• Back to Atlantis





    Er bestaat een eeuwen oud verhaal over een stad ,genaamd Atlantis. Honderden jaren geleden ,is de stad ,die zich gevestigd had in de oceaan ,gezonken en zo kwam deze stad een soort legende. Verschillende wetenschappers zochten ,naar deze stad ,maar hij is nooit gevonden geweest.
    Men geloofd ook niet meer in deze fabel,maar wat als het wel echt is?
    Wat als deze stad nog meer legendariser is dan men denkt en deze toch bewoond zou zijn?
    Misschien niet door mensen ,maar door meermensen?Of wat als deze bewoners lijken op mensen en op aarde rondwandelen tussen de mesnen?


    Het begint allemaal in Los Angeles,dicht bij Manhattan. Een groepje vrienden die 1 ding vooral gemeen hebben en dat is hun hobby surfen.
    Ze houden van de zee met hart en ziel en zijn er ook mee opgegroeid,maar wat als 1 van hen ,perongelijk Atlantis ontdekt?
    Wat als een inwoner van Atlantis verliefd word op een sterveling?
    We zullen zien.




    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Maximum 2 personages per persoon
    ~Minimaal 6 à 7 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes
    ~ Sluit anderen niet uit.
    ~Lees de post's van anderen goed door.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door mij tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Rol:
    Geslacht:
    Voledige naam(desnoods bijnaam)
    Leeftijd (16-20)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    Vriendengroep
    -Crystal Dana Adams Semper
    -Fayah Aisha Martinez Praelectio

    -Louis Daniel Rodrigues Nyan
    -Ryan James Parker lilangel
    -

    inwoners Atlantis
    -Melite Norah Curantes amy66
    -Lia Skyler BlueHurtedHeart
    -Valerie Luna Masonlilangel
    -Nigel Elliot Brooks JlovesR4ever
    -David Elliot Brooks Nyan
    -


    Vragen mogen altijd gesteld worden

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 18:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    moet er niet nog een meisje bij de vriendengroep? anders is er maar 1.. das ook zo sneu? :$


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    mag ook ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zal anders nog wel een vriendin voor het meisje in de vriendengroep maken. Of wilt lilangel haar maken?

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 16:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zal deze middag het eerste topic openen ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    HurtedHeart schreef:
    Ik zal anders nog wel een vriendin voor het meisje in de vriendengroep maken. Of wilt lilangel haar maken?


    Ik heb al 2 personages ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Lekker laat, maar mag ik een meisje uit de vriendengroep reserveren? ^^
    Ik vul haar meteen in.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 13:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    is goed ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mag ik een meisje uit de vriendengroep en een meerjongen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    mag ik een meisje uit de vriendengroep en een meerjongen?

    Zou je een meerjongen willen doen ? Dan zijn de jongens en de meiden gelijk in aantal ;3?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    kvraag toch een meerjongen? :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rol: Vrouwelijke surfer.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Volledige naam: Fayah Aisha Martinez. -Fay-
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Uiterlijk:



    Karakter: Fayah is een meisje dat nogal gek is. Ze is een groot fan van feestjes en deinst niet terug voor wat drank en luide muziek. Ze staat bekend als een 'bad girl' en wordt snel bekroond brutaal, verwend en gemeen. Echter is Fayah een goudeerlijke meid die inderdaad een grote mond heeft, maar absoluut niet bot over wilt komen.
    Fayah is een echte flirt en speelt graag spelletjes met jongens, maar wordt totaal niet snel verliefd. Ze is liever bevriend met jongens dan met meisjes omdat zij volgens haar makkelijker zijn in de omgang. Verder is Fayah vrij sarcastisch, humoristisch en gek op surfen en dans. Ze is erg zelfverzekerd en zal niet snel in de verlegenheid gebracht kunnen worden. Behulpzaam en vriendelijk passen ook wel bij haar, maar dit enkel als het om haar vrienden gaat. Ze is ook nogal een opvliegerig en pittig type, vooral vanwege haar afkomst.
    Fayah houdt van flirten, gek doen met haar vrienden of zelfs alleen en tortilla's. Ze heeft een hekel aan pizza, slapen en stiltes.
    Familie: Fayah heeft een Spaanse afkomst. Ze is een volbloedige Spaanse en spreekt ook vloeiend Spaans, maar beheerst de Engelse taal ook goed. Haar moeder en vader wonen gewoon in Spanje samen met haar vier broers, die af en toe naar Amerika komen om Fayah te bezoeken.
    Haar broers zijn allemaal ouder dan Fayah, ze is dus de jongste thuis. Haar ouders zijn nog gewoon samen.
    Extra: Fayah heeft nyctofobia, een fobie voor donker en nacht. Ze slaapt altijd met een nachtlampje aan en het liefste als er iemand naast haar ligt, ook al is het een knuffelbeer.

    Beetje kort, ik hoop wel dat ze goed is.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 13:51 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    LostMagic schreef:
    kvraag toch een meerjongen? :P

    aah nu zie ik het ,sorry had verkeerd gelezen ^^
    en @Praelectio top ! ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh, ik had drie vragen. ;p

    De meerminnen hebben -vanzelfsprekend- staarten en geen benen, maar dat betekent dus dat ze niet op het land kunnen komen? Of kan dit wel, want bij H2O -Just Add Water- kan dit wel. xd
    Tweede vraag: Moet je per se een relatie met een meermin krijgen of andersom, want dat kan volgens mij niet. Dus dat meerminnen ook met een andere meermin/meerman een relatie kunnen hebben en dus ook de mensen.
    En mijn laatste vraag: Hoe komen de mensen erachter waar Atlantis is en hoe komen ze daar? Want het ligt onder water.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Oh, ik had drie vragen. ;p

    De meerminnen hebben -vanzelfsprekend- staarten en geen benen, maar dat betekent dus dat ze niet op het land kunnen komen? Of kan dit wel, want bij H2O -Just Add Water- kan dit wel. xd
    Tweede vraag: Moet je per se een relatie met een meermin krijgen of andersom, want dat kan volgens mij niet. Dus dat meerminnen ook met een andere meermin/meerman een relatie kunnen hebben en dus ook de mensen.
    En mijn laatste vraag: Hoe komen de mensen erachter waar Atlantis is en hoe komen ze daar? Want het ligt onder water.


    -Ja het is zoals H2O een beetje,meermensen kunnen aan land komen,maar als ze water aanraken veranderen ze weer ^^
    -Nope dat hoeft niet persee ,je mag kiezen ^^
    -Wel mijn gedacht was dat er een surf wedstrijd aan de gang was,maar dat een soort van reuze golf iemand naar de diepte van de oceaan heeft gesleurd. Mensen kunnen door behulp van een speciaal koraal ,onder water ademen voor een uur ,dus dat was een beetje mijn idee.
    Meermensen helpen die persoon dan en zo komrt hij teweten over atlantisch-Atlantisch heeft een soort van veiligheids scherm over zich heen ,zoals glas ,waardoor er in de stad zelf geeen water is,zodat de meermensen kunnen stappen ,dus de jongeren kunnen atlantisch in zonder te verdrinken -
    Later komen ze misschien per toeval een meermens tegen en ontdekken ze de stad en worden bevriend of vijand met de meermensen.


    ;3 Snap je het wat beter nu ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het spijt me maar ik doe toch niet mee... als je een reden wil wil ik je die wel geven maar dan liefst in pb....


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'