• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Tributes who are still alive: (Beroeps rood, normaal blauw)
    01 Dylan Marc Bostell
    01 Carmela Lorenza rossini
    02 Bree Amalia Rovers

    03 Daniel James Ebens
    04 Jody Morgan Roberts
    05 Alexis Jane Howard
    06 Summer Helena Chamberlain
    07 Matthew Elliot Turner
    11 Jazzlyn Caitlyn Valentine
    12 Scarlett Dakota Gray


    Veel gestelde vragen:
    Hoe worden er tributen van plaats gewisseld?
    Wij trekken twee lootjes en die tributen wisselen dan van plaats. Tijdens het wisselen wisselt niet alles mee: alleen de tribuut zelf en het wapen. De rest van de spullen die de tribuut bij zich heeft blijven gewoon liggen.

    De switchers zijn Carmela Lorenza rossini en Robin Lily Duto

    Caesar is dit jaar Oranje(:

    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:22 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Thorn --> Rippertjiep


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit loopt nu best wel dood :(


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    JA EN DAT MAG NIET WANT DIT IS SUPERMEGAAWSOMEPRO ENZO :)
    God, ik ben best wel hyper :)

    Dus posten maar! ik ga proberen nog te posten dit weekend, volgende week & weekend ben ik wifiloos


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rippertjiep schreef:
    JA EN DAT MAG NIET WANT DIT IS SUPERMEGAAWSOMEPRO ENZO :)
    God, ik ben best wel hyper :)

    Dus posten maar! ik ga proberen nog te posten dit weekend, volgende week & weekend ben ik wifiloos

    Ik ben de laatste van de beroeps die gereageerd heeft, dus kan niet echt posten.
    (okey Carmela poste later, maar die is niet meer bij de rest van de beroeps)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik denk dat ik maar eens een post zal typen...iemand voor Daniel?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Summer zit op het moment bij hem, maar het probleem is dat jij laatst gepost heb, en dat ik het helemaal vergeten was & nu niet meer kan (vandaag heel misschien nog, maar ik kan echt niets beloven)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahh, zo. Je moet er wel tijd voor hebben hoor :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ik wist niet echt wat ik zou moeten posten...


    imperfection is beauty

    Een tijdje geleden heb ik gevraagd wat jullie van het idee van een story over Annie Cresta vonden.
    Ik kreeg allemaal leuke reacties(: Thanks daarvoor :3
    Dus ik ben begonnen en heb de story geactiveerd. Klik hier(:
    Maybe you like^^
    xx

    Btw sorry voor de reclame


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Hmmm. Dit is echt aan het doodgaan...
    Ik weet dat ik beloofd had een postje te plaatsen, maar ik heb er nog steeds geen inspi voor gevonden & ik begin Summer te verafschuwen... vraag me niet waarom xD
    I know, 'k ben niet echt actief meer geweest nadat Jonah dood gegaan is, maar als er iemand is die Summer tegemoet wil komen, krijg ik misschien inspi xD (noot: summer moord niet xD)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    Hmmm. Dit is echt aan het doodgaan...
    Ik weet dat ik beloofd had een postje te plaatsen, maar ik heb er nog steeds geen inspi voor gevonden & ik begin Summer te verafschuwen... vraag me niet waarom xD
    I know, 'k ben niet echt actief meer geweest nadat Jonah dood gegaan is, maar als er iemand is die Summer tegemoet wil komen, krijg ik misschien inspi xD (noot: summer moord niet xD)


    Dat is ook zo bij The Capitol Hunger Games (RPG). Ik ben daar van plan om weer te posten na de vakantie, en om iedereen dan te vragen of ze nog mee willen doen of niet. Op die manier is iedereen sowieso weer thuis en zal het niet na twee posts meteen weer doodgaan :p
    Misschien ook een idee voor deze RPG? ^^


    :)

    Holes schreef:
    (...)

    Dat is ook zo bij The Capitol Hunger Games (RPG). Ik ben daar van plan om weer te posten na de vakantie, en om iedereen dan te vragen of ze nog mee willen doen of niet. Op die manier is iedereen sowieso weer thuis en zal het niet na twee posts meteen weer doodgaan :p
    Misschien ook een idee voor deze RPG? ^^


    Dat is een goed plan :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heeeii tributen die nog steeds leven in TSG(:
    De vakantie is nu ongeveer voorbij (voor mij dan) en ik dacht, misschien moeten we eens gaan kijken wie er terug zijn van vakantie en nog steeds door willen gaan met deze RPG.
    Als je dus nog steeds mee wil doen, post dat dan ff hier(:
    Wil je niet meer mee doen, post dat dan ook, want dan laten we je personage doodgaan.
    Als er nog genoeg mensen mee willen doen, dan gaan ik en xCinta wel weer lootjes trekken voor de switchers en de doden.
    xx

    Happy Switch Games and may the odds be ever in your favor


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik doe nog mee!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik natuurlijk ook!


    imperfection is beauty