• Welke landen zou dan welke cliques zijn? Zou Nederland de relaxte stoners zijn en Italie de scholieren die te seksueel actief zijn? Welk land zou welk groep zijn?:-) (dit is maar voor de grap. Natuurlijk gebruikt niet iedere Nederlander drugs ect.)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Bosnië-Herzegovina zit altijd in een twee strijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    Bosnië-Herzegovina zit altijd in een twee strijd.


    De schizofreen :3


    SLOAN.

    -mijn topics-


    -

    Nederlands = de te enthousiaste persoon met luide stem (zo zou ik dat eerder zien, haha ;3 )
    En Belg het asociale kind, rustig verlegen, maar intelligent uiteraard.


    effort never betrays you

    Italianen: De macho's met glad haar en proberen ieder meisje te versieren :Y)

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 18:26 ]

    Waarom zijn de Belgen hier in bijna alle reacties 'asociaal' of 'verlegen'? Zo erg zou we toch ook weer niet..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Waarom zijn de Belgen hier in bijna alle reacties 'asociaal' of 'verlegen'? Zo erg zou we toch ook weer niet..


    Dat vind ik wel, en ik ben zelf 100% Belg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik snap eigenlijk niet hoe iemand asociaal en verlegen tegelijk kan zijn xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    Ik snap eigenlijk niet hoe iemand asociaal en verlegen tegelijk kan zijn xd


    Het een kan wel voor het ander aanzien worden. Mensen denken soms vaak dat ik asociaal ben en niet wil praten, terwijl ik gewoon verlegen ben en niet altijd durf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Canada is het meisje dat altijd vooraan in de klas zit, maar altijd uit het raam staart, om te kijken of daar nog een gewonde vogel ligt die ze kan helpen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Volgens mijn zou België het groepje kids zijn dat onderling, in het kliekje, eigenlijk altijd ruzie maakt. Naar de buitenwereld toe altijd koek en ei.
    (Wel ja, ik ben Belg.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Spanje is het kind dat altijd alles uitstelt tot het laatste moment om er dan vervolgens helemaal om te gaan stressen (mañana, mañana)


    From these ashes, I will rise