• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Je verhaal moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je meer dan één keer op jezelf stemt(dit geldt ook voor vrienden die vanaf verschillende accounts stemmen!) door gebruik te maken vanaf verschillende accounts wordt je gediskwalificeerd en mag je niet meer mee doen aan 6 wedstrijden van SOTM(Je krijgt dus een SOTM ban van een half jaar). We willen een eerlijke wedstrijd en kunnen zien wanneer er vals gespeeld wordt!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili, Scandal, Frodo of Yoda sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili, Scandal, Frodo of Yoda.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo
    December thema: 'Kerst' Winnaar: Phosphenes
    Januari thema: 'Wraak' Winnaar: Kingster
    Februari thema: 'trots' Winnaar: Hashirama
    Maart thema: 'Taboe' Winnaar: Darksavior
    April thema: 'Cyborg' Winnaar: Square
    Mei-juni thema: 'Magie' Winnaar: Frodo
    Juli thema: 'Onverwacht nieuws': Winnaar: Draculea

    Het thema van de maand:
    Nog niet bekend.

    Inzendingen:
    - Nog geen inzendingen

    De winnaar van de maand juii: Draculea met Een vriend met invloed.
    Gefeliciteerd!


    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 21:58 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 aug 2013 - 16:05 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb ook alles gelezen. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    When is the poll coming? (zip)


    Some people are art and do art at the same time

    Nog steeds geen poll?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Nog steeds geen poll?
    Nope.


    Some people are art and do art at the same time

    Hadieho, sorry, geen berichtje met dat het topic is verschenen, maar ik had even een gb naar Yoda/Sam toegestuurd over de poll en dat die er nog niet was. Dit was haar antwoord:

    Yoda:
    Ik kwam er vandaag ook achter dat er dus geen poll is. Gezien ik geen officiële story of the month mod ben (ik viel alleen soms even in omdat het me gevraagd werd of iets anders. Dat is deze maand dus niet gebeurd) heb ik dat dus niet gemerkt.
    We zijn momenteel aan het overleggen over wat we nou precies gaan doen. Dus daar komt vandaag of morgen nieuws over. Het gaat sowieso niet zijn dat we deze ronde gewoon laten gaan ofzo en iets hebben van 'jammer voor de deelnemers dan', dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken. Maar we zijn er nu even over in overleg.


    En ondanks dat ik deze keer niet mee deed met deze ronde, leek het me wel zo fijn voor de overige leden als er een poll kwam ^^

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 18:53 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Hadieho, sorry, geen berichtje met dat het topic is verschenen, maar ik had even een gb naar Yoda/Sam toegestuurd over de poll en dat die er nog niet was. Dit was haar antwoord:

    (...)

    En ondanks dat ik deze keer niet mee deed met deze ronde, leek het me wel zo fijn voor de overige leden als er een poll kwam ^^
    Uh oke, zo ligt het dus. Ik wou eigenlijk een pb sturen, maar iemand was me voor c;


    Some people are art and do art at the same time

    Ten eerste, sorry dat het zo heeft moeten lopen. Wij hebben er over gepraat en hebben drie opties bedacht. Het is aan jullie om te zeggen welke jullie het liefst hebben.

    1) Alle deelnemers krijgen 100 credits en het SOTM team mag een thema verzinnen, 2) Stemmen zal open gaan en een maand open blijven, of 3) Stemmen zal open gaan en we geven tot (bv) 15 mei om te stemmen. Daarna komt er een nieuw thema en dit zal het thema voor zowel mei als juni zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Optie 1 zou zalig zijn. Maar het zou wel de meest egoïstische oplossing zijn. Haha.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Matilda schreef:
    Optie 1 zou zalig zijn. Maar het zou wel de meest egoïstische oplossing zijn. Haha.


    Hoezo egoïstisch?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als deelnemer neig ik natuurlijk naar optie 1. :') Anders lijkt de derde mogelijkheid me het meest eerlijk. Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit, 1 of 3. Sorry, ik ben echt slecht als het gaat om kiezen of stemmen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou het jammer vinden als er deze maand geen nieuw thema komt, dus ik ga voor 1 of 3. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ga voor optie 3.


    Time to tip the scales!

    Hatake schreef:
    (...)

    Hoezo egoïstisch?


    Het verkiezen van de credits bovenhet aanzien van andere mensen. Al is egoistisch misschien niet het juiste woord. Hebzuchtig, dat is het. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    3, anders doe ik 1 keertje niet mee en krijgt iedereen gelijk 100 credits hahaha (: Nee, maar 3 lijkt me het beste!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Matilda schreef:
    (...)

    Het verkiezen van de credits bovenhet aanzien van andere mensen. Al is egoistisch misschien niet het juiste woord. Hebzuchtig, dat is het. (:


    ah zo...ikke snappen nu, met het juiste woord ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.