• Ik ben echt voor de raarste dingen bang:
    - voor de dood omdat ik al heel veel mensen verloren heb en ben er gewoon constant mee bezig
    - Voor een oorlog ( raar, ik weet het), maar dat komt echt grote deels over de dingen die je constant hoort op het nieuws..
    Ben echt doodsbang dat als Amerika en Noord Korea oorlog krijgen dat ons land er ook bij betrokken wordt en de rest en dat het eindigt als een wereldoorlog.
    Zoals gister ook met Boston, ik kon s'nachts echt niet slapen omdat ik nogal bang was, geen idee waarom.
    - Als ik s'avonds als laatste naar bed ga, dan moet ik gewoon 100% zeker weten dat ik alles uit doen (lampen, tv en alles) omdat ik anders bang ben dat er dan brand komt.
    Ik maak me echt druk om de raarste dingen.
    Eigenlijk bij elke ding dat ik hoor of zie ben ik echt bang dat hij mij ook overkomt. Zo irritant.
    Mijn ouders weten dit en vinden dat ik me gewoon niet zo druk moet maken en mijn vrienden lachen er alleen maar om omdat ze vinden dat ik gek ben dat ik me daar druk over maak. Hun zien alles positief maar dat kan ik dus echt niet.
    Hebben jullie dat ook? of zijn jullie voor andere vreemde/rare dingen bang?

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 22:39 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Dat zijn normale dingen om bang voor te zijn. Als ik een lamp aan laat staan als ik van huis ga, ben ik ook altijd bang dat er brand uit gaat breken, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het is normaal, zijn dat vrienden dan?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Sinds ik 7 was wist ik wat de dood echt betekende. Ik kon iedere nacht niet slapen omdat ik bang was dat ik inderdaad dood zou gaan, gewoon zomaar. Ik liet ook geen enkel oog dichtgaan, want ik was bang dat ik op de een of andere manier niets meer kon zien omdat mijn ogen weg waren gerold.. Ook deed ik altijd rond de zomer mijn deken op mijn oren omdat ik bang was dat er bijen of muggen in konden gaan.
    Zo kan ik tig andere dingen opnoemen waar ik nog steeds bang voor ben en dingen waar ik bang voor was. Dat is helemaal niet raar allemaal, geloof me. ik ben ook bang voor oorlogen als die in de buurt van onze landen komen. Helemaal niet raar! Het is juist raar als je voor zulke dingen juist niet bang voor bent. En je vrienden die je proberen wijs te maken dat jij de enige bent, niet naar luisteren. Ze weten niet waar ze het over hebben.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 12:55 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Michonne schreef:
    Ik vind dit helemaal geen rare dingen maar juist heel normaal.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wees gerust. Kim Jong Un kan niet veel doen tegen Amerika.

    Nee , dat is juist niet raar ! (:
    Soms ben ik ook echt bang voor de stomste dingen !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Loveless schreef:
    Wees gerust. Kim Jong Un kan niet veel doen tegen Amerika.



    Hier moest ik wel even om lachen x'D


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Vroeger was ik ook erg bang voor brand en voor dieven. Toen met een jaar of dertien ging het weg, mede omdat we een brandalarm kregen en ik was wel eens wat vaker alleen thuis duS dat wend gewoon

    Ik he alleen op vakantie in houten huisjes dat ik even moet slikken maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is supernormaal, ondanks dat ik voor geen van alle bang ben. Ik heb ook wel wat bijzondere angsten, haha.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik dacht een keer dat ik huidkanker had (ik had een pigmentvlekje op mijn wang gekregen). Lag de halve nacht te huilen en dacht dat m'n leven verpest was.
    Uiteindelijk was het na twee dagen vanzelf verdwenen.
    Lol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wat jij vertelt heb ik vroeger altijd heel veel last van gehad !
    Nu nog steeds wel... maar minder. Naar maten van tijd kan het vervagen.
    En ik ben erg bang voor:
    * Te verstikken/ verdinken onder het ijs.
    * Oorlog
    *vergaan van de wereld


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    ik ben negatief in gesteld, maar ik ben niet bang voor de dood, dus ik lig daar niet echt wakker van.

    ik ben de laatste tijd wel bang voor oorlog, omdat ik niet wil dat er weer zo veel onodige doden gaan vallen enzo.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    JeanneDArc schreef:
    ik ben negatief in gesteld, maar ik ben niet bang voor de dood, dus ik lig daar niet echt wakker van.

    ik ben de laatste tijd wel bang voor oorlog, omdat ik niet wil dat er weer zo veel onodige doden gaan vallen enzo.


    dat met de oorlog heb ik dus ook. Ik vind oorlog echt zo'n grote onzin maar ik zou echt bang worden als er één in de buurt komt.


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Als ik iets niet doe; Bijvoorbeeld niet mijn hand door de brievenbussen halen als ik er langs loop. Ben ik ook erg bang dat er iets gebeurd. Ook als ik niet met mijn rechter voet begin op de trap etc.

    Ook ben ik erg bang in het donker :s

    En dat van oorlog ook we.
    Ook moet ik dingen in bepaalde volgorde doen anders gebeurt er iets ergs of zo.

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 0:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben bang voor slakken:Y)
    En dan ook niet gewoon bang, maar echt doodsbang :')

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 21:45 ]


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.