een hekel aan om tuttig te zijn. Alex heeft een erg mooi gezichtje. Een mooie neus, waar ze binnenkort een neusvleugelpiercing in wil. Ze heeft ook erg mooie grote ogen, ze stralen dat niet veel vriendelijkheid uit, maar hebben wel een mooie strijdlustige glans. Ze zijn grasgroen en Alex is er erg trots op. Alex heeft een niet zo'n grote mond met mooie lippen er omheen. Alex heeft twee oorbellen per oor. Deze zitten echter altijd achter haar haren verborgen, maar ze is van plan om een derde gaatje in elk oor te laten schieten of piercen. Daar is ze nog niet helemaal over uit, omdat ze als de dood is voor naalden. Alex heeft een tatoeage op haar onderrug met het woord 'Brave' erop. Dat betekend dapper. Dit symboliseert de moeilijke tijden die ze achter de rug heeft. Ook heeft ze tatoeage op haar enkel met vleugeltjes. Engelenvleugeltjes om precies te zijn. Dit staat ook weer symbool voor iets, maar dat vertelt ze eigenlijk aan niemand. Het staat symbool voor alle positieve gevoelens die ze ooit gehad heeft. Maar omdat ze nu niet zo lekker in haar vel zit, deelt ze het toch maar met niemand.
    Karakter: Alex is een meisje dat op vele manieren te omschrijven is. Ze heeft een levendig karakter met vele eigenschappen. Aan de ene kant is Alex een heel lief meisje. Erg vrolijk is ze niet, maar ze probeert zich wel in te houden om anderen het naar de zin te maken. Ze cijfert zich weg voor anderen zonder dat ze er eigenlijk erg in heeft. Ze heeft het vaak niet door, maar het heeft haar wel in veel problemen gebracht. Zo is ze depressief geweest en dat heeft haar leven getekend. Ze is bijna nooit meer vrolijk, heeft eigenlijk nergens zin in en is aards lui. Ook kan Alex nogal bot uit de hoek komen. Ze kan zomaar het gesprek afkappen en weglopen. Hieruit is ook op te maken dat Alex nogal onverwacht kan reageren en onverwacht uit de hoek kan komen. Ze wil eigenlijk altijd haar zin hebben, precies weten waar ze aan toe is en soms krijgt ze een uitbarsting. Dan wordt ze zo boos dat ze dingen kapot gooit of alles bij elkaar scheldt. Ze doet wel heel erg haar best om zich altijd in te houden, want ze wil dat niemand haar op zo'n manier meemaakt. Vaak heeft ze na zo'n bui wel heel erg veel spijt. Ze doet er dan alles aan om het weer goed te maken. De band met haar ouders is door al deze situaties nogal verslechtert. Sommigen denken dat Alex autisme heeft, maar zelf ontkent ze het hevig. Ze wil niet in een hokje geplaatst worden en houdt niet van discriminatie. Ze is bang dat mensen heel anders tegen haar gaan doen als het blijkt dat ze autisme heeft. Daarom heeft ze zich tot nog toe niet laten testen en ze is ook niet van plan om dat te gaan doen. Verder is Alex een heel erg rebels meisje. Als ze haar zin niet krijgt, scheldt ze je de huid vol en gaat ze andere acties verrichten om wel haar zin te krijgen. Ook verfde ze haar haren zonder toestemming, nam ze twee tatoeages en is ze binnenkort van plan om een piercing te laten zetten. Haar ouders staan daar totaal niet achter, die zijn er nogal op tegen. Verder kan ze zich zomaar kinderachtig gaan gedragen. Ze verzamelde bijvoorbeeld kleine skateboards (van die miniaturen), en daar heeft ze een hele collectie van op haar kamer. Ook heeft ze het idee dat ze in het verkeerde lichaam is geboren. Ze wil later misschien nog zo'n operatie laten uitvoeren, maar is daar nog niet helemaal op uit, want ze valt wel gewoon op jongens.
    Familie: [Die vul ik in zodra er bekend is wie de rollen van het gezin krijgen]
    Verleden: [Die kan ik ook later pas invullen]
    Extra: Alex heeft jarenlang op ballet gezeten, maar toen haar jongensachtige kant naar boven kwam is ze hiermee gestopt. Ze ging skateboarden en skeeleren in haar vrije tijd en ging op een honkbalvereniging. Ze kan nu hartstikke goed honkballen en is daar erg trots op. Ook wil ze nog op een vechtsport gaan en krachttraining gaan doen. Dit is alleen veel te duur om van haar eigen zakgeld te gaan betalen en van het geld dat binnenkomt door het baantje dat ze heeft. Ze moet namelijk haar hobby's nu zelf gaan bekostigen, omdat haar ouders niet bereid zijn mee te betalen aan sporten voor jongens die hun kleine meisje nu doet. Ze hopen dan ook vurig dat ze ermee zal stoppen.
    Alex werkt in een supermarkt in de buurt als vakkenvuller. Hier verdient ze ongeveer 150 euro per maand mee. Ook krijgt ze 5 euro zakgeld per week. De helft van het geld spaart ze op voor games, een kwart aan kleding en een kwart aan haar hobby's.
    Waarschuwen: Ja

    [Ik zal 'm later even afmaken als er wat andere rollen bekend zijn]

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 10:43 ]


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Rol: Hoofdpersoon
    Volledige Naam: Alexandra Goodhue
    Bijnaam: Alex. Ze wil alleen dat je haar zo noemt, anders wordt ze boos. Ze is namelijk nogal jongensachtig ingesteld en wil dan ook met een jongensnaam genoemd worden.
    Geboortedatum: 12-12-1993
    Uiterlijk:



    [Ik zal 'm later even afmaken als er wat andere rollen bekend zijn]


    DAT IS AVRIL. Nu ga ik mijn rol maken


    I don't want you to die, I want you to suffer.