• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Je verhaal moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je meer dan één keer op jezelf stemt(dit geldt ook voor vrienden die vanaf verschillende accounts stemmen!) door gebruik te maken vanaf verschillende accounts wordt je gediskwalificeerd en mag je niet meer mee doen aan 6 wedstrijden van SOTM(Je krijgt dus een SOTM ban van een half jaar). We willen een eerlijke wedstrijd en kunnen zien wanneer er vals gespeeld wordt!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili, Scandal, Frodo of Yoda sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili, Scandal, Frodo of Yoda.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo
    December thema: 'Kerst' Winnaar: Phosphenes
    Januari thema: 'Wraak' Winnaar: Kingster
    Februari thema: 'trots' Winnaar: Hashirama
    Maart thema: 'Taboe' Winnaar: Darksavior
    April thema: 'Cyborg' Winnaar: Square
    Mei-juni thema: 'Magie' Winnaar: Frodo
    Juli thema: 'Onverwacht nieuws': Winnaar: Draculea

    Het thema van de maand:
    Nog niet bekend.

    Inzendingen:
    - Nog geen inzendingen

    De winnaar van de maand juii: Draculea met Een vriend met invloed.
    Gefeliciteerd!


    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 21:58 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 aug 2013 - 16:05 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hi :3
    Ik heb nu dus iets geschreven, maar ik twijfel of het bij het onderwerp past..
    Klik

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 0:06 ]


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Rippertjiep schreef:
    Oh ja, nog een vraagje.
    Is het toegestaan delen van bestaande liedjesteksten (vrij vertaalt, omdat het in het Nederlands moet zijn) in je verhaal te verwerken?

    Er is overlegd. In normale stories mag je dat doen mits bronvermelding, maar voor SOTM laten we dit niet toe.
    Dus nee, het is niet toegestaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    LyraPhoenix schreef:
    Het is snel, maar ik kreeg toen het onderwerp gegeven werd een geweldig idee.
    Ik ging gelijk aan de slag en het sloeg echt aan.

    Dus hier is ie al:

    A boy with anorexia

    Voor mij is de story nog steeds niet beschikbaar. Wil je nog eens kijken?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Coldest schreef:
    Hi :3
    Ik heb nu dus iets geschreven, maar ik twijfel of het bij het onderwerp past..
    Klik

    Waarom denk je dat het bij het onderwerp past en waarom denk je van niet? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Was nog niet geactiveerd volgens mij, maar nu wel.


    Drukte per ongeluk op inactivatie


    Vampire + Servant = Servamp

    Scandal schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat het bij het onderwerp past en waarom denk je van niet? =)


    Omdat ze niet had verwacht dat haar zus een einde aan haar leven zou maken.. Maar aan de andere kant is het niet echt een verassing omdat het in een bepaalde tijd wordt verteld.

    x3


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Coldest schreef:
    (...)

    Omdat ze niet had verwacht dat haar zus een einde aan haar leven zou maken.. Maar aan de andere kant is het niet echt een verassing omdat het in een bepaalde tijd wordt verteld.

    x3

    Naar mijn mening past het niet zo geweldig binnen het thema.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Naar mijn mening past het niet zo geweldig binnen het thema.


    Oh, jammer )':


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Ik denk dat ik deze keer eens een poging ga wagen Stiekeme MT.

    Coldest schreef:
    (...)

    Oh, jammer )':

    Probeer het misschien een beetje aan te passen? Of probeer iets nieuws? Je hebt nog tijd. =)

    Elvenking schreef:
    Ik denk dat ik deze keer eens een poging ga wagen Stiekeme MT.

    Sla me als ik een domme vraag stel: wat is MT? :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Sla me als ik een domme vraag stel: wat is MT? :')


    Ik keek er ook even verward naar, maar volgens mij betekent het mijn topics. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, sorry, Mijn Topics inderdaad. ^^

    Bedankt voor de felicitaties en fijn dat jullie het nieuwe thema goed vinden ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga deze keer ook meedoen, alleen ik heb een vraagje:
    Moet het persé fictie zijn, of mag ik ook iets schrijven over mijn eigen leven? (Dan meer bijvoorbeeld in dagboekvorm...)


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog steeds maar één inzending? Hm.. ik wil graag meedoen maar er komt niets origineels in me op. :\