• Onze leraar vond de vorige vragenlijst niet goed genoeg, dus willen we jullie vragen onze nieuwe versie ook in te vullen (A) Jullie zouden ons heel erg helpen.

    Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Ben je liever alleen of in een groep?
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden?
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Praat je snel over je gevoelens?
    Vraag je snel iets aan vreemden?
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ?

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet.
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen.
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij.
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je.
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat.
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas.
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden.
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie.
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe.
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Ik zou beiden kunnen zijn.... Ik heb mijn momenten dat ik heel erg naar de buitenkant ben gekeerd, maar wanneer ik mensen niet ken, keer ik me snel naar binnen.

    Ben je liever alleen of in een groep?
    Ik hou ervan dingen met een groep te doen (met een groep vrienden, maar soms vind ik het ook fijn even rustig alleen te zijn.

    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden?
    Liever een kleine groep goede vrienden.

    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Dat ligt eraan wat het is. Als het iets niet-leuks is, ja, dan wel.

    Praat je snel over je gevoelens?
    Met mensen die ik goed ken wel.

    Vraag je snel iets aan vreemden?
    Nee.

    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ?
    Ja, dat wel.

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet. 5.
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen.4
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij. 2.
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je. 7
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10 minuten te laat. 5
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas. 5
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden. 4
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie. 8
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe. 1
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen. 9

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 15:19 ]


    We need a bigger boat.

    Noem jij jezelf introvert of extravert? Extravert
    Ben je liever alleen of in een groep? Groep
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden? Ja, ik weet niet wat jullie een kleine groep vinden. Ik heb nu een groep van 10 goede vrienden en een paar gewone vrienden. Ik ga voor een kleine groep goede vrienden?
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Alles voor geld, ehhehe. Nee grapje. Ik denk het niet.
    Praat je snel over je gevoelens? Nee, want ik heb dan altijd het gevoel dat ik mensen lastig val.
    Vraag je snel iets aan vreemden? Ja hoor.
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ? Na wat drank op te hebben, ahhaha.

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet. 7
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen. 3
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij. 1
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je. 9. Dit is net zoiets als toen je vroeger je moeder kwijtraakte in een supermarkt.
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat. 8
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas. 1
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden. 1
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie. 6
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe. 1
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen. 9


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Extravert.
    Ben je liever alleen of in een groep?
    Ik denk.. in een groep. Verschilt heel erg.
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden?
    Kleine.
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Yep.
    Praat je snel over je gevoelens?
    Jewel.
    Vraag je snel iets aan vreemden?
    Nee.
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ?
    Gemiddeld.

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet.
    3.
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen.
    4.
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij.
    5.
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je.
    5.
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat.
    6.
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas.
    4.
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden.
    4.
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie.
    1.
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe.
    2.
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen.
    3.


    No growth of the heart is ever a waste

    Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Een mix.

    Ben je liever alleen of in een groep?
    In een groep.

    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden?
    Maakt me niet zoveel uit, zolang het maar leuke mensen zijn.

    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Hangt van de beloning af.

    Praat je snel over je gevoelens?
    Wanneer ik er echt baat bij heb, ja.

    Vraag je snel iets aan vreemden?
    Jup.

    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ?
    Redelijk.

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet.
    5
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen.
    4
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij.
    5
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je.
    3
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat.
    7
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas.
    1
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden.
    4
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie.
    4
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe.
    2
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen.
    4

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 15:52 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Noem jij jezelf introvert of extravert? Ligt heel erg aan mijn bui, maar volgens mij ben ik een extravert
    Ben je liever alleen of in een groep? Groep, ik haat alleen zijn.
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden? Hmm, ik heb maar één echte goede vriend, maar ik heb wel graag een groep van mensen om me heen die ik mag. Dus ik kies voor grote groep vrienden.
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Jazeker haha
    Praat je snel over je gevoelens? Niet super snel.
    Vraag je snel iets aan vreemden? Als degene wellicht het antwoord wél weet, waarom niet.
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ? Ja, beetje awkward als je met niemand gaat praten right?

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet. 4
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen. 1
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij. 6
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je. 8
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat. 7
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas. 5
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden. 3
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie. 4 Ik ben meer van "jammer dan" op dat moment.
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe. 1. Gewoon een staartje in lol
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen.1,


    Alleen maar tranen van geluk

    Noem jij jezelf introvert of extravert? Zoals ik al zei , ambivert , als ik moet kiezen dan extravert.
    Ben je liever alleen of in een groep? In een groep zijn vind ik fijn , als ik ook maar soms alleen kan zijn !
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden? Een grote groep vrienden.
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Ja , over het algemeen wel.
    Praat je snel over je gevoelens? Met vrienden/ mensen die ik vertrouw wel. En ik vertrouw snel mensen, dus ik denk ja.
    Vraag je snel iets aan vreemden? Ehm , alleen als het uiterst noodzakelijk meestal !
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ? Jaa .

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet. 5
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen. 7
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij. 4
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je. 3
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10 minuten te laat. 6
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas. 5
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden. 8
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie. 2
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe. 2
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen. 3

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 16:09 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Dat scheelt nogal.
    Ben je liever alleen of in een groep?
    Liever in een groep op school bijvoorbeeld, maar werkstukken maak ik het allerliefst alleen, als je zoiets bedoelt :')
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden?
    Een kleine groep goede vrienden.
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Jaa! Vooral als het eten is, haha
    Praat je snel over je gevoelens?
    Soms wel, andere keren niet. Ligt een beetje aan hoe ik me voel. Als ik me echt heel rot voel, praat ik er het liefst over.
    Vraag je snel iets aan vreemden?
    Nee, niet bepaald. Wel als het noodzakelijk is.
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ?
    Niet met mensen die ik echt nog nooit heb gezien, wel met mensen die ik ken via via bijvoorbeeld.
    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet. 5
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen. 9
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij. 8
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je. 3
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat. 8
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas. 0
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden. 2
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie. 8
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe. 4
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen. 6


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Noem jij jezelf introvert of extravert? Introvert
    Ben je liever alleen of in een groep? Alleen (ik ben alleen maar graag in groep als het enkel met mijn beste vrienden is)
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden? Kleine groep goede vrienden
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Ja
    Praat je snel over je gevoelens? Nee
    Vraag je snel iets aan vreemden? Nee
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ? Nee

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet. 5
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen. 8
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij. 5
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je. 9
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat. 7
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas. 7
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden. 9
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie. 5
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe. 2
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen. 8


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Extravert
    Ben je liever alleen of in een groep?
    In groep.
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden?
    Liever een kleine groep goede vrienden.
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Hangt af van de beloning.
    Praat je snel over je gevoelens?
    Nee.
    Vraag je snel iets aan vreemden?
    Snel niet, maar als het moet, doe ik het wel.
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ?
    Ik doe het wel, maar niet veel.

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet. 6
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen. 7
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij. 4
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je. 5
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat. 8
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas. 8
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden. 8
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie. 7
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe. 2
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen. 7


    Take me to wonderland

    Noem jij jezelf introvert of extravert? Beide maar het meeste extravert
    Ben je liever alleen of in een groep? Een klein groepje
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden?Een klein groepje
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Ligt eraan voor wat, voor school bv. zou het wel motiveren maar ik zou daar zoiezo mijn best voor doen. voor iets anders zoals bv. klusjes dan zou ik het wel sneller doen ja.
    Praat je snel over je gevoelens? Nee, sinds ik vorig jaar erg gepest ben ben ik erg in mezelf kwa gevoelens.
    Vraag je snel iets aan vreemden? Nee, alleen als het gaat om een route ofzo.
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ? Ligt eraan, als ik mensen ken dan liever niet maar als ik niemand ken vind ik het wel fijn om miemand te hebben om mee te kletsen

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet
    . 7
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen. 2
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij.2
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je.9
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat.5
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas.7
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden.6
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie.4
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe.1
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen.8


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noem jij jezelf introvert of extravert? Hmm, ik denk toch wel extravert.
    Ben je liever alleen of in een groep? In een groep.
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden? Dat maakt me niet zoveel uit, als het maar goede vrienden zijn. Ik heb nu een grote groep vrienden, dat vind ik toch wel gezellig!
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Eigenlijk wel ja, ik ben nogal lui.
    Praat je snel over je gevoelens? Nee.
    Vraag je snel iets aan vreemden? Jawel!
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes)? Ja, eigenlijk wel!

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet. 7
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen. 5
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij. 7
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je. 6
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat. 9
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas. 1
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden. 3
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie. 5
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe. 3
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen. 1

    Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Introvert
    Ben je liever alleen of in een groep?
    Alleen
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden?
    Kleine groep goede vrienden
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ligt eraan wat het is.
    Praat je snel over je gevoelens?
    Alleen tegen familie en vrienden
    Vraag je snel iets aan vreemden?
    Nee
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ?
    Ik durf niet eens te praten tegen klasgenootjes, laat staan vreemden ._.
    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet. 7
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen. 8
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij. 6
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je. 9
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat. 8
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas. 7
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden. 6
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie. 6
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe. 5
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen. 5


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Extravert.

    Ben je liever alleen of in een groep?
    Dat hangt er vanaf; als ik serieus wil werken, ben ik liever alleen. Maar meestal zit ik liever in een groep.

    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden?
    Ik heb liever een kleine groep goede vrienden.

    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja.

    Praat je snel over je gevoelens?
    Nee.

    Vraag je snel iets aan vreemden?
    Nee.

    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ?
    Ja.

    Op de volgende vragen willen we dat je beantwoord met hoeveel stress je zou hebben op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 totaal geen stress is en 10 heel veel.
    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet. 7
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen. 5
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij. 3
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je. 8
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10 minuten te laat. 8
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas. 2
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden. 7
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie. 4
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe. 8
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen. 9


    The odds are néver in our favor.

    Noem jij jezelf introvert of extravert?
    - extravert
    Ben je liever alleen of in een groep?
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden?
    - Een kleine groep goede vrienden.
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    - Haha, probably, maar ik doe sowieso wel iets snel.
    Praat je snel over je gevoelens?
    - Ja.
    Vraag je snel iets aan vreemden?
    - Dat ligt er aan wat met vragen bedoeld wordt. Ik vraag liever niet de weg of waar iets hangt in de winkel als ik het zelf niet kan vinden, maar doe het uiteindelijk wel.
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ?
    - Niet zo heel snel, helaas - ik zou het graag willen durven.

    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet.
    9
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen.
    6
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij.
    5
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je.
    6
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10minuten te laat.
    7
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas.
    3
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden.
    9
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie.
    9
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe.
    1
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen.
    1


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Noem jij jezelf introvert of extravert? Ertussen in, maar dat ligt eraan bij wie ik ben. Vrienden extravert, vreemden introvert.
    Ben je liever alleen of in een groep? Hmm, dan toch met een groep, alleen dan wel bekenden..
    Heb je een liever een grote groep vrienden of een kleine groep goede vrienden? Een kleine groep goede vrienden
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Ik denk het wel, maar ik denk ook dat de mens nou eenmaal zo werkt.
    Praat je snel over je gevoelens? Nee, over het algemeen zijn die alleen voor mezelf.
    Vraag je snel iets aan vreemden? Nee
    Praat je snel met vreemden ( bijvoorbeeld op feestjes) ? Dan denk ik eerder dat ik ze iets vraag dan dat ik echt met ze ga praten.

    • Je krijgt een onverwachte toets over een onderwerp waar jij vrij weinig van afweet.
    6
    • Je bent op een feestje waar je niemand kent en je vrienden kunnen niet meer komen.
    9
    • Je zit in de auto en weet dat je te laat thuis komt voor je date, maar je hebt het nummer van je date niet bij.
    8
    • Je bent met je vrienden in een onbekende plaats en je raakt ze kwijt. Je hebt geen mobiel bij je.
    3
    • Je bent vergeten dat je een sollicitatiegesprek hebt voor de baan die jij al maanden wilt. Als je nu vertrekt ben je 10 minuten te laat.
    8
    • Je moest een tekst lezen voor school, maar je hebt dit niet gedaan. Nu vraagt de leraar aan jou om de tekst uit te leggen voor de rest van de klas.
    5
    • Je bent vergeten dat je een presentatie hebt en hebt geen tijd meer om iets goeds voor te bereiden.
    10
    • Je mobiel doet het niet en je probeert deze te maken, maar je maakt hem alleen maar verder stuk. Hij is net nieuw en je ouders willen geen geld uitgeven voor een reparatie.
    7
    • Je haar blijft maar overeind staan en het wil maar niet plat wat je ook probeert. Je moet nu toch echt naar school toe.
    8
    • Je hebt een diepe onvoldoende gehaald voor een examen terwijl je je ouders beloofd had om een voldoende te halen. Je moet dit nu toch echt thuis gaan vertellen.
    4


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa