• Fifth Avenue.

    Wie kent hem niet? De grote stad New York. The big apple. Het is bekend om zijn hoge gebouwen, drukke straten en veel verkeer.
    Tussen al deze hoge gebouwen kan je een sferisch maar vervallen appartementencomplex vinden. Het is gelegen aan de bekende straat Fifth Avenue, waar de duurste huizen van heel de wereld worden verkocht.
    Sinds kort is dit complex opgeknapt door een rijke zakenman die er zijn tijd in heeft willen steken. Hij beheert het gebouw en verhuurt de woningen voor minder dan ooit tevoren. Het is de kans voor studerende mensen om aan de beroemdste straat van de wereld te wonen! Er gaat een hele wereld voor je open. Van het bezoeken van chique feesten waar de modernste kleding wordt gedragen tot de beste kansen op je studie.
    Maar is dit complex wel zo magisch als het op het eerste oog lijkt?
    Zodra je het contract hebt getekend zit je er aan vast.
    Maar dan kom je erachter dat het wellicht helemaal niet deugt. Je ziet rare dingen, spookverschijnselen, bloed dat langs de muren naar benden loopt, buren die verdwijnen.
    Wat gebeurt er met ze en waar gaan ze heen? Moet je in angst leven of heeft het een reden?
    Kom jij achter het geheim van The Fifth Avenue?


    Dit is het praattopic voor het spel : Fifth Avenue
    Alles over het spel, plannen, ideeen of vragen kunnen hier worden gepost
    :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:05 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    mensen, even de vrede bewaren alsjeblieft s:

    Ik weet nog niet wat ik er precies mee doen moet..
    ik ben echt totaal in de war nu
    het enige wat ik wil is dat het goed blijft lopen


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Tuurlijk.
    En het was enkel een voorstel ^^
    Als er gewoon niet te snel gerpg'd wordt, zonder dat er een regel komt, vind ik het ook niet zo erg ^^
    Ik had er gewoon niet echt veel zin in om elke dag zo'n hele boel posts te lezen, want daar heb ik niet altijd tijd voor.
    En nu stop ik met het uitstellen van mijn huiswerk :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oke, wat ik heb besloten is :
    Ik laat het nu eerst nog even doorlopen zoals het nu gaat, misschien dat we over een dag of twee a drie wel zien dat het wat rustiger is geworden in het geheel, dus dat niemand meer ver achter is met alles etc.
    en zo niet, dan ben ik bereid om het voorstel van Tamino toe te passen om het overzichtelijk te houden.

    Is dan iedereen een beetje tevreden?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    okay, ik heb meteen een hele discussie gemist. Wat ik hier over te zeggen heb:
    @ Tamino: stel je niet aan en geen paniek. Het zijn nog geen twee paginas, die kan je best lezen. Ik heb wel eens 20 paginas moeten lezen, dus 2 kan je best opbrengen. wat betreft dat jij er niet bent in het weekend: dat zijn twee dagen, je kunt best nog vrienden maken in de tijd erna, want vrienden maken kost wat tijd. Morgaine zit er nu al drie weken en is nu langzaamaan vrienden aan het worden met Daniel. Dus stay calm and keep breathing. Ik vind jouw voorstel op zich een goed idee, want roleplays willen inderdaad soms te snel van start gaan waardoor anderen afhaken.

    @ Tortura: Mimi, niet zo fel doen. c; als we allemaal meteen in een discussie zijn komen we helemaal nergens, ook niet met de roleplay. Tamino heeft je niet aangevallen, dus je hoeft niet te bijten. c:

    @ BloodyFace: ik denk dat jouw idee goed is. Even kijken hoe het loopt en dan eventueel actie nemen. Ik wilde ook nog even melden dat ik volgende week van donderdag tot zondag in Zweden zit en dus niet zal kunnen reageren. Ik zal Morgaine in die tijd opsluiten in haar kamer met de spookjes


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    *3 dagen.
    Ik vertrek vrijdagavond, dus ik weet niet of ik -als ik al on kom- van veel nut zal zijn ^-^
    En zondagnamiddag ga ik waarschijnlijk enorm moe zijn, en ik betwijfel of ik dan nog ga rpg'en ^^

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 14:15 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wow, iedereen gaat weg x3
    fancy lifes mm?
    ik zal het er wel eventjes bij vermelden in het topic (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Neuh, dat is gewoon enkel deze week ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    yeah xD ik vertrek op de 25ste om 4 uur 's ochtends. ;; en kom zondag pas laat thuis


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Lekker vroeg x3

    anywayzz, ik ga naar de dokter nu S;
    hoop dat die klungels eindelijk kunnen vinden wat ik mankeer

    als iemand Amaranthe wil plagen hoor ik het verder wel (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Even een vraag voor ik verder ga met mijn post, mag je zelf weten hoe je appartement eruit ziet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, dat is helemaal aan jou (=
    De appartementen hebben wel dezelfde ruimtes en oppervlak etc, maar hoe het er verder uit ziet is aan jou


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Bijten, haha. :]. Lekker.

    Ik zal eens ff een post voor Morgaine schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    woooo ~ post voor Morgaine ^^
    En mij mag je altijd bijten~ -wbw-


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Done, haha. Finally. Hope you can write something with Morgaine. ;$.

    And I'll think about it, ghehehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik verzin wel wat, maar morgen pas. xD ik ben bij mijn ouders en die hebben een mening over wanneer ik naar bed ga. ugh. ;
    haha xD is goed.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.