• Hm, ik weet eigenlijk niet of er interesse voor is en ik heb er ook nog niet zo heel veel gemaakt, maar ik wilde dus een topic aanmaken waar mensen verzoekjes konden doen. Puur omdat ik het wil maar geen inspiratie heb. :'D
    Ik wil er overigens wel bij vermelden dat, als je een verzoekje doet, het niet gelijk de volgende dag af is.

    Invullijstje:
    Afbeelding(en):
    Wat moet er mee gedaan worden?: -zo uitgebreid mogelijk, dat geeft het mooiste resultaat :3-
    Sfeer:
    Eventuele tekst:
    Iets anders?:



    Voorbeelden:







    Eh, tips enzo zijn dus ook welkom. :')

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Proudfoot schreef:
    Moet je dat downloaden of..?

    Eh, ik heb een crack gedownload, hehehe. Normaal moet je er geld voor betalen. :'D Je kan overigens ook een trial downloaden op de site van Adobe zelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Terminated schreef:
    Afbeelding(en):

    http://khongthe.com/wallpapers/space/bright-cold-stars-of-space-244676.jpg&


    Wat moet er mee gedaan worden?: het moet lijken alsof de auto rijdt de sterren liefst kleur.
    Sfeer: dromerig, futuristisch
    Eventuele tekst:The future is not set, there is no fate but what we make for ourselves...
    Iets anders?: als het kan zou die ook als background moeten dienen


    Zoiets? (klik voor groter)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:07 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)


    Zoiets? (klik voor groter)
    ja maar waar is de tekst :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Terminated schreef:
    (...) ja maar waar is de tekst :')

    ...Fail, overheen gelezen. :'D


    Klik voor groter

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    ...Fail, overheen gelezen. :'D


    Klik voor groter
    thanx hij is geweldig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik heb met én zonder de tekst gedaan, kijk maar wat je mooier vindt.



    Jezus, wat ben jij goed! Ik vind ze allebei géweldig, dus ik ga even goed nadenken over welke ik ga nemen.


    The odds are néver in our favor.

    Terminated schreef:
    (...)thanx hij is geweldig

    Geen dank! c:
    Knight schreef:
    (...)
    Jezus, wat ben jij goed! Ik vind ze allebei géweldig, dus ik ga even goed nadenken over welke ik ga nemen.

    Haha awh, dankjewel!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik snap niet dat jij zo snel iets kan maken en op een dag tijd al zoveel aanvraagjes hebt weggewerkt, dat vind ik dus echt knap!
    Dat doe ik je dus absoluut niet na XD
    Er zitten in ieder geval echt heel veel toffe manips tussen (H)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 17:37 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik snap niet dat jij zo snel iets kan maken en op een dag tijd al zoveel aanvraagjes hebt weggewerkt, dat vind ik dus echt knap!
    Dat doe ik je dus absoluut niet na XD
    Er zitten in ieder geval echt heel veel toffe manips tussen (H)

    Hahahahahaha, dat heet verveling en levenloosheid. :'DDDD Maar bedankt *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Afbeelding:


    Wat moet er mee gedaan worden? Ik wil graag een afbeelding voor mijn mobiel (als achtergrond voor wapp) en ik wou Demi er graag achter, en dan met een rustige tint en met de tekst Be Strong. Verder heb ik niet echt dingen die er in moeten, misschien kan je een zomer tint gebruiken dat het plaatje vrolijke kleuren krijgt (:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 8:46 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Apocalyspe en shit :Y)




    Idylls; als je 'm nog nodig hebt, maak ik hem dit weekend!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Apocalyspe en shit :Y)




    Idylls; als je 'm nog nodig hebt, maak ik hem dit weekend!


    A thanks!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Othrys schreef:
    Afbeelding:


    Wat moet er mee gedaan worden? Ik wil graag een afbeelding voor mijn mobiel (als achtergrond voor wapp) en ik wou Demi er graag achter, en dan met een rustige tint en met de tekst Be Strong. Verder heb ik niet echt dingen die er in moeten, misschien kan je een zomer tint gebruiken dat het plaatje vrolijke kleuren krijgt (:

    Ik heb er twee voor je. Sorry dat het zo lang heeft geduurd. D:



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''