• Heya iedereen!
    Ik vroeg me af hoe jullie eigenlijk op Quizlet waren gekomen. Via een vriend(in), of omdat je een site zocht voor verhalen, etc. Daar ben ik namelijk wel nieuwschierig naar, omdat, nou ja, je komt er niet zo een, twee, drie op.

    Ik weet niet zeker meer hoe ik hier kwam. Of het was via Rpg's, omdat ik daar destijds veel naar zocht, en op Quizlet uitkwam. Maar het kan ook via een Quiz zijn, Toen wilde ik op een quiz reageren, of er zelf een maken of zo, en toen zag ik dat je een account kon aanmaken, en kwam erachter dat je ook kon Rpg'en, quizzen maken, verhalen en gedichten schrijven, etc.
    Anyway, dat weet ik niet zeker meer :Y)

    En jullie?


    Tijd voor koffie.

    Ik zocht plaatjes van Gerard Way op Google en kwam hier terecht (bloos)


    Caution first, always.

    YourWolfLove schreef:
    Ik kwam via de directionershyves hier :D

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 11:06 ]


    Do what people say you can't.

    Door Ancore ^^.


    i put the fun in funeral

    Heel slecht, maar ik heb serieus geen idee hoe ik hier kwam ;x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Via Hyves. Ik heb hier lang stories gelezen zonder dat ik een account had, maar uiteindelijk heb ik er toch een gemaakt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    via Darksavior, die thuis de hele dag op één of ander site zat te hangen: Quizlet,
    toen heb ik me ook maar aangemeld

    dussss, bij deze Bedankt lieve broer C:


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik verveelde me zo erg tijdens levensbeschouwing dat ik 'Justin Bieber quiz' opzocht bij Google, en daar startte mijn verslaving ongeveer.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Door twee vriendinnen die constant over rpg's aan het zagen waren en uiteindelijk zocht ik het eens op Google, en toen maakte ik me een account aan. Ondertussen is één van de twee haar account alweer vergeten en met de andere heb ik al geen contact meer. Nou ja, ik ben ze nog steeds dankbaar. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zocht jaren geleden toen ik in fucking groep acht zat naar een site waar ik een quiz op kon aanmaken. :'D Die zette ik vervolgens op de website die we met alle meisjes uit de klas hadden gemaakt. Ongeveer twee jaar later kwam ik dat stomme quizje weer tegen, en ben ik de site eens verder gaan verkennen. Inmiddels ben ik negentien.


    ars moriendi

    Twilight verhalen volgens mij, maar weet ik niet precies meer. Ik zat eerst op een ander forum, maar vond dat echt fucking onoverzichtelijk, dus hihih, toen ben ik verder gaan zoeken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn zussen.xD


    Fantasy is in you.

    toen ik vijf jaar geleden van was van tokio hotel zocht ik naar Quizen over hun en thadha. Hier was ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Door een pakje friet die ik tegen kwam als ik Tokio Hotel op het internet was aan het zoeken. Ik vond die foto er niet bij passen en wou kijken waar ie vandaan kwam en zo stuitte ik op een verhaal hier.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik las iets over Justin Bieber.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    4 jaar terug toen ik nog helemaal in de ban was van Malfoy. Ik weet niet meer wat ik precies aan het opzoeken was van hem, maar het heeft me hier gebracht. Ik heb lang een knipperlichtrelatie gehad met Q, maar ik ben blij dat ik nu weer terug ben (:


    And in that moment, we were infinite.