• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Je verhaal moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je meer dan één keer op jezelf stemt(dit geldt ook voor vrienden die vanaf verschillende accounts stemmen!) door gebruik te maken vanaf verschillende accounts wordt je gediskwalificeerd en mag je niet meer mee doen aan 6 wedstrijden van SOTM(Je krijgt dus een SOTM ban van een half jaar). We willen een eerlijke wedstrijd en kunnen zien wanneer er vals gespeeld wordt!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili, Scandal, Frodo of Yoda sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili, Scandal, Frodo of Yoda.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo
    December thema: 'Kerst' Winnaar: Phosphenes
    Januari thema: 'Wraak' Winnaar: Kingster
    Februari thema: 'trots' Winnaar: Hashirama
    Maart thema: 'Taboe' Winnaar: Darksavior
    April thema: 'Cyborg' Winnaar: Square
    Mei-juni thema: 'Magie' Winnaar: Frodo
    Juli thema: 'Onverwacht nieuws': Winnaar: Draculea

    Het thema van de maand:
    Nog niet bekend.

    Inzendingen:
    - Nog geen inzendingen

    De winnaar van de maand juii: Draculea met Een vriend met invloed.
    Gefeliciteerd!


    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 21:58 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 aug 2013 - 16:05 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik eh, zou het pretty shit vinden als de anderen nu ineens allemaal honderd credits krijgen, maar als dat gebeurt, dan zij dat zo (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik eh, zou het pretty shit vinden als de anderen nu ineens allemaal honderd credits krijgen, maar als dat gebeurt, dan zij dat zo (:

    Agreed


    26 - 02 - '16

    De eerste optie zou een beetje zuur zijn voor de mensen die wel vaak meedoen, maar toevallig deze maand niet.
    Ik heb nog niet meegedaan, maar 3 klinkt het beste.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jaimes schreef:
    Ik eh, zou het pretty shit vinden als de anderen nu ineens allemaal honderd credits krijgen, maar als dat gebeurt, dan zij dat zo (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaimes schreef:
    Ik eh, zou het pretty shit vinden als de anderen nu ineens allemaal honderd credits krijgen, maar als dat gebeurt, dan zij dat zo (:


    Some people are art and do art at the same time

    Junns schreef:
    De eerste optie zou een beetje zuur zijn voor de mensen die wel vaak meedoen, maar toevallig deze maand niet.
    Ik heb nog niet meegedaan, maar 3 klinkt het beste.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Junns schreef:
    De eerste optie zou een beetje zuur zijn voor de mensen die wel vaak meedoen, maar toevallig deze maand niet.
    Ik heb nog niet meegedaan, maar 3 klinkt het beste.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Dat is dan ook de reden dat we het jullie laten kiezen ^^
    Maar dan wordt het optie 3! Ik zal later vandaag een poll aan gaan maken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Poll

    Jullie tot en met 16 mei om te stemmen. Dit betekent dat op 17 mei de uitslag zal komen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    En ik heb gestemd :Y) Zoals de meesten had ik de verhalen al gelezen en zat ik gewoon braafjes te wachten op de poll ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb ook gestemd! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nee, ik ga niet stemmen. Wil ik niet, ik faal altijd met iets kiezen. Dus nee. XD en dan snap ik niet dat ik op de poll wachtte, waarschijnlijk van gedachten veranderd.


    Some people are art and do art at the same time

    Svale schreef:
    Ik heb ook gestemd! (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Merrow schreef:
    En ik heb gestemd :Y) Zoals de meesten had ik de verhalen al gelezen en zat ik gewoon braafjes te wachten op de poll ^_^


    26 - 02 - '16

    Cathedra > Proudfoot


    Some people are art and do art at the same time