• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaimes schreef:
    I just want to cry.


    Aww noes.





    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 22:02 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jezus, altijd antwoord verwachten, maar als ik eens iets vraag krijg ik geen antwoord en dat antwoord dat ik krijg, daar heb ik geen ruk aan. Alsof ik alle acteurs van de hele wereld ken, alsof me dat ook maar iets interesseert.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Jezus, altijd antwoord verwachten, maar als ik eens iets vraag krijg ik geen antwoord en dat antwoord dat ik krijg, daar heb ik geen ruk aan. Alsof ik alle acteurs van de hele wereld ken, alsof me dat ook maar iets interesseert.


    Als het je niet interesseert, waarom vraag je het dan?


    Your make-up is terrible

    Ik heb er zó'n hekel aan als relatieshit op internet wordt gedropt.

    Oblivion is trouwens eem heeeeeele vette film. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik heb er zó'n hekel aan als relatieshit op internet wordt gedropt.

    Oblivion is trouwens eem heeeeeele vette film. :Y)


    Ja, vervelend als iemand de hele tijd vertelt hoe erg haar vriend/ex is, vind je niet? (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik moet echt minder anime's tegelijk kijken. Zo kan ik niet meer kiezen welke ik wil gaan kijken. :Y)
    Mirai Nikki of Bleach of Guilty Crown? Aaaarrgh, het leven is zwaar.
    En eigenlijk heb ik morgen herkansingen, damnit. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm. Pannenkoeken op dit tijdstip:9~.


    The odds are néver in our favor.

    Michonne schreef:
    (...)

    Als het je niet interesseert, waarom vraag je het dan?

    Om mijn nieuwsgier te bevredigen, iets wat ik, helaas, in overmaat heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb zo'n vies kotssmaakje in m'n mond. En dat terwijl ik geen eens misselijk ben, ughh. Ga weg vies, vies smaakje. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is slecht voor je, iedereen zegt het ook. Nee hoor, luister maar vooral niet. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jongens die quiz bestaat al 7 maanden. Hij klopt niet.


    I still think of the guitar bible.

    Morgen kunnen slapen tot tien uur, en dat op een schooldag. Heerlijk gewoon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik voel me zoveel beter sinds ik sport. :3 Het helpt echt gewoon. Meer energie, beter humeur.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij word Quizlet met elke nieuwe user dommer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, vervelend als iemand de hele tijd vertelt hoe erg haar vriend/ex is, vind je niet? (cat)

    Jaaaa hoor, daar zit ik cónstant over te zeiken.
    Als ik problemen had met hem, ging ik dat niet iedere keer op het forum lopen te verkondigen, maar sprak ik hem zelf aan.
    Het llijkt mij nogal lullig als je hier zit af te geven van je vriend, die het zelf ook kan lezen en ook actief op Q zit, terwijl jullie beide bekend zijn.
    Niet iedereen hoeft te weten wat jullie uitspoken, discussiëren en zitten te bekokstoven. (cat)
    Het is jullie relatie, dus als je problemen hebt met elkaar, praat je dat met elkaar uit. Simpel.


    "Well, well. Look who we've got here!"