• Jaja, zand. Is het bij jullie ook zo erg? Ik heb zojuist een heel úúr gedaan over de 5 km van mijn school naar huis. Want ik had echt óntzettende tegenwind waardoor ik niet kon fietsen maar moest lopen en ook vliegt al het zand in het rond!
    Hoe is het daar?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niet erg veel last van gehad.. Zit altijd in de trein,, al hadden de treinen er op een gegeven moment ook last van. Ik was echt net op tijd en had nog net de goede trein, want die van daarna viel uit. Toen ik op het station hier aankwam reed er ook echt niks meer tussen Amsterdam en Utrecht.

    Ik zag vanochtend wel een man op de fiets die de wind in zijn rug had en die zat letterlijk rustig op zijn fietsje zonder te trappen haha.

    Whiii, lang leve het hebben van mijn rijbewijs. Geen last van zand gehad vandaag. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Verschrikkelijk. Geen zand maar 6/7 windkracht tegen.


    Tijd voor koffie.

    oook, maar als je vandaag zo'n temperatuur als gister had en de wind van gister erbij, DAMN dan zou het koud zijn


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik doe normaal een dertig à veertig minuten over mijn +- 6.5 km (afhankelijk van de zijroutes die ik neem) en ik had ook zand en de wind tegen op het grootste deel;....Dus I know how you feel... T.T

    Geen zand maar wel veel wind. Ik knalde tegen de stoep op en gelukkig kwam ik met mijn wiel eerst dus fietste ik de stoep op en toen stond daar een schuin muurtje en de wind zorgde ervoor dat ik daar ook nog op fietste ._. Wat een gedoe was dat


    -

    Ik heb géén idee! Ik ben nog niet buiten geweest. :Y)
    Ik zie het zo wel, eigenlijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kwam gister gewoon niet vooruit. Ik kon nog beter gaan lopen. Met zand viel het gelukkig mee.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Gelukkig was ik met de trein, maar hier stuift het ook zo verschrikkelijk helaas.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ging 10 km naar school fietsen met een Spaanse, die halverwege bijna in huilen uitbarstte omdat het zo zwaar was. Dwars door de bollenvelden met windkracht 7. Volgens mij wilt ze nu nooit meer terugkomen naar Nederland (cat)


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Ik ging 10 km naar school fietsen met een Spaanse, die halverwege bijna in huilen uitbarstte omdat het zo zwaar was. Dwars door de bollenvelden met windkracht 7. Volgens mij wilt ze nu nooit meer terugkomen naar Nederland (cat)


    Oh, fietsen met Spaanse mensen, ik ken dat :Y)
    "Mijn" Spanjaard viel om de paar meter om (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    (...)

    Oh, fietsen met Spaanse mensen, ik ken dat :Y)
    "Mijn" Spanjaard viel om de paar meter om (cat)

    Mijne bleek toch wel fiets "skills" te hebben (waar ze iedereen overigens mee verbaasde), maar 10 km was toch teveel gevraagd (cat)


    From these ashes, I will rise