• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Tributes who are still alive: (Beroeps rood, normaal blauw)
    01 Dylan Marc Bostell
    01 Carmela Lorenza rossini
    02 Bree Amalia Rovers

    03 Daniel James Ebens
    04 Jody Morgan Roberts
    05 Alexis Jane Howard
    06 Summer Helena Chamberlain
    07 Matthew Elliot Turner
    11 Jazzlyn Caitlyn Valentine
    12 Scarlett Dakota Gray


    Veel gestelde vragen:
    Hoe worden er tributen van plaats gewisseld?
    Wij trekken twee lootjes en die tributen wisselen dan van plaats. Tijdens het wisselen wisselt niet alles mee: alleen de tribuut zelf en het wapen. De rest van de spullen die de tribuut bij zich heeft blijven gewoon liggen.

    De switchers zijn Carmela Lorenza rossini en Robin Lily Duto

    Caesar is dit jaar Oranje(:

    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:22 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Hii,
    Ik zit met het idee om een story over Annie Cresta (70 hunger games, leven voor de spelen, Finnick) te schrijven.
    Van jullie wil ik nu dus weten: lijkt jullie dat leuk en zouden jullie het willen lezen?
    Volgens mij is er nog niet eerder een story over haar geschreven, maar daar moet ik nog ff naar kijken.
    xx


    OMG OMG, ja die wil ik lezen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thanks dan ga ik die story aanmaken&de link later hier nog wel inzetten(:

    Dallam&ik gaan wel weer ff lootjes trekken voor de nieuwe switchers&ik post ook wel weer ff dat Jody weer wakker wordt


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ga de volgende dagen weinig tot niets kunnen posten ivm de examens, en ze moeten echt goed zijn, anders kan ik volgend jaar niet doen wat ik wil doen, en school gaat bij mij toch nog een klein beetje voor :P
    Anyway, zodat jullie het weten :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thorn schreef:
    Ik ga de volgende dagen weinig tot niets kunnen posten ivm de examens, en ze moeten echt goed zijn, anders kan ik volgend jaar niet doen wat ik wil doen, en school gaat bij mij toch nog een klein beetje voor :P
    Anyway, zodat jullie het weten :)

    Good luck^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Dankjewel!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De tributen die dood gaan zijn... Josh Cameron Sky, Robin Lily Duto, Iris Quinty Browne.
    Robin wordt gedood door de beroeps (ze is geswitcht met Carmela en komt dus voor de Hoorn te zitten en is in gesprek met Jody)
    Josh en Iris worden gedood door de tributen die daar nu gewoon zin in hebben (who volunteers?)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    De tributen die dood gaan zijn... Josh Cameron Sky, Robin Lily Duto, Iris Quinty Browne.
    Robin wordt gedood door de beroeps (ze is geswitcht met Carmela en komt dus voor de Hoorn te zitten en is in gesprek met Jody)
    Josh en Iris worden gedood door de tributen die daar nu gewoon zin in hebben (who volunteers?)


    Misschien kan jody Iris vermoorden om wraak aangezien Iris van district 7 is. En Dan word Mathew boos en vermoord hij of Scarlet of alexix ... Josh :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)

    Misschien kan jody Iris vermoorden om wraak aangezien Iris van district 7 is. En Dan word Mathew boos en vermoord hij of Scarlet of alexix ... Josh :3

    Dat is best wel een heel goed idee, maar Dallam en ik hebben net al gedaan dat Iris maar gewoon verdronken is, omdat ze niet reageerde en er toch wel iemand moest verdrinken.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Dat is best wel een heel goed idee, maar Dallam en ik hebben net al gedaan dat Iris maar gewoon verdronken is, omdat ze niet reageerde en er toch wel iemand moest verdrinken.


    is ook goed ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bewijst zusterliefde :P



    Anyway, we zijn wel geëindigd met 2 hartjes :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wow...Ik leef nog? Ik ben zo'n maand nog niet online geweest en ik leef nog? :o


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Ik ga nu weer reageren. Anders kan ik ook doen dat Josh en Dylan ruzie krijgen ... Waarom weet ik niet maar ja.
    En Robin staat inderdaad ook op het punt om dood te gaan, het is alleen beetje raar als Dylan die vermoord omdat ik dan met mijn eigen personage mijn eigen personage vermoord x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    MyGlasses schreef:
    Ik ga nu weer reageren. Anders kan ik ook doen dat Josh en Dylan ruzie krijgen ... Waarom weet ik niet maar ja.
    En Robin staat inderdaad ook op het punt om dood te gaan, het is alleen beetje raar als Dylan die vermoord omdat ik dan met mijn eigen personage mijn eigen personage vermoord x'D

    Jody heeft btw dus een drietand in Robin gegooid, maar Robin hoeft nog niet totaal dood te zijn


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (I'm back! Hoe doen we het nou met de doden?)


    imperfection is beauty

    (Iemand voor Matthew die wat zit te dwalen in het bos? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH