• Jaja, zand. Is het bij jullie ook zo erg? Ik heb zojuist een heel úúr gedaan over de 5 km van mijn school naar huis. Want ik had echt óntzettende tegenwind waardoor ik niet kon fietsen maar moest lopen en ook vliegt al het zand in het rond!
    Hoe is het daar?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het waait echt hard ._.
    Ik kom op de heenweg nauwelijks vooruit en op de terugweg werd ik alleen maar van de weg afgeblazen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ugh... Rotwind!
    Vanochtend was wel lekker, ik werd gewoon op een gegeven moment een heuveltje opgeblazen, maar terug was vreselijk...
    Echt enorme wind tegen, waardoor ik soms nauwelijks vooruitkwam of ik werd zowat van mn fiets geblazen. Gelukkig fiets ik door een redelijk bosrijk gebied, en ik ben dus maar eens gaan bedenken welke route de beste beschutting tegen de wind gaf....
    Gelukkig niet echt last van zand gehad. Kreeg alleen in het eerste (en meest open) stuk wat zandkorrels in mn ogen...


    Stenenlikker

    Mijn haar is helemaal verpest door de wind :c


    26 - 02 - '16

    Ik zit al heel de dag veilig binnen. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Ik zit al heel de dag veilig binnen. :Y)


    Lucky you! Why that?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Arme jij! Ik had ook last van de zand in m'n ogen.


    You are beautiful, you are love.

    De wind was echt te heftig vandaag. Ik moet over de polder fietsen, dus dan krijg je alles tegen je aan.
    Ik heb twee keer zo lang over gedaan dan normaal om op school te komen, gelukkig hoef ik niet bizar lang te fietsen.


    Tell me about it, stud.

    Gehenna schreef:
    Mijn haar is helemaal verpest door de wind :c


    Het mijne heel waarschijnlijk ook... Heb nog niet gekeken hoe erg het is...


    Stenenlikker

    Het waait echt hard idd, maar gelukkig had ik vrij vandaag (al ga ik wel zo naar een concert maar ga gewoon met de bus lol)


    As travars

    Ik moest slagballen vandaag :') Hopeloos.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Normaal ga ik met de bus naar school, maar omdat mijn fiets is gerepareerd zeikte m'n moeder dat ik mijn fiets vandaag kon gebruiken. Bij de straten bij deze buurt werken ze aan de wegen en stoeptegels en alles, dus veel zand aan de zijkanten van de wegen. Dus ik op een doodnormale dag naar huis fietsen, kijk ik naar achter, zie ik dat er een tornado zand mij achtervolgt.
    Aaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Some people are art and do art at the same time

    trolol wij hebben slimme docenten die de zonnenwering omlaag laten dus dat ding telkens 1 m omhoog en kraken enz. af en toe leek het alsof ze afbraken.. maarja de school rook naar rotte eieren. Ik heb ipv. 10 minuten denk wel 20 tot 30 minuten erover gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij ons ook, je werd gewoon gezandstraald als je even buiten liep. Echt niet fijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Van het zand had ik afgelopen maandag meer last. Het zat halverwege mijn ritje naar huis onder mijn lens '-- Vandaag had ik niet veel last van de wind, maar ik fiets voornamelijk door huizenblokken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dumbledore schreef:
    Ik moet vijf minuten fietsen en dan door het centrum, dus ik heb geen last van zand haha. Maar de wind was wel echt erg vandaag!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf