• Ik ben echt voor de raarste dingen bang:
    - voor de dood omdat ik al heel veel mensen verloren heb en ben er gewoon constant mee bezig
    - Voor een oorlog ( raar, ik weet het), maar dat komt echt grote deels over de dingen die je constant hoort op het nieuws..
    Ben echt doodsbang dat als Amerika en Noord Korea oorlog krijgen dat ons land er ook bij betrokken wordt en de rest en dat het eindigt als een wereldoorlog.
    Zoals gister ook met Boston, ik kon s'nachts echt niet slapen omdat ik nogal bang was, geen idee waarom.
    - Als ik s'avonds als laatste naar bed ga, dan moet ik gewoon 100% zeker weten dat ik alles uit doen (lampen, tv en alles) omdat ik anders bang ben dat er dan brand komt.
    Ik maak me echt druk om de raarste dingen.
    Eigenlijk bij elke ding dat ik hoor of zie ben ik echt bang dat hij mij ook overkomt. Zo irritant.
    Mijn ouders weten dit en vinden dat ik me gewoon niet zo druk moet maken en mijn vrienden lachen er alleen maar om omdat ze vinden dat ik gek ben dat ik me daar druk over maak. Hun zien alles positief maar dat kan ik dus echt niet.
    Hebben jullie dat ook? of zijn jullie voor andere vreemde/rare dingen bang?

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 22:39 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Ik vind dit helemaal geen rare dingen maar juist heel normaal.


    Your make-up is terrible

    Ik zijn normale dingen om bang over te zijn hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michonne schreef:
    Ik vind dit helemaal geen rare dingen maar juist heel normaal.


    26 - 02 - '16

    Sounds normaal. Niet voor de dood bang zijn lijkt me een stuk raarder ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Don't worry, ik denk dat de meeste mensen daar wel bang voor zijn, al zullen de meeste dat niet toe willen geven.
    Zelf ben ik er ook bang voor dat er een oorlog tussen de VS en Noord-Korea zal uitbreken, maar er zal denk ik wel zoveel mogelijk gedaan worden om dat te voorkomen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk dat dat normale dingen zijn om bang voor te zijn. :')


    Take me to wonderland

    Há lieve schat dat is nog niks :Y)
    Ik ben zelf een beetje paranoia als ik een stoepje op loop stel ik mezelf voor dat ik achter de rand blijf haken en dat al mijn tanden eruit zijn of als ik mijn oren met een wattenschaafje schoonmaak, val en het wattenstaafje in mijn trommelvlies heb.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Alyssum schreef:
    Don't worry, ik denk dat de meeste mensen daar wel bang voor zijn, al zullen de meeste dat niet toe willen geven.
    Zelf ben ik er ook bang voor dat er een oorlog tussen de VS en Noord-Korea zal uitbreken, maar er zal denk ik wel zoveel mogelijk gedaan worden om dat te voorkomen.


    Mijn vrienden zeiden echt dat ik de enige was die zo paranoia was over dat gedoe tussen de VS en Noord- Korea


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Ik ben ook voor alles banf wat jij opnoemt.

    Ik heb een periode gehad dat ik nachtmerries had over oorlogen in NL,
    Ik heb een periode gehad dat ik niet meer wilde alapen, bang dat ik dood zou gaan.
    Ik heb een periode gehad dat ik dacht da de wereld echt zou vergaan. Heb 4 maanden lang elke nacht beneden met mijn ouders zitten praten. En zelfs daana nog een tijdje.
    Ook ven ik bang coor brand en als ik alleen rhuis ben, blijf ik wakkker tot mijn ouders thuis zikn of zet ik raam open om de frisse lucht erbij te halen, zodat ik nooit stil in gas.

    Tja. Am I crazy? Misschien een beetje(:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    Mijn vrienden zeiden echt dat ik de enige was die zo paranoia was over dat gedoe tussen de VS en Noord- Korea

    Want je vrienden kennen alle mensen in de wereld natuurlijk. :Y)


    -

    Licet schreef:
    Há lieve schat dat is nog niks :Y)
    Ik ben zelf een beetje paranoia als ik een stoepje op loop stel ik mezelf voor dat ik achter de rand blijf haken en dat al mijn tanden eruit zijn of als ik mijn oren met een wattenschaafje schoonmaak, val en het wattenstaafje in mijn trommelvlies heb.

    Dat van dat wattenstaafje heb ik ook altijd. :p


    Take me to wonderland

    Coockies schreef:
    Ik ben ook voor alles banf wat jij opnoemt.

    Ik heb een periode gehad dat ik nachtmerries had over oorlogen in NL,
    Ik heb een periode gehad dat ik niet meer wilde alapen, bang dat ik dood zou gaan.
    Ik heb een periode gehad dat ik dacht da de wereld echt zou vergaan. Heb 4 maanden lang elke nacht beneden met mijn ouders zitten praten. En zelfs daana nog een tijdje.
    Ook ven ik bang coor brand en als ik alleen rhuis ben, blijf ik wakkker tot mijn ouders thuis zikn of zet ik raam open om de frisse lucht erbij te halen, zodat ik nooit stil in gas.

    Tja. Am I crazy? Misschien een beetje(:


    De dood ben ik al vanaf mijn tiende bang voor. maar de oorlog ben ik nooit bang voor geweest dat kwam eigenlijk pas sinds laatste maand, lig daardoor echt nachten lang wakker van.
    Hoe ben jij daar over heen gekomen dan?


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Ik ben altijd bang dat ik een nare ziekte heb, terwijl dat helemaal niet zo is. :')
    Heel normaal om voor zulke dingen bang te zijn, het zijn namelijk wel rotdingen die je tegenwoordig op het nieuws en van mensen hoort.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben wel bang voor liften doordat ik een keer gedroomd had dat zon ding keihard naar beneden donderde en ik daardoor stierf. Heb ik ook nog eens mensen in mijn klas die op en neer gaan springen in een lift. Krijg daardoor elke keer weer een halve hartverzakking.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    De dood ben ik al vanaf mijn tiende bang voor. maar de oorlog ben ik nooit bang voor geweest dat kwam eigenlijk pas sinds laatste maand, lig daardoor echt nachten lang wakker van.
    Hoe ben jij daar over heen gekomen dan?


    Over wat precies van dat alles?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne