• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Je verhaal moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je meer dan één keer op jezelf stemt(dit geldt ook voor vrienden die vanaf verschillende accounts stemmen!) door gebruik te maken vanaf verschillende accounts wordt je gediskwalificeerd en mag je niet meer mee doen aan 6 wedstrijden van SOTM(Je krijgt dus een SOTM ban van een half jaar). We willen een eerlijke wedstrijd en kunnen zien wanneer er vals gespeeld wordt!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili, Scandal, Frodo of Yoda sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili, Scandal, Frodo of Yoda.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo
    December thema: 'Kerst' Winnaar: Phosphenes
    Januari thema: 'Wraak' Winnaar: Kingster
    Februari thema: 'trots' Winnaar: Hashirama
    Maart thema: 'Taboe' Winnaar: Darksavior
    April thema: 'Cyborg' Winnaar: Square
    Mei-juni thema: 'Magie' Winnaar: Frodo
    Juli thema: 'Onverwacht nieuws': Winnaar: Draculea

    Het thema van de maand:
    Nog niet bekend.

    Inzendingen:
    - Nog geen inzendingen

    De winnaar van de maand juii: Draculea met Een vriend met invloed.
    Gefeliciteerd!


    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 21:58 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 aug 2013 - 16:05 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou zo iets kunnen schrijven en ik heb ook heel wat ideeën in mijn hoofd, maar ik ben te lui om te beginnen. -vakantie-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Opgedoken.
    Mijn inzending.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mama, ik mis ze.
    Ik weet dus niet of het mag, maar ik lever 'm toch in...


    Deep inside, I've never felt alive

    OMG, nog maar 1 dagje. Laat me maar snel gaan beginnen.


    -

    Morgen mag ook nog ingeleverd worden?
    Sorry ik ben een beetje te moe om die regel te begrijpen.

    Draculea schreef:
    Morgen mag ook nog ingeleverd worden?
    Sorry ik ben een beetje te moe om die regel te begrijpen.

    Vandaag mag je nog inleveren als ik me niet vergis.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vandaag is de laatste dag dat jullie iets in kunnen sturen! ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Okidoki

    Hm ik heb nu een idee in mijn hoofd maar ik vraag me echt af of het bij het onderwerp past.
    Het is iets als een soort grote plottwist, het is een onverwachts einde zeg maar...

    Mocht dit niet binnen het onderwerp vallen, dan heb ik nog wel een ander idee tho.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 20:34 ]

    Okeuy, mijn inzending; Een vriend met invloed.
    Zoals gezegd, ik weet niet zeker of dit bij het onderwerp past, maar in interpreteerde het als het volgt; je komt met mijn verhaal er uiteindelijk achter dat het anders is dan je denkt. Het is gebaseerd op een waarheid en het einde is onverwachts, waardoor je hier over gaat nadenken (bijvoorbeeld; wat voor gevolgen heeft dit eigenlijk in principe).

    Duuus, mocht het niet passen in dit onderwerp; helaas pindakaas voor mij. :Y)

    I feel like I'm spamming the shit out of you guys, sorry (cat)
    Maar kan iemand me vertellen of ik een goede inzending heb gestuurd? Dat bespaard mij weer een teleurstelling. :'D

    DE POLL


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Naah, ik ga niet stemmen. Komt denk ik omdat ik geen tijd heb om alles te lezen, anders had ik het zo gedaan. :W


    Some people are art and do art at the same time

    Ik kan niet wachten maand Augustus, want dan doe ik weer mee.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Ik kan niet wachten maand Augustus, want dan doe ik weer mee.

    Me too, ook al doe ik deze maand ook al mee. :'D