• Heya iedereen!
    Ik vroeg me af hoe jullie eigenlijk op Quizlet waren gekomen. Via een vriend(in), of omdat je een site zocht voor verhalen, etc. Daar ben ik namelijk wel nieuwschierig naar, omdat, nou ja, je komt er niet zo een, twee, drie op.

    Ik weet niet zeker meer hoe ik hier kwam. Of het was via Rpg's, omdat ik daar destijds veel naar zocht, en op Quizlet uitkwam. Maar het kan ook via een Quiz zijn, Toen wilde ik op een quiz reageren, of er zelf een maken of zo, en toen zag ik dat je een account kon aanmaken, en kwam erachter dat je ook kon Rpg'en, quizzen maken, verhalen en gedichten schrijven, etc.
    Anyway, dat weet ik niet zeker meer :Y)

    En jullie?


    Tijd voor koffie.

    Ik denk door de Twilight quizzen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vindicatif schreef:
    Ik kwam hier door Hetalia.

    En Hetalia (en zus) kwam hier door mij :'D.

    Ik zocht een site om quizzen te maken. Dus tikte ik quizzen maken in op google c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mallory schreef:
    Ik was die tijd nogal gek van The Hungergames. Ik tikte op google iets in als: " Hongerspelen verhalen" en koos toen voor de eerste hit of hoe je dat ook noemt. Ik las het verhaal en wilde toen meer. Ik klikte de site nog een keer aan en typte het in de zoekbar. Ik werd enthousiast en vertelde het aan mijn zus, Memoria. Zij besloot een account aan te maken en ik volgde al snel. Dat is al 1,5 jaar geleden en ik ben nog steeds verslaafd :Y)

    Echt? Ik dacht dat ik er langer op zat.:')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zocht verhalen en toen kwam ik hier op uit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Memoria schreef:
    (...)
    Echt? Ik dacht dat ik er langer op zat.:')

    Ik heb de site aan je laten zien maar jij maakte als eerste een account aan. ^^


    •*• Lululu •*•

    Ik zocht anime/manga plaatjes. Denk ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik zocht als tienjarige naar een quiz over Horseland omdat ik wilde weten op welke personage ik het meest leek. Mooie tijden... :')


    From these ashes, I will rise

    Ik ging plaatjes zoeken van Darren Shan en kwam op een verhaal uit van Loveless
    Dat verhaal vond ik zo leuk dat ik het ben gaan lezen en een account heb aangemaakt :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    In november 2008 kwam ik hier door een vriendin. Daarna ergens vergat ik Q min of meer, tot ik er in juni 2010 weer aan dacht en dit account aanmaakte. Sindsdien zit ik hier vast. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eh, zo'n tweeënhalf jaar geleden kwam ik hier omdat ik plaatjes zocht. Ik heb een account aangemaakt en ben toen gedwongen geweest mijn account te verwijderen. En nu ben ik weer bijna een jaar terug. Op een nieuw account


    Miep

    Dat is alweer iets van 4 jaar geleden, kan het me niet meer herinneren helaas.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ohja, ik had vroeger hier ook een account. Namelijk mitchell. Die had ik aangemaakt op 24 augustus 2007. Toen kwam ik hier op vanwege de HP dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Door een vriendin :Y)

    Doordat iemand op een andere forum als tip aan gaf om hier verhalen te gaan schrijven en te lezen. In mijn geval lezen.


    I still think of the guitar bible.

    Doordat een meisje op de Narnia hyves hier op zat en een narnia-verhaal schreef. Ondertussen zat ik zelf ook met vage ideeën voor een verhaal in mn hoofd en dit was de perfecte plek om m te plaatsen :)
    Was zo'n 2 jaar geleden. Wel het eerste halfjaar/jaar heel inactief geweest. Nu sinds ruim een jaar ben ik er verslaafd aan xD


    Stenenlikker