• Welkom in de common room van LASA. Hier kan je gezellig keuvelen over het doen en laten van je personage, of klagen over je kleine broertje. Zolang het maar gezellig is, is het goed!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 21:13 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Andhera schreef:
    (...)

    Ik heb seizoen twee van mn broer, Gijs, gekregen en heb de eerste en tweede aflevering van seizoen drie gedownload. I just adore Arya en die bolle bij Jon Snow is ook geweldig ;pp En Khaleesi heeft mooie haren ;o


    Ik ben nu nog bij seizoen 1, wel al tegen het einde, en lees ondertussen ook de boeken. Bolle bij Jon snow... Oh, die Sam, vind hem wel scheetig, haha ^^ En Daenerys is echt een hele mooie vrouw, haar haren, haar ogen en haar manier van doen. Ik heb ondertussen ook al een flinke afkeer tegen de Lannisters (´:

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 15:31 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ugh, ik heb een hekel aan Joffrey ;c De enigste lannister die ik mag is die lilliputter xd. Ik weet niet of je the hound al kent? Die met zo'n litteken op zijn hoofd? I like him ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    The hound is toch die man bij joffrey, een litteken gekomen door een brandwond? Zijn broer was een van die ruiters tijdens die riddershow, ik kan niet op de naam komen hoe dat heet (´:
    Joffrey is arrogant, heb medelijden met Sansa aangezien zij met hem mag gaan trouwen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja, dat is the hound. Maar hij is in seizoen twee echt lief (: En in seizoen twee krijgt Joffrey brood naar zijn hoofd gegooid xd. Verder vertel ik niets over seizoen twee en drie, dat is niet leuk, ghehe :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ben benieuwd dan! Vind hem nu echt een griezel, haha.
    Brood naar z'n hoofd >.< Heeft ie vast verdient. Hij is ook een echt watje, zoals ie reageerde met dat hele gebeurde rondom Arya en Nymeria -.-'
    Haha, ik moet snel weer gaan kijken zodat ik ook over kan naar seizoen 2. Ben telkens aan het wisselen tussen het boek en de serie zelf, alleen de laatste week niks meer gelezen, of gekeken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -mijn topics haha-

    @Theodora: Iedereen kent elkaar gewoon lijkt me?
    Aangezien ze al een half semester er op hebben zitten.
    + weten ze de danskoppels ook al?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jep, of ze goed in de groep liggen mag je dan natuurlijk zelf weer beslissen ^^
    Ik had eigenlijk in gedachten dat de danskoppels de eerst komende dansles verdeeld zouden worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, ik weet al precies hoe Ryssa gaat reageren :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik durf wedden dat ze uit haar sloffen schiet omdat ze met die zuurpruim van een Tristan opgescheept zit :p
    Tenminste, daar zou ze het recht toe hebben :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Neuh, want ze vindt/weet dat Tristan goed kan dansen en dat hij het ook serieus neemt, dus daar is ze eerder blij mee xd
    Ze vindt het eerder niet leuk dat ze met Rafaël moet dansen, hé Saartje :') ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ooh? Wat is er mis met Chrissie's broertje? (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lang verhaal om uit te leggen, niks raars hoor, haha :')

    Misschien een wat rare vraag: maar wat voor soort dingen hebben ze allemaal bij het ontbijt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou wil ik het weten D:

    Vanalles; ontbijtgranen, yoghurt, fruit, brood met verschillend beleg (jam, ham, kaas,...), koffie, melk, water, fruitsap. The whole shebang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ze kennen elkaar niet echt goed en qua hoe ze elkaar vinden gedragen mogen ze elkaar niet :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered