• Fifth Avenue.

    Wie kent hem niet? De grote stad New York. The big apple. Het is bekend om zijn hoge gebouwen, drukke straten en veel verkeer.
    Tussen al deze hoge gebouwen kan je een sferisch maar vervallen appartementencomplex vinden. Het is gelegen aan de bekende straat Fifth Avenue, waar de duurste huizen van heel de wereld worden verkocht.
    Sinds kort is dit complex opgeknapt door een rijke zakenman die er zijn tijd in heeft willen steken. Hij beheert het gebouw en verhuurt de woningen voor minder dan ooit tevoren. Het is de kans voor studerende mensen om aan de beroemdste straat van de wereld te wonen! Er gaat een hele wereld voor je open. Van het bezoeken van chique feesten waar de modernste kleding wordt gedragen tot de beste kansen op je studie.
    Maar is dit complex wel zo magisch als het op het eerste oog lijkt?
    Zodra je het contract hebt getekend zit je er aan vast.
    Maar dan kom je erachter dat het wellicht helemaal niet deugt. Je ziet rare dingen, spookverschijnselen, bloed dat langs de muren naar benden loopt, buren die verdwijnen.
    Wat gebeurt er met ze en waar gaan ze heen? Moet je in angst leven of heeft het een reden?
    Kom jij achter het geheim van The Fifth Avenue?


    Dit is het praattopic voor het spel : Fifth Avenue
    Alles over het spel, plannen, ideeen of vragen kunnen hier worden gepost
    :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:05 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    ohja sorry, ik zal het er nog even bij zetten !


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Dank je.
    Willen jullie misschien niet te snel gaan? Anders kan ik niet meer inspringen...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    we zullen er zeker om denken (=
    er wordt sowieso niet heel veel gepost, het meeste gebeurd 's nachts en dan ligt iedereen te pitten ;p


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ja, blijkbaar niet :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Relax, we zijn nu pas bij bladzijde 3. Is niet zo moeilijk om die te lezen, want zoveel is het niet. En zoals ik al eerder zei, had ik ookal vermeld dat we niet te snel moesten gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, ik zei 't toch. Stomme regels en vroege ochtenden dat er iemand bij je binnen komt lopen. D:
    Kan je niet tegen een zuster zeggen dat ze wat later in de ochtend bij je moeten komen? Hoe lang lig je er dan al?

    Ghehe, that's true! Weet je, dat vind ik ook absoluut niet erg, dat hij dat jegens Ruby doet. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
    Bij haar kan ik het wel hebben, want dan vind ik het vermakelijk. Heeft Puri trouwens al terug geantwoord? Ik wil 't antwoord weten..

    Hij vindt wel wat van haar, anders had hij heel anders gereageerd. -wbw- Wedden dat ik gelijk heb?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    zo zo ~ zie ik mijn naam hier? Wat is dit? xD Zomaar achter mijn rug om ove- nee sorry, ik stop wel
    Ik heb een idee voor Morgaine en hoe ze gaat reageren, maar ik ga haar dan dezelfde achtergrond geven als in mijn boek waar ze uit is.
    Dus ik zou haar een beetje aan moeten passen en dan gaat het heel erg interessant worden tussen Daniel, Morgaine en Amaranthe.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik ben uit het ziekenhuis 8D
    dus geen klote nachten meer voor mij !
    ik lag er niet zo lang en ze hebben me nu ook laten gaan omdat ze niets verder voor me konden doen eerst s:

    Haha, ach Belovje is wel leuk, op zijn eigen manier dan >:3
    nee PuriPuri heb nog niet weer gereageerd, komt vanzelf !

    Jij kent Jurgen nog niet, jongedame, je hebt geen ideeeee waar hij op uit is ! [a]

    Amaranthe moet wel eerst mengen voor dat interessant wordt, ik hoor wel als er een geschikt moment is aangebroken ^-^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Okay, er is dus al van alles gepland wat er tussen jullie chars gaat gebeuren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik was van plan om zo te reageren, maar aangezien ik zo wegga om mijn zusje en broertje op te halen reageer ik na 9 uur weer. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat fijn dat je uit het ziekenhuis bent!! Gefeliciteerd! Nu nog hopen dat men er achter komt wat er mis is :|
    maar we kijken wel hoe het loopt tussen die drie. Voorlopig gaat er denk ik nog niets gebeuren

    @ Alyssum: alleen vaagjes en we moeten kijken of het überhaupt werkt tussen onze personages.

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 19:49 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    @Alyssum : ik wou Amaranthe graag gebruiken en vroeg om een eventuele optie, zo kwamen we hier op s;

    @PuriPuri : succes, ziet' m vanzelf wel verschijnen ^-^

    @PlagueRat : danki ;p, ik hoop het ook, anders blijf ik ermee rond lopen en tja, voorlopig wel niet dus dan i ze nog vrij voor de liefhebber :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Okay, dan schrijf ik me denk ik uit.
    Het is niet echt fijn als er al dingen gepland zijn, aangezien het lastig is er dan nog tussen te komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Alyssum; voor ik weet is er nog niets met mijn karakter gepland hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    maar er is helemaal niets gepland, ik vroeg alleen om opties
    je kan je nog wel makkelijk mengen hoor (=

    sowieso is Amaranthe vrij, want Daniel en Morgaine zijn nog wel even bezig dus heeft ze alle tijd


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.