• Welkom in de common room van LASA. Hier kan je gezellig keuvelen over het doen en laten van je personage, of klagen over je kleine broertje. Zolang het maar gezellig is, is het goed!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 21:13 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tenminste, dat denkt hij ;D


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Stiekem is hij een vampier (cat)
    Die heeft een hart dat niet klopt en dat komt in de buurt xd

    Het zou beter voor Tristan zijn als hij haar zou wel zou helpen :Y)
    Als Ryssa iets niet snapt, dan bestaat de kans dat ze zich tijdens het dansen niet meer op het dansen kan concentreren en alleen maar denkt aan die lesstof, en dat ze daardoor slechter gaat dansen is niet heel handig voor Tristan :')

    Anyways, ik ga slapen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 23:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Theodora schreef:
    Tristan heeft geen hart :p

    Dat gaat lekker, een man zonder hart in 't roleplay. Wel, het maakt het zeker interessant.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyssum schreef:
    Stiekem is hij een vampier (cat)
    Die heeft een hart dat niet klopt en dat komt in de buurt xd

    Het zou beter voor Tristan zijn als hij haar zou wel zou helpen :Y)
    Als Ryssa iets niet snapt, dan bestaat de kans dat ze zich tijdens het dansen niet meer op het dansen kan concentreren en alleen maar denkt aan die lesstof, en dat ze daardoor slechter gaat dansen is niet heel handig voor Tristan :')

    Anyways, ik ga slapen.


    Dat zou nog een reden zijn om haar te helpen, omdat als zij slecht danst hij er ook slecht uit komt.
    Maar Tristan helpt geen mensen als hij er zelf geen baat bij heeft :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet niet of ik het hier al gezegd had, maar ik ben vanaf aankomende maandag tot donderdag met school naar Londen. Ik hoop dat ik donderdag dan wel ergens in kan springen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Normaal wel, het gaat lekker langzaam ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Okay, ik hoop het ^^
    Aangezien ik nu ook nog nergens in kan springen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Theodora: Moet Hyun naar Tristan of andersom?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tristan en Haya lopen nu over de gang, onderweg naar t ontbijt. Ik weet niet waar Hyun precies is? :X


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En zeg trouwens maar Elise :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Tristan en Haya lopen nu over de gang, onderweg naar t ontbijt. Ik weet niet waar Hyun precies is? :X

    Oh, dat komt goed uit. Hyun zit ergens van de anderen afgezonderd, en aan het ontbijt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er iemand voor Raven?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn topics xD LAAAT


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben terug van Londen, kan ik nog ergens inspringen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered