• Hoi Q'ers,

    Ik en een vriendin van me hebben morgen een presentatie van Aardrijkskunde en tja.. pubers hè.
    Nee, grapje. We zijn best op tijd begonnen en we hebben best veel gedaan, maar ehm, we zijn vergeten om het op school gemaakte deel naar onze eigen mail te sturen...

    Het gaat over de haven van Rotterdam en dan de soorten boten die daar aankomen, het verkeer en de infrastructuur. Dat zijn de dingen die we zeg maar niet meer weten. Mijn vraag aan jullie is of jullie misschien iets meer afweten van de Rotterdamse haven en dan vooral met betrekking tot de boten want daar is best weinig over te vinden op Google.


    Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Waar heb je die informatie de eerste keer dan gevonden? Als het een website of boek was, kun je die dan niet ergens vinden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Waar heb je die informatie de eerste keer dan gevonden? Als het een website of boek was, kun je die dan niet ergens vinden?


    Nee, want mijn leraar heeft ook best veel aan ons verteld daarover, maar dat weten we dus niet meer...
    Ik ben overal informatie vandaan aan het halen, maar ik heb ook echt geen idee of dat klopt en of het wel echt over de dingen gaat waar we het over moeten doen.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Nee, want mijn leraar heeft ook best veel aan ons verteld daarover, maar dat weten we dus niet meer...
    Ik ben overal informatie vandaan aan het halen, maar ik heb ook echt geen idee of dat klopt en of het wel echt over de dingen gaat waar we het over moeten doen.


    Hm, dat is inderdaad lastig. Misschien morgen extra vroeg opstaan om er op school nog aan te werken?
    In ieder geval succes, hopelijk lukt het allemaal nog.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou, ik heb daar ook ooit een opdracht over moeten maken en er is een hele grote website waarop je alles kan vinden over de Rotterdamse haven. Volgens mij is het deze site. Hopelijk heb je er iets aan. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Nou, ik heb daar ook ooit een opdracht over moeten maken en er is een hele grote website waarop je alles kan vinden over de Rotterdamse haven. Volgens mij is het deze site. Hopelijk heb je er iets aan. ^^


    Ja, op die site ben ik al best vaak terecht gekomen met zoekopdrachten. Maar er staat zeg maar niet wat ik echt zoek. Wat wordt en bijvoorbeeld vervoerd van en naar Rotterdam en wat voor schepen.
    Ik denk gewoon dat ik mijn leraar ga mailen en zeggen dat wel uitstel willen. We krijgen het zo echt niet af omdat de juiste info er gewoon niet is. Het moet gaan over de begrippen die we hebben gehad in dat hoofdstuk en daarover vertellen ze best weinig.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Square schreef:
    (...)

    Hm, dat is inderdaad lastig. Misschien morgen extra vroeg opstaan om er op school nog aan te werken?
    In ieder geval succes, hopelijk lukt het allemaal nog.


    Tja, dat is geen optie. Mijn school begint al om 8:10. En er zit ook geen pauze meer tussen. Zo ontzettend naaiend dit D:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Misschien is dit iets? Als je een beetje goed bent in Engels, kun je misschien ook in het Engels gaan zoeken. Volgens mij krijg je dan sneller informatie die jij zoekt dan al die particuliere informatie.


    From these ashes, I will rise

    Ah mijn ex-stiefvader werkt in de haven van Rotterdam maargoed, hij is niet hier nu dus ik zou het hem niet kunnen vragen, sorry


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Page394 schreef:
    (...)

    Ja, op die site ben ik al best vaak terecht gekomen met zoekopdrachten. Maar er staat zeg maar niet wat ik echt zoek. Wat wordt en bijvoorbeeld vervoerd van en naar Rotterdam en wat voor schepen.
    Ik denk gewoon dat ik mijn leraar ga mailen en zeggen dat wel uitstel willen. We krijgen het zo echt niet af omdat de juiste info er gewoon niet is. Het moet gaan over de begrippen die we hebben gehad in dat hoofdstuk en daarover vertellen ze best weinig.


    Ik weet bijna zeker dat het op die site te vinden is... Maar goed, zo niet, dan weet ik het anders ook niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)