• Back to Atlantis





    Er bestaat een eeuwen oud verhaal over een stad ,genaamd Atlantis. Honderden jaren geleden ,is de stad ,die zich gevestigd had in de oceaan ,gezonken en zo kwam deze stad een soort legende. Verschillende wetenschappers zochten ,naar deze stad ,maar hij is nooit gevonden geweest.
    Men geloofd ook niet meer in deze fabel,maar wat als het wel echt is?
    Wat als deze stad nog meer legendariser is dan men denkt en deze toch bewoond zou zijn?
    Misschien niet door mensen ,maar door meermensen?Of wat als deze bewoners lijken op mensen en op aarde rondwandelen tussen de mesnen?


    Het begint allemaal in Los Angeles,dicht bij Manhattan. Een groepje vrienden die 1 ding vooral gemeen hebben en dat is hun hobby surfen.
    Ze houden van de zee met hart en ziel en zijn er ook mee opgegroeid,maar wat als 1 van hen ,perongelijk Atlantis ontdekt?
    Wat als een inwoner van Atlantis verliefd word op een sterveling?
    We zullen zien.




    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Maximum 2 personages per persoon
    ~Minimaal 6 à 7 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes
    ~ Sluit anderen niet uit.
    ~Lees de post's van anderen goed door.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door mij tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Rol:
    Geslacht:
    Voledige naam(desnoods bijnaam)
    Leeftijd (16-20)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    Vriendengroep
    -Crystal Dana Adams Semper
    -Fayah Aisha Martinez Praelectio

    -Louis Daniel Rodrigues Nyan
    -Ryan James Parker lilangel
    -

    inwoners Atlantis
    -Melite Norah Curantes amy66
    -Lia Skyler BlueHurtedHeart
    -Valerie Luna Masonlilangel
    -Nigel Elliot Brooks JlovesR4ever
    -David Elliot Brooks Nyan
    -


    Vragen mogen altijd gesteld worden

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 18:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Inwoner Atlantis
    Geslacht: Vrouw
    Voledige naam(desnoods bijnaam): Melite (of gewoon Mel. Ze heet trouwens Melite omdat een zeenimf en dochter van een riviergod was in de Griekse mythologie) Norah Curantes
    Leeftijd (16-20): 16
    Uiterlijk:



    Melite heeft lange donkerbruine harn en lichtgroene ogen. Als mens is ze 1.71 meter lang. Ze heeft een goudoranje achtige staart.
    Karakter: Melite is erg zachtaardig en vriendelijk. Ze is niet erg druk en soms is ze een beetje stil. Ze denkt goed na voordat ze iets zegt, zodat ze niks doms zegt. Daardoor lijkt ze soms wat afwezig, maar ze volgt alles nauwkeurig. Bij degenen die haar goed kennen is ze wat drukker, die kennen haar te goed en dan kan ze er gewoon iets uitflappen. Ze is erg zorgzaam en probeert positief te denken, wat niet altijd lukt. Ze staat niet graag in het middelpunt en zou wel alles doen voor degenen om wie ze veel geeft. En ze is erg ongeduldig.
    Familie: Ze heeft een oudere zus en haar ouders ziet ze bijna nooit.
    Extra: Ze vindt het leuk om de oceaan te verkennen

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 7:16 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik Ben bezign met het maken van mijn persoontje. Ik kan alleen niet de staart vinden die ik bij haar vind passen. Dus die beschrijf Ik en @Amy66 heb je je rol niet te vaak gestuurd?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol: Meermin
    Geslacht: Vrouwelijk
    Voledige naam(desnoods bijnaam) Lia Skyler Blue
    Bijnaam: Sky of gewoon Lia
    Leeftijd (16-20) 17
    Uiterlijk:


    Sky is een mooi meisje. Ze heeft mooie blonde haren en zee blauwe ogen waar je letterlijk in kan verdrinken. Ze hebben een groengrijze glans. Haar haren is van nature een beetje krullerig, maar dag verschilt nogal.
    Haar staart is nogal bijzonder. Hij is de kleur van haar ogen en dus prachtig cristal blauw met een zilvere glans. Haar staart beeld haar uiterlijk ook uit waardoor er soms goude en zilveren schudden in voorkomen. Ze is trots op haar vin.
    Karakter: Lia is een heel nieuwschierig meisje en houd ervan om mensen te bestuderen. Ze is dan ook ver van huis en het liefst bij een strand om mensen te zien in het water. Hun doen en laten enzovoort. Lia komt vaak bij de kust waar er olven zijn en surfers om te zien hoe ze het doen. Lia zou het zelf ook willen doen, maar dit kan ze niet omdat ze dan op het board een staart krijgt. Lia is een lief meisje en is goed in vrienden maken. Ze komt ook graag boven water al word het door haar ouders verboden. Lia is eigenlijk ook wel rebels wat helemaal tegen haar karakter is van hoe lief en gehoorzaam ze eigenlijk is, maar ze is ook erg nieuwschierig en dit neemt vaak de overhand. Als Lia op het land is en ze dus benen heeft kan ze er goed mee overweg. Helaas als je vraagt of ze het water in wilt zal ze weigeren wat je ook zegt. Lia kan erg goed liegen en heeft soms geen probleem om te liegen. Ze zal haar identiteit goed proberen te beschermen tegen de mensen al is ze heel erg gefasineerd en weet ze niet hoe alles heet. Zo kan ook heel snel de vraag. Wat is dat? Wat doet het? Of hoe heet dat? Uit haar mond komen. Lia is nooit verlieft geweest op iemand aangezien ze niet geintresseerd is in haar soort. Daarvoor is ze veel te fasineerd door de mensen en verzamelt ze ook spullen die ze vind aan land of in oude scheepswrakken. Omdat haar ouders het haar verbieden in contact te komen heeft ze ook een grot gevonden waar ze het neerlegt. Deze kan je bijna niet vinden door het wier er rondom en de steen die voor de ingang ligt
    Familie: Skyler haar ouders zijn heel streng, maar laten haar gelukkig wel snel los. Haar ouders zijn lief maar erg beschermend. Ze willen dat ze gaat trouwen op haar 18e en als ze zelf haar liefde niet vind dan zouden ze haar uithuwen aan een meerman. Skyler wilt dat niet en zwemt graag naar de oppervlakte. Het strand op mensen zien. Ze houd ervan om bij mensen te zijn. Deze hebben vrijheid. Ze heeft ooit wel is gesurft omdat het haar super lijkt. Toen haar benen nat werden en ze haar staart weer kreeg kon ze zichter meer laten zien. Zecdat dus helaas nietmeef surven, maar ze is graag op het strand. Haar familie denkt dat ze door Atlantis zwemt. Skyler hoord het voorbeeld te zijn van haar twee zusjes en broertje.
    Extra: Skyler heeft dus allemaal spullen. Ze houd van de zon en is liever bovenwater dan onderwater aangezien ze nieuwschierig is. Ze goud ervan om op het strand te zitten en als het avond is naar d sterren te kijken. Ze houd van de nacht.
    Ze is erg fanatiek en houd bijvoorbeeld van dingen zoals beachvolleyball. Ze is er goed in. Vooral voor een meermin.
    [Misschien pas ik nog wat aan, maar is ze goed?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ja ze is super :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oepsie, hoevaak staat ze er?? Quizlet deed het gister niet zo goed... Daardoor komt het denk ik. Sorry daarvoor


    It just takes one negative comment to kill a dream

    HurtedHeart schreef:
    Ik Ben bezign met het maken van mijn persoontje. Ik kan alleen niet de staart vinden die ik bij haar vind passen. Dus die beschrijf Ik en @Amy66 heb je je rol niet te vaak gestuurd?


    Ja, ik denk het wel. Ik weet ook niet hoe dat kan... Ik heb het maar 1 keer gedaan.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ow, en ik heb haar achternaam verandert, hij staat alleen bij de laatste van alle posts (nog eens sorry daarvoor)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Rol:
    Meisje, vriendengroep.
    Voledige naam:
    Crystal Dana Adams.
    Bijnaam:
    Crys, Cryssie.
    Leeftijd:
    Zeventien jaar, jarig op 28 November.
    Uiterlijk:



    Crystal heeft lang blond haar, fel blauwe ogen en heeft een lengte van 1.63. Crystal denkt niet zo heel lang na over wat ze aan doet en pakt meestal wat ze gewoon leuk vindt.
    Karakter:
    Crystal is om te beginnen iemand die nooit normaal kan doen. Ze is nogal gestoord en lijkt soms net een vier jarig kind. Maar dat kan aan haar stemming liggen. Het ene moment is ze nog druk en het andere moment zit ze rustig ergens want te lezen. Crystal denkt nooit na over iets wat ze doet. Of ze doet het wel maar dan doet ze er weer te lang over. Soms is Crystal gewoon niet te begrijpen. Crystal heeft er schijt aan wat andere mensen van haar denken. Ze blijft altijd haar zelf. Zelfs al dwingt iemand haar om iemand anders te worden. Open is Crystal totaal niet. Nee, ze blijft liever bij de vertrouwde dingen. Vrienden maken vindt ze moeilijk. Al verbergt ze dat wel vaak. Crystal wordt dan erg onzeker en wiebelt veel op haar benen. Wat ze overginds ook altijd doet. Stil staan past niet bij Crystel. Ze huppelt altijd wel op haar benen. Je krijgt Crystal redelijk snel boos. Ook maar een klein dingetje kan al tot een kwade Crystal lijden. Chagrijnig is Crystal daarin tegen niet zo vaak. Zelf heeft ze niet echt een idee hoe, maar het is wel zo. Ze is boos of niet en niet daar tussen. Verder wordt Crystal nogal onzeker als ze denkt dat ze iets fout doet. Meestal wordt ze zo rood als een tomaat en begint te stotteren.
    Familie:
    Crystals ouders zijn gescheiden toen Crystal nog maar drie jaar was. Haar beide ouders hebben een nieuwe partner. Crystal heeft nog twee jongere tweelingzusjes en een oudere broer.
    Extra:
    x

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 14:17 ]


    Do what people say you can't.

    Rol: meerman
    Geslacht: man
    Volledige naam(desnoods bijnaam): Nigel Elliot Brooks
    Leeftijd (16-20) 18 jaar ,hij verjaart op 17 maart
    Uiterlijk:






    Nigel heeft ravenzwart haar en heldere blauwe ogen ,die je doen denken aan de prachtige oceaan. Hij is redelijk gespierd en is 1m78 lang. Zijn staart is Turkoise met een smaragd groene glans.
    Karakter: Hij is een ondeugende en plezier makende jongen. Hij is erg sociaal en houd er wel van om nieuwe mensen te leren kennen. Hij is ook best een flirt ,maar houd nooit lang een relatie vol. Hij is erg aardig en kan soms een beetje onhandig zijn.Hij is ook erg energiek en kan soms vervelend doen.
    Familie: Nigel heeft een oudere broer , David en heeft ook alleen zijn moeder nog.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 17:18 ]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Rol: een van de meermensen,broer Nigel
    Geslacht: Man
    Voledige naam(desnoods bijnaam) David Elliot Brooks Bijnaam ;Dave
    Leeftijd (16-20) Hij is 19 jaar.
    Uiterlijk:



    David heeft ,lichtbruine warige haren en helderblauwe ogen ,waarin je wel kunt verdrinken.Af en toe laat hij wel eens een stoppelbaartje groeien,maar dat gebeurt niet vaak.Hij is 1m83 lang en is redelijk gespierd. Als hij in het water zit,is zijn staart best wel lang en heeft het een donkergroene kleur,die niet zo hard opvalt.

    Karakter: Ondanks dat David een meerman is ,houd hij er niet van. Hij doet zich liever voor als mens en ,houd van de menselijke dingen. Hij is aardig ,maar stil,verlegen kun je het niet echt noemen.
    David is ook erg slim en houd ervan te lezen,vaak zit hij dan ook in een bib ,bji de boeken. Hij kent al veel ‘mensen’ en die weten dus ook niet wat hij echt is. David is meer een denker dan een doener en vertouwd mensen niet zo heel rap.

    Familie: David heeft een jongere broer Nigel en alleen zijn moeder nog.
    Extra:Hij rookt en ,komt alleen maar s’avonds terug het water in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    nog mensen die mee willen doen ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil wel nog een rol maken maar ben bang dat ik er een dan ga verwaarlozen :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    :( er moeten nog meer mensjes mee doen (A) ik heb zin om te beginnen (A)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb tijd zat dus ik kan wel twee personages. Wat heb je ng nodig??


    I'm finally back, Finally after a Year break

    yeey ^^ ,ik heb zeker nog een jongen nodig ^^ ,miischien kunnen we dan starten ;3

    Edit ;je mag eigenlijk kiezen nu ^^ ,ik heb een paar rollen weg genomen en de reservering van Skoupa is verlopen(het duurde wat te lang )

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 16:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH