• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Tributes who are still alive: (Beroeps rood, normaal blauw)
    01 Dylan Marc Bostell
    01 Carmela Lorenza rossini
    02 Bree Amalia Rovers

    03 Daniel James Ebens
    04 Jody Morgan Roberts
    05 Alexis Jane Howard
    06 Summer Helena Chamberlain
    07 Matthew Elliot Turner
    11 Jazzlyn Caitlyn Valentine
    12 Scarlett Dakota Gray


    Veel gestelde vragen:
    Hoe worden er tributen van plaats gewisseld?
    Wij trekken twee lootjes en die tributen wisselen dan van plaats. Tijdens het wisselen wisselt niet alles mee: alleen de tribuut zelf en het wapen. De rest van de spullen die de tribuut bij zich heeft blijven gewoon liggen.

    De switchers zijn Carmela Lorenza rossini en Robin Lily Duto

    Caesar is dit jaar Oranje(:

    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:22 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Charitable schreef:
    (...)

    Hij zou niet geïrriteerd zijn door het feit dat ze lief en vrolijk is, eerder doordat ze een medetribuut is, en ze uit een underdogdistrict komt, denk ik ^^


    Aww... Ik wou net zulke goeie vrienden met hem worden :( xD Vertel hem maar dat ik hem niet haat hoor ^^ Zolang hij Jayden, Iris of Matthew maar niet vermoord xD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Aww... Ik wou net zulke goeie vrienden met hem worden :( xD Vertel hem maar dat ik hem niet haat hoor ^^ Zolang hij Jayden, Iris of Matthew maar niet vermoord xD


    Je hebt nog steeds een kans, maar ik denk dat die niet voor in het begin van de spelen is ^^
    Hij moet nog, hoe zal ik het zeggen? Bezinnen over dat de anderen evenwaardig aan hem zijn?
    Hij zal het ooit wel inzien ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    (...)

    Je hebt nog steeds een kans, maar ik denk dat die niet voor in het begin van de spelen is ^^
    Hij moet nog, hoe zal ik het zeggen? Bezinnen over dat de anderen evenwaardig aan hem zijn?
    Hij zal het ooit wel inzien ^^


    Okay , ik ga dus heel goed alles lezen wat met Jonah te maken heeft ^^ Oh! Ik kan nog met iedereen bevriend worden! xD Dat zou echt erg zijn -_- Vrienden met iedereen worden en een happy 'family' worden in de Hunger Games ^^ Ja zie het al helemaal voor me XD Okay ik laat mijn fantasie weer spelen srry XD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Okay , ik ga dus heel goed alles lezen wat met Jonah te maken heeft ^^ Oh! Ik kan nog met iedereen bevriend worden! xD Dat zou echt erg zijn -_- Vrienden met iedereen worden en een happy 'family' worden in de Hunger Games ^^ Ja zie het al helemaal voor me XD Okay ik laat mijn fantasie weer spelen srry XD


    Haha ^^ Kziet al voor mij ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    (...)

    Haha ^^ Kziet al voor mij ^^


    Ja toch! En ze leefde nog lang en gelukkig tot dat de Capitol iedereen vermoorde xD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Ja toch! En ze leefde nog lang en gelukkig tot dat de Capitol iedereen vermoorde xD


    Haha xD
    Het grote hunger games sprookje

    Er waren eens 24 tributen in een arena...
    ...
    ...
    En ze leefde nog lang en gelukkig tot dat de Capitol iedereen vermoorde xD


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    (...)

    Haha xD
    Het grote hunger games sprookje

    Er waren eens 24 tributen in een arena...
    ...
    ...
    En ze leefde nog lang en gelukkig tot dat de Capitol iedereen vermoorde xD


    Geweldig~! Tell me it again! xD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Geweldig~! Tell me it again! xD


    Oftewel:

    En toen kwam de volturi tussenbeide Aro rukte iedereens hoofd eraf ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    (...)

    Oftewel:

    En toen kwam de volturi tussenbeide Aro rukte iedereens hoofd eraf ^^


    Ja en toen kwam Harry en die vermoorde Voldemort xD (lol)


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Ja en toen kwam Harry en die vermoorde Voldemort xD (lol)


    En dan kwamen de Pevensies en die vermoordden Harry omdat ze dachten dat het een telmarijn was xD


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    (...)

    En dan kwamen de Pevensies en die vermoordden Harry omdat ze dachten dat het een telmarijn was xD


    En toen kwam Peeta voorbij lopen en die dacht 'Waar de fuck ben ik nu weer beland!?' xD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Maar ik denk zodra ik genezen ben ,dat we met zen tweeën waarschijnelijk weg zouden gaan van hun.
    Hoe kleiner de groep hoe beter.


    Haha klinkt als wat Jayden van plan is xD Alleen die is wat dodelijkerder........


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    Maar ik denk zodra ik genezen ben ,dat we met zen tweeën waarschijnelijk weg zouden gaan van hun.
    Hoe kleiner de groep hoe beter.


    Haha klinkt als wat Jayden van plan is xD Alleen die is wat dodelijkerder........

    heheh ^^ ,dat was de bedoeling ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    heheh ^^ ,dat was de bedoeling ;3


    Hmm... Zo lief~~! xD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    hheheh echt hé :Y) (niet echt dus ;x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH