• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Tributes who are still alive: (Beroeps rood, normaal blauw)
    01 Dylan Marc Bostell
    01 Carmela Lorenza rossini
    02 Bree Amalia Rovers

    03 Daniel James Ebens
    04 Jody Morgan Roberts
    05 Alexis Jane Howard
    06 Summer Helena Chamberlain
    07 Matthew Elliot Turner
    11 Jazzlyn Caitlyn Valentine
    12 Scarlett Dakota Gray


    Veel gestelde vragen:
    Hoe worden er tributen van plaats gewisseld?
    Wij trekken twee lootjes en die tributen wisselen dan van plaats. Tijdens het wisselen wisselt niet alles mee: alleen de tribuut zelf en het wapen. De rest van de spullen die de tribuut bij zich heeft blijven gewoon liggen.

    De switchers zijn Carmela Lorenza rossini en Robin Lily Duto

    Caesar is dit jaar Oranje(:

    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:22 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    haha klopt^^ &&dan is Carmela ook nog jaloers op Jody, omdat Dylan haar net meer aandacht gaf dan Jody xD


    en op Bree omdat zij meer aandacht krijgt in het capitool
    maar ik ben trots op Carmela


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Tadaaa TOPIC 2


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    klopt het nu dat er eigenlijk niemand een relatie krijgt? Allemaal sterven van liefdesverdriet :P


    imperfection is beauty

    He het vorige topic was nog niet vol ^^ Nog één bericht ofzo ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    He weet je waar ik net op kom? We hebben gewoon in 22 dagen een heel topic volgeschreven. Is dat geen soort van record ofzo? Tis anders best wel vlug ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ja da's best snel. Laten we kijken of we het record kunnen verbreken :P


    imperfection is beauty

    Sorry dat ik niet zo vaak reageer~! Ik wacht op ZiamStoran tot dat ze weer reageert ^_^


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    heey iemand een idee hoe Louise dood kan gaan ,ik heb geen inspi vandaag (Zit met 1D in mijn hoofd ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniël verraad haar? Als xMerlex het daarmee eens is, ofcourse :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Nyan in topic 1: Ik ben geïnteresseerd :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dus ,weet iemand hoe Louise kan doodgaan (ik heb nog steeds geen inspiratie voor haar dood xD)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wel, als Daniël haar verraad lukt dat toch? Maar dan moet xMerlex het er wel mee eens zijn. Oftewel snijd ze zich per ongeluk met een mes.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sorry, had dit nog niet gelezen. Ik zal ff kijken.

    Nou, als ik beroeps was ofzo zou het wel kunnen. Maar zo is daniel niet. Per ongeluk wel maar weetje. Snapje?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 13:01 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Oftewel ben je gewoon net te laat bij haar


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    Oftewel ben je gewoon net te laat bij haar

    Zou kunnen, of hij loopt net de verkeerde kant op. Maar eerst moeten we iemand vinden die haar wel wil vermoorden.


    Gotta get, gotta get out of my head <3