• 1951, Oost-London, Whitechapel. Er is iets groots gaande, iets waar elke Maffiosi in de omgeving deel van uit wil maken. Niet alleen uit de omgeving, ze komen van heinde en verre om mee te doen aan een project die twee Engelse broers begonnen zijn, een tweeling, de grootsten van Engeland. Ze noemen het The Firm, een bedrijf, een enorm netwerk van maffioso om de wereld over te nemen voordat de politie het door heeft. Hiervoor hebben ze hulp nodig en ruimen ze iedereen gruwelijk uit de weg die hen tegen wilt houden. Voor verraders is er geen genade en als je belangrijker genoeg bent en niet zonder pardon vermoord wordt, wordt je wel omgekocht.


    De regels:
    - Minimaal 5 regels per post, hier wordt ook op gelet.
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    - Geen onnodig gequote! Daarvan rekken de pagina’s uit en je hoeft echt niet een reactie te quoten als hij op de vorige pagina staat of als je een reactie op iemand schrijft, al is het al even geleden. Daarbij ga je ook niet constant off-topic. Je bespreekt dingen maar in iemands gastenboek of via een privé bericht. Kleine dingetjes mogen uiteraard wel. Als er behoefte aan is open ik een praattopic.
    - Geen Mary Sues, niemand houd ervan om met perfecte personages te spelen of mensen die zich overal uit weten te redden.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 3 rollen per persoon. (minimaal 1 man)
    - Speel alleen voor jezelf en bepaal niet zomaar of iemand doodgaat of niet.
    - Je spreekt van te voren bepaalde dingen gewoon niet af, niet hoe je het verloop met een andere user of twee doet want dit is niet leuk! Natuurlijk bespreek je wel bepaalde dingen af met familieleden, maar je laat de RPG op zijn beloop gaan.
    - Hou het realistisch. Het speelt zich af in de jaren '50, dus let op je dat je niet ergens een mobiele telefoon vandaan haalt.


    "Omertà" – is the oath or "code of silence", never talk to the authorities.
    "Family secrets" – members are not allowed to talk about family business to non-members.
    "Blood for blood" – if a family member is killed (by another member) no one can commit murder (in revenge) until the boss gives permission.
    "No fighting among members" – from fist fights to knife fights.
    "Tribute" – every month; members must pay the boss; also giving the boss a cut on any side deals.
    "Adultery" – members are not allowed to commit adultery with another family member’s wife.
    "No facial hair" – members were not allowed to grow mustaches; part of the Mustache Pete way


    Rollen:

    De tweeling:
    - Johnny Ward ~ Cas
    - Jacob Ward ~ Valentino

    Leden van The Firm:
    - Innencio Augusta Fransiscus Eduard Agnelli ~ Bloodyface - Italië (onderbaas Vendetta)
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ DarkSavior - Engeland, Londen (rechterhand tweeling)
    - Aiden Matthew Jase ~ ZiamStorason - Amerika, Chicago (zoon baas Bellatorem)
    - Christian Johnson ~ Llamarmy Engeland (afhandelaar The Firm)
    - Gioia Moore ~ Valentino - Amerika, Detroit (dochter baas The Combination)
    - Celestia Alyssandra Loire ~ Bloodyface - Frankrijk (dochter baas Immortale)

    Verraders: (Let wel op, deze gaan op een punt dood)
    - Gereserveerd door Kwijt
    - Morgana Cadwalader ~ Llamarmy Engeland (hoer)

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (geen tieners)
    Geslacht:
    Land: (de bazen komen zelf niet, ze sturen een vertegenwoordiger, een familielid of onderbaas)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 17:05 ]


    Your make-up is terrible

    Rol: Verrader
    Naam: Gavin McClarey
    Leeftijd: 23 Jaar.
    Geslacht: Mannelijk
    Land: Groot-Britannië - Glasgow
    Innerlijk: Gavin ziet zichzelf graag als 'Superior' en Beter dan de rest, wat terug te zien is in zijn houding- Je kunt dit ook beschouwen als een lichte vorm van Narcisme. Gavin heeft een zelfverzekerde, maar alsnog een redelijk gesloten uitstraling. Toch deinst hij er niet voor terug zijn rechten in verschillende situatie's te laten gelden. Gavin kent geen liefde. De enige ware liefde die hij ooit gehad heeft, is geld, wat hij zelfs boven zijn ouders, of vrienden, als hij die ooit gehad heeft, laat gelden. Hij is corrupt, en houdt ervan mensen te manipuleren. Gavin is een gladde prater, en durft over grenzen van taboe's heen te gaan, en ook met leugens heeft hij geen probleem. Hij is zeker koudbloedig, maar vermoord geen mensen zonder reden, maar daar komt wel bij dat hij er geen problemen mee heeft als er geld in het spel is. Gavin gedraagt zich als een veel ouder iemand, en is ervan verzekerd dat de wereld geen geheimen meer voor hem kent. Hij vind het verschrikkelijk als men niet zo tegen hem opkijkt als hij denkt dat ze zouden moeten. Gavin zegt voornamelijk alleen dingen om zichzelf op te hemelen, iemand te 'verbeteren' of om iets te zeggen wat daadwerkelijk waar is.
    Uiterlijk: -Komt-
    Extra: Gavin is een verrader, samen met een commissaris van een afgesloten sectie van de politie heeft hij een deal gesloten om informatie door te spelen. Ook speelt hij, als hij kan informatie door aan andere maffioso. De simpele reden hiervoor is natuurlijk geld. De vreemde obsessie van geld en het ontbreken van gevoelens is een complexe, psychotische fout, die hoogstwaarschijnlijk alleen een psychiater zou kunnen verklaren.

    Sorry dat het zo lang heeft geduurt, maar ik heb het de laatste tijd erg druk gehad. Daarom wil ik graag mijn andere rol afzeggen, tot ik misschien meer tijd heb. Mijn excuses dat ik zo lang op me heb laten wachten. Ik heb trouwens moeite met het vinden van een geschikt uiterlijk voor Gavin. Waar halen jullie de foto's vandaan?


    Tijd voor koffie.

    Dat is niet erg hoor. :3
    Uh, ik zoek meestal op Weheartit, Tumblr en Deviantart. Vaak als ik iets leuks vind sleep ik hem naar Google Images om te kijken wie het is en zo meer afbeeldingen te krijgen.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik meestal Google images


    Bowties were never Cooler

    Begint dit snel?


    Bowties were never Cooler

    Ja, hij begint deze week. Er mogen trouwens wel wat vrouwen bij nu haha.


    Your make-up is terrible

    Hm, okay, dan ga ik daar nog even naar plaatjes zoeken. Thanks ^^


    Tijd voor koffie.