• Ik ben echt voor de raarste dingen bang:
    - voor de dood omdat ik al heel veel mensen verloren heb en ben er gewoon constant mee bezig
    - Voor een oorlog ( raar, ik weet het), maar dat komt echt grote deels over de dingen die je constant hoort op het nieuws..
    Ben echt doodsbang dat als Amerika en Noord Korea oorlog krijgen dat ons land er ook bij betrokken wordt en de rest en dat het eindigt als een wereldoorlog.
    Zoals gister ook met Boston, ik kon s'nachts echt niet slapen omdat ik nogal bang was, geen idee waarom.
    - Als ik s'avonds als laatste naar bed ga, dan moet ik gewoon 100% zeker weten dat ik alles uit doen (lampen, tv en alles) omdat ik anders bang ben dat er dan brand komt.
    Ik maak me echt druk om de raarste dingen.
    Eigenlijk bij elke ding dat ik hoor of zie ben ik echt bang dat hij mij ook overkomt. Zo irritant.
    Mijn ouders weten dit en vinden dat ik me gewoon niet zo druk moet maken en mijn vrienden lachen er alleen maar om omdat ze vinden dat ik gek ben dat ik me daar druk over maak. Hun zien alles positief maar dat kan ik dus echt niet.
    Hebben jullie dat ook? of zijn jullie voor andere vreemde/rare dingen bang?

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 22:39 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Ik wil echt absoluut niet aan bepaalde dingen denken, zoals de 'oorlog' maar iedere keer als ik het ergens lees of hoor, krijg ik weer een kleine hartverzakking en denk ik er weer aan


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Dat zijn helemaal geen rare dingen om bang voor te zijn, hoor. Ik begrijp het best.
    Ik ben zelf echt ontzettend bang om te vallen. Maar dan ook echt tot het punt waarop ik bijna niet meer over een stoep durf te lopen, of bijna niet meer naar gymles durf te gaan, of zelfs maar een trap op durf te lopen zonder me vast te klampen aan de trapleuning. Heel vervelend. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Coockies schreef:
    (...)

    Over wat precies van dat alles?


    Oh, ik bedoelde over de dood.


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Hoe ik er overheen kwam, is door te denken dat ik veilig thuis zit. Ik heb mij ouders, NL heeft eem verdrag met Europa en Amerika. Dus ik denk wel dat dat goed zit. Niemand in Europa zou de oorlog verklaren, dus als jemand de oorlog gaat verklaren is het Azie of Midden- Oosten. In dat geval is het klote, maar met middon- oosten is er al zolang gedoe. En Obhama begint niet zomaar de oorlog. Ik heb er vertrouwen in en anders zie ik wel. De angst is zonde van je tijd. Wat ik altijd doe om er niet aam te denken, is te gaan tellen. Zodra je eraam denkt, moet je overnieuw beginnen. Of ik ga recjt op zitten en doe aan yoga. Alleen aan mijm ademhaling denken


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    Oh, ik bedoelde over de dood.


    O, in dat geval. Ik weet het niet. Mijn vader sprak altijd met me en ik vertelde hem wat me dwarszat. Hij vertlde me dat ik nog hartstikke jong was en nergens last van had, dus de kans heeeeeeeel klein is. Verder weet ik het niet. Genieten van het leven, want als je doodgaat, moet je ervan genieten. En anders weer tellen, zodat je er niet aandenkt.
    Het was wel heelmoeilijk, dat weet ik


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Hoe ik er overheen kwam, is door te denken dat ik veilig thuis zit. Ik heb mij ouders, NL heeft eem verdrag met Europa en Amerika. Dus ik denk wel dat dat goed zit. Niemand in Europa zou de oorlog verklaren, dus als jemand de oorlog gaat verklaren is het Azie of Midden- Oosten. In dat geval is het klote, maar met middon- oosten is er al zolang gedoe. En Obhama begint niet zomaar de oorlog. Ik heb er vertrouwen in en anders zie ik wel. De angst is zonde van je tijd. Wat ik altijd doe om er niet aam te denken, is te gaan tellen. Zodra je eraam denkt, moet je overnieuw beginnen. Of ik ga recjt op zitten en doe aan yoga. Alleen aan mijm ademhaling denken[/quot


    Ik heb een hele goede vriend en die vertelt mij gewoon veel positieve dingen, en vertelt dan redenen waarom er geen oorlog kan komen, dat helpt me meestal ook wel een beetje, omdat hij het zo positief en oprecht vertelt, zeg maar
    en dat tellen en yoga ga ik ook eens proberen, dank je voor de tip (:


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Graag gedaaan!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben er ook bang voor hoor, zo raar is dat niet. Andere mensen zullen er ook wel bang voor zijn alleen bekennen sommige minder snel. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben bang dat ik ooit bij een schietpartij betrokken wordt. :$


    -

    Wees gerust, het is heel normaal.


    Bad decisions make good stories.

    Het kan erger. Er zijn bijvoorbeeld mensen die bang zijn dat er ergens op de wereld een eend naar hun kijkt. Anatidaephobia heet dat. Je zou het maar hebben ;x.


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    Het kan erger. Er zijn bijvoorbeeld mensen die bang zijn dat er ergens op de wereld een eend naar hun kijkt. Anatidaephobia heet dat. Je zou het maar hebben ;x.


    Dan zal ik al helemaaal gek worden!


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    Dan zal ik al helemaaal gek worden!


    Nogal he.


    We need a bigger boat.

    Anarose schreef:
    Wees gerust, het is heel normaal.

    ^ This. Wel meerdere mensen denken zo. Een vriendin van mij bijvoorbeeld ook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michonne schreef:
    Ik vind dit helemaal geen rare dingen maar juist heel normaal.


    Tijd voor koffie.