• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Tributes who are still alive: (Beroeps rood, normaal blauw)
    01 Dylan Marc Bostell
    01 Carmela Lorenza rossini
    02 Bree Amalia Rovers

    03 Daniel James Ebens
    04 Jody Morgan Roberts
    05 Alexis Jane Howard
    06 Summer Helena Chamberlain
    07 Matthew Elliot Turner
    11 Jazzlyn Caitlyn Valentine
    12 Scarlett Dakota Gray


    Veel gestelde vragen:
    Hoe worden er tributen van plaats gewisseld?
    Wij trekken twee lootjes en die tributen wisselen dan van plaats. Tijdens het wisselen wisselt niet alles mee: alleen de tribuut zelf en het wapen. De rest van de spullen die de tribuut bij zich heeft blijven gewoon liggen.

    De switchers zijn Carmela Lorenza rossini en Robin Lily Duto

    Caesar is dit jaar Oranje(:

    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:22 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Charitable schreef:
    Oh, gosh ^^ Ik krijg medelijden met Matthew :'( Ik, niet Jonah natuurlijk. Die zal wel doodgelukkig zijn ^^

    aww :3 Ik krijg best wel medelijden met de andere persoontjes die gewond zijn enzo,het is net alsof ik hun pijn voel ;o


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    aww :3 Ik krijg best wel medelijden met de andere persoontjes die gewond zijn enzo,het is net alsof ik hun pijn voel ;o


    Ik ook... maar je beschrijving van zijn wonden waren best wel akelig ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    Weet Jody toevallig iets van medicijnen? Jonah is nogal behoorlijk verwond ^^

    ehmm nee, niet echt^^
    dat is juist één van haar zwakheden


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    ehmm nee, niet echt^^
    dat is juist één van haar zwakheden


    Shit ^^ Dan zal hij het maar zelf moeten uitzoeken ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wacht weer even met reageren tot dat ZiamStorason heeft gereageerd als dat niet erg is ^_^ Anders begrijpt ze het straks niet meer ;)


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Ik wacht ook wat op ZiamStoran of ze iets weer van medicijnen ^^ Allez, dan heb ik het over Josh é ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    Ik wacht ook wat op ZiamStoran of ze iets weer van medicijnen ^^ Allez, dan heb ik het over Josh é ^^


    Haha ik op Jayden :) Dat was toch voor Jonah?


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Haha ik op Jayden :) Dat was toch voor Jonah?


    Jah, hij is een klein beetje (hum hum, een klein beetje veel dus) gewond ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    (...)

    Jah, hij is een klein beetje (hum hum, een klein beetje veel dus) gewond ^^


    hahaah goed verwoord :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charitable schreef:
    (...)

    Jah, hij is een klein beetje (hum hum, een klein beetje veel dus) gewond ^^


    Haha, maar ja dan moet je niet gaan vechten hé? ;) Haha grapje. Zo'n beetje iedereen is verwond. Naja de 3 (volgens mij dan...Ik ben er niet helemaal weer bij...) waar mee ik in een bondgenoot zit zijn gewond (Al weet ik het niet helemaal van Iris.) en Jazzlyn ook. Gezellie toch ^^ xD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Ik denk idd ook dat iedereen wat gewond is ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    Ik denk idd ook dat iedereen wat gewond is ^^


    Maar ik denk dat niemand zo erg is verwond dan Matthew en Jonah xD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Maar ik denk dat niemand zo erg is verwond dan Matthew en Jonah xD


    Tjah, dat krijg je ervan als je met de verkeerde in gevecht gaan en dan heb ik het vooral over dat Jonah de verkeerde aanviel ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    (...)

    Tjah, dat krijg je ervan als je met de verkeerde in gevecht gaan en dan heb ik het vooral over dat Jonah de verkeerde aanviel ^^


    Tja... Dan moet je niet de verkeerde aanvallen xD Maar ik zou ook niet verder vechten als mijn vijand zo erg verwond is dat hij niet kan vechten...Dat is gwn oneerlijk.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Tja... Dan moet je niet de verkeerde aanvallen xD Maar ik zou ook niet verder vechten als mijn vijand zo erg verwond is dat hij niet kan vechten...Dat is gwn oneerlijk.


    Hij was nog niet verwond toen Jonah hem aanviel ^^ En hij heeft hem ook laten rechtstaan, maar ja :) Jonah is nu eenmaal een smeerlap, als hij mensen moet vermoorden die hij daarbovenop niet graag heeft ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried