• Go Into a Different Direction

    Go into a different direction is een nieuw iets. One Directions manager vind dat One direction een publiciteitsstunt nodig heeft. Hierom laten ze de jongens in een tv show komen. Hierin worden 30 meisjes (Waarvan er 5 worden gespeelt) in een huis met One Direction gestopt. Het is een show en je kan one direction ontmoeten en ontdekken hoe ze echt zijn. De jongens stemmen iedere week 5 meisjes weg die ze niet aardig vinden of te hectisch. Het blijft tv dus de jongens kiezen eigenlijk helemaal niet om het interessant te houden. 30 meiden over de hele wereld. Ht enige wat je hoeft te doen is je in te schrijven en natuurlijk hopen dat je word gekozen.


    Het idee is dat je 2 hele maanden met one direction in een huis zit. Je hebt natuurlijk soorten fans. De Fakes de Wannabees de Super extreme fangirls en gewone fans. One direction kan zelf ook worden gespeeld en het is de bedoeling dat je natuurlijk helemaal wild van ze word. Ze zijn ten slotte wereldberoemd en je bent een fan ander had je jezelf niet opgegeven. De prijs komt als je in de top3 komt. Als je 1 bent word je feestje georganiseerd door one direction en mag je20 mensen uitnodigen. Als je tweede word mag je 10 mensen uitnodigen maar dan heb je geen inspraak hoe je het feestje wilt. Als je 3e word mag je 5 mensen meenemen en als je 4e of 5e word mag je zelf komen en je beste vriend(in) meenemen.
    Je hoeft je niet helemaal aan de meisjes (groepjes) die ik voorstelde, maar je moet geen haters in de show zetten. Deze zullen zich namelijk niet inschrijven.
    Als je iets heel anders wilt doen vraag het dan asjeblieft eerst even san mij aangezien ik je rol ook af kan keuren (;

    Regels
    • Probeer het minimum van 5 regels te halen. Ik zal het zeggen als je het niet haalt.
    • OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn.
    • Blijf netjes niet schelden OOC en ruzies mogen in de rpg tussen de personages.
    • Hou het realistisch. Het is geen datingshow dus je word niet meteen verliefd vooral als je een van de jongens speelt als je een fan speelt dan is het logisch. Je gaat ook niet met elkaar naar bed aangezien de jongens niet in dat huis slapen. Ze gaan om 10 uur 's avonds naar huis en komen om 9 uur 's ochtends aan.
    • Het is een show en er zijn overal camera mensen en bewakers je kan het dus niet doen aangezien je in de gaten word gehouden. Als je de jongens iets aandoet word je naar huis gestuurd dus dat kan je ook niet doen.
    • Geen Gary stu of Mary Sue en ook maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak
    • Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    • Als je meedoet doe je mee dan weet je ook dat je regelmatig kan reageren en je er niet snel uitstapt. Als je niet kan reageren meld je dat. Ik kan het begrijpen als je op vakantie bent.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in.
    • Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!


    The Boys:
    • Liam James Payne • Adores (1.3)
    • Harry Edward Styles • Danosaur (1.3)
    • Niall James Horan • ZiamStorason (1.2)
    • Louis William Tomlinson • Danosaur* (1.3)
    • Zayn Javadd Malik • Blog (1.1)
    * ze is dus een uitzondering.

    The Girls
    • Alyssa Skye Simpson •HurtedHeart (1.1)
    • Felicia Kiara Mancini • Depay (1.1)
    • Savana Elisa Adamsen • SunnySpring (1.1)
    • Emilie Joanne Donoghue • Infelia (1.2/1.3)
    • Charissa Clark • Amas (1.2)

    De vrouw die alles in het huis regelt • HurtedHeart


    Rollentopic
    Het huis:
    Het huis
    WoonKamer
    Slaapkamer
    Badkamer (Deze word gedeelt per 5 mensen)
    inloop kast (Deze is van jezelf)
    De Keuken (Deze zal je weinig gebruiken er word voor je gekookt. Er is een buffet. In de ochtend van 8 tot 11 in de middag van 2 tot 4 en in de avond van 6 tot 9. Je kan er wel altijd wat te drinken halen.)
    De Eetkamer
    De Tuin

    Het begin:
    Je bent op het vliegveld en je word opgehaald door een chauffeur. Je bent even onderweg, maar dan kom je aan bij het huis. Dit is naast de stad in een bos bij het strand. Je kan dan een kamer uitzoeken je koffers er neerleggen en naar beneden gaan kennis maken. Bedenk je bent niet maar met vijf maar met 30 mensen. Deze worden niet bestuurd door iemand, maar die kan je er ook bij betrekken.

    Voor de jongens die komen aan in het huis wel samen. Ze worden klaar gemaakt om in het huis van de meisjes te oorschijn te komen. Ze wonen het huis ernaast, maar het is verboden voor de meiden om daar te komen. Er staat ook beveiliging. Bedenk wel de jongens vinden dit helemaal niet leuk omdat ze nu niet normaal behandeld worden.

    Have Fun!

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 16:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall Horan

    Zayn komt naast me zitten. "Snap jij Alice nou? Ze is gewoon een arrogant kind" Zegt hij. Ik lach. Zayn en Alice hebben het nooit goed kunnen vinden. Zayn kan er niet tegen als ze zijn haar wil doen. "kom op Zayn, je moet gewoon neit zo kinderachtig doen. Ik mag mijn haar ook niet zelf doen van Benji hoor. Alleen ben ik niet zo'n ijdeltuit!" Zeg ik lachend. Als ik uitgelachen ben loop ik naar de keuken om wat te eten te halen. Daarna loop ik weer terug naar Zayn. "Man ze martelen me nu al. Ik mag twee hele maanden niet naar Nando's!" Zeg ik, terwijl ik begin te eten aan de chips. Ik hou van chips, echt waar. Als er iets is waarvoor je me 's nachts wakker kunt maken... Is het Nando 's! Ik zucht en zet de tv aan. Wauw, wat geweldig, spongebob. Ik zap snel weg. Ik kan gewoon niet tegen Spongebob. Het is nieteens grappig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Was ik vergeten te melden. De jongens kunnen live beelden kijken in het huis ernaast. Dus ze kunnen de meiden al zien en Horen zonder dat zij dat kunnen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Ik knoopte het laatste knoopje van mijn overhemd dicht waarna ik de deur van mijn kleedkamer opende. Zelf had ik nooit moeite om me aan te kleden, echter bleek mijn styliste daar anders over te denken. Na ruim zes verschillende kleuren, patronen en kraagjes te hebben geprobeerd, besloot ze uiteindelijk dat het donkerpaarse overhemd het beste bij mijn jeans paste. 'Zelfs Zayn zit al op de bank!' riep ik geïrriteerd haar richting in. Ik slofte naar de grote sofa en liet mezelf languit neervallen om vanuit een comfortabele positie alvast naar de meisjes in het huis te kijken.
    Zayn zat naast me ook al behoorlijk te chagrijnen, ik klopte hem bemoedigend op zijn schouders waarna ik me terug achterover liet vallen. De fans zouden waarschijnlijk door het dolle heen zijn om ons te ontmoetten, dan konden wij maar beter ook vrolijk zijn.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Zayn Javadd Malik

    Niall moest lachen, waardoor ik hem een dodelijke blik toezond. Wat dacht hij wel niet? Hij had het makkelijk te zeggen, zijn haar kon ie gewoon zo houden en een kuif bij hem was binnen een half uur klaar. Nu had ik een snelle kuif maar ach. 'Kom op Zayn, je moet gewoon niet zo kinderachtig doen. Ik mag mijn haar ook niet zelf doen van Benji hoor. Alleen ben ik niet zo'n ijdeltuit!' lachte Niall. 'Ja, jij kan makkelijk praten. Jou stylist is tenminste een jongen! Die van mij een meisje, en wat weet zìj nou van mìjn haar? Pf, was Lou maar hier met Lux. Dan was het leuker èn Lou kan als enige verder mijn haar goed doen' zuchtte ik, terwijl ik een snelle hand door mijn haar haalde. 'Man ze martelen me nu al. Ik mag twee hele maanden niet naar Nando's!' zei Niall toen ie eten had gehaald en weer terug kwam zitten. 'Vreetzak' mompelde ik. Snel in een fractie van een seconde duwde ik mijn hand in de chipszak, en haalde hem er weer uit om het chipje tussen mijn vingers in mijn mond te stoppen zodat Niall er niks meer tegen kon doen. Als iemand zijn eten afpakte, zou ie er alles aan doen om het terug te krijgen. Spongebob ging voorbij en ik keek ongelovig Niall aan. 'Jij gek! Zet Spongebob op!' riep ik uit en ik dook op hem af. Snel pakte ik de afstandsbediening uit zijn handen en zette Spongebob weer op. Ook Liam kwam erbij zitten, en gaf me een schouderklopje. 'Liam, zeg eens tegen Niall dat hij mij ook wat chips moet geven' zei ik gelijk. Anders zou Niall nooit delen, en Liam was tenslotte mentaal de vader van ons vijven.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 22:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 22:14 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicia Kiara Mancini
    Ik zuchtte opgelucht toen de piloot omriep dat we geland waren en ik maakte de knot in mijn haren los. Mijn lange zwarte haren vielen over mijn schouder die gehuld was in een witte sweater. Ik griste mijn zwarte lak-tas weg van onder de stoel voor me en hing hem om mijn schouder om vervolgens het vliegtuig uit te lopen. 'Bye.' zei een stewardess nog vriendelijk en ik glimlachte vriendelijk terug waarna ik de lange tunnel in ging, op weg naar de aankomsthal. Nog even mijn koffer halen en dan zou er een chauffeur op mij wachten om me naar het huis te brengen. Ik grinnik als ik mijn grote zwarte Louis Vuitton koffer tussen alle kleine koffertjes zie liggen, en met veel moeite haal ik hem van de bagageband af. Ik haalde een hand door mijn haren heen en liep op mijn wit met roze New Balance sneakers de menigte in. Al snel had ik de chauffeur gevonden en zaten we in de auto die mij naar een huis zou brengen dat voor mij nog compleet onbekend was. 'Hoe lang is het rijden?' vroeg ik de chauffeur. 'Ongeveer een uur of anderhalf.' bromde hij en geïrriteerd knikte ik. Chagrijnige vent die chauffeur. Ik griste mijn oordopjes uit mijn handtas en plugde ze behendig in mijn iPhone, al snel knalde Chris Brown's stem uit mijn oordopjes. Ik hield zo van zijn muziek, goede teksten en de laatste tijd ook super goede dance nummers. Ik sloot mijn ogen en besloot maar even te gaan slapen, het duurde toch nog wel even voor we er waren en in het vliegtuig had ik geen oog dicht gedaan. Mijn slaap duurde echter niet lang want al snel werd ik wakker gemaakt door de chauffeur dat we op de plaats van bestemming waren. Ik keek hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Weet u zeker dat we goed zitten? Dit huis is toch veel te luxe!' zei ik ongelovig en hij schudde zijn hoofd. Voordat ik het wist stond ik voor de deur met mijn koffer en mijn tas in mijn hand. Ik opende voorzichtig de deur en hoorde al enkele stemmen door het huis heen. Ik wist dat we met 30 meiden zouden zijn, dus het zou waarschijnlijk nooit stil zijn hier. Ik liep naar boven en koos een van de kamers uit, ik gooide daar aangekomen mijn koffer op het bed en snelde naar de dichts bijzijnde badkamer om mijn haren en make-up te fatsoeneren, want een eerste indruk maak je tenslotte maar een keer. Ik zuchtte toen ik in de grote spiegel keek en draaide me om om naar beneden te lopen. Ik trof een paar meisjes op de bank aan en glimlachte vriendelijk, ze leken me wel aardig. 'Mag ik er ook bij komen zitten?' vroeg ik voorzichtig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles
    Piepend hielt ik mijn handen voor mijn gezicht en trapte ok wild met mijn benen in het rond. 'Styles, laat me je make-up doen!' Gromde Mabel kwaad, terwijl ze bij me probeerde te komen. 'Nee, je doet het altijd veel te veel en dan glim ik helemaal met al dat licht. Ik ben geen barbiepop!' Ze had godverdomme mijn haar ook al verpest. Uit protest had ik mijn kop onder de kraan gestoken en nu hingen mijn krullen, nog nadruipend van het water, langs mijn gezicht. 'Ik wil Lou!' Piepten ik en sloeg de föhn uit Megan haar handen. 'Zelfs Lux zou het nog beter kunnen dan jou.' Ja, misschien was misschien gemeen, maar dan moesten ze maar normale mensen regelen, die wel wist hoe je mijn krullen moest behandelen en snapte dat oneffenheden wegwerken, niet betekende dat ik een kleurboek was. 'Ik stond op uit de stoel en en toen Megan de föhn van de grond pakten en stapte de kamer uit. Als nu iedereen zoals Lou was en ze ook allemaal een Lux zoude hebben, hoorde je mij niet klagen. Maar het was niets voor niets dat ik stil was als Lux door de kleedkamer huppelde. Ik hield van dat kind. Mokkend liep ik door de gangen van het veelte grote huis en gelukkig liep ik Louis tegen het lijf die al helemaal klaar was.
    Leuk. Stond ik hier in mijn onderbroek, verpeste kapsel en zonder make-up. 'Iedereen is stom.' Zei ik zielig, toen Louis me vragend aankeek. 'Hazza toch.' Louis zijn warme handen, gloeide op mijn koude wangen en een klein kusje op mijn neus volgde. 'Kom.' Louis behandelde me als een klein kind dat net gevallen was en ik vond het geweldig. Onschuldig pakte ik zijn hand vast en liet ik me meenemen naar beneden waar iedereen al klaar zat. Louis ging in een grote stoel zitten en meteen kroop ik op zijn schoot en trok ik mijn benen op. 'Ik wil niet.' Zei ik zielig, terwijl ik somber voor me uitstaande.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Savannah Elisa Adamsen
    Het meisje kijkt gelijk op en ik zie hoe ze me aandachtig bestudeerd. Als ze blijkbaar heeft besloten dat het mag, gaat ze rechtovereind zitten en antwoordt ze beleeft. 'Tuurlijk ga zitten.'
    'Dan-,' wil ik antwoorden. Echter besluiten twee andere meiden mijn plek in te pikken. Ze zien er allebei erg sletterig uit, hebben allebei een hele laag make-up op hun gezicht en lachen heel hooghartig. Ik sta er een beetje beteuterd bij, want ze negeren me volkomen. Maar dan hoor ik iemand grommen. Ik merk dat het, het meisje is waar ik naast wilde gaan zitten. Ze tikt op de schouder van één van de twee en ziet er best wel boos uit.
    'Ahem. Oké Mop zoek maar even een andere plek goed. Wat je nu doet is verkwisten aan ruimte aangezien ik geen sletjes die roddelen over uiteindelijk elkaar en je eigen vriendinnen naast me te zitten. Plus deze meid hier mocht hier al zitten.' Ze komt heel erg geïrriteerd over, waarop de twee andere meisjes een verontwaardigd geluidje maken.
    'Wie denk je wel niet dat je bent. Als iemand hier een slet is ben jij het.' komt er uit als verdediging. Stiekem lach ik mee met het meisje wat echt lef toont.
    'Tuurlijk mop geloof je eigen droom maar. Je kan je siliconen horen als je loopt je gezicht is geverft als een clown en je rokje is zo kort dat je je kont kan zien. Je ziet er echt niet als een slet uit. Nu weg.' Even is er een gespannen stilte, waarin het sletje iets probeert te verzinnen om terug te zeggen. Ze vind alleen niks, waarna ze naar ons gromt en dan opstaat met haar vriendinnetje. Als ze weg zijn, kijk ik het meisje dankbaar aan. 'Ga zitten. Ik ben Alyssa, maar daar luister ik niet naar dus noem me Al.' zegt ze nu vriendelijker. Ik laat me naast haar neer ploffen en slaak een diepe zucht.
    'Dankje,' zeg ik tegen haar. 'Ik ben trouwens Savannah, maar noem me maar Sav.' Even ben ik stil en kijk om me heen. Sommige meiden hier zijn echt té. 'Echt je hebt hier meiden die zo voor hoer kunnen doorgaan,' fluister ik, niet echt bedoeld dat Al het hoort, maar het zou ook niet uitmaken als ze het wel verstaat. Ik lach naar haar, ze lijkt me erg aardig, ze is anders dan de meeste hier en ze heeft tenminste wat lef. Ik soms ook, maar meestal ook niet echt. 'Zin i-' wil ik vragen. Er komt alleen net een ander meisje door heen, zodat ik opkijk naar haar.
    'Mag ik er ook bij komen zitten?' Gelijk knik ik en schuif ik wat op zodat we er gemakkelijk met z'n drieën op passen.
    'Hallo. Ik ben Savannah, maar noem me maar Sav.' stel ik mezelf gelijk voor, waarna ik haar nieuwsgierig aankijk.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Alyssa Skye Simpson
    'Dankje,' zegt ze vriendelijk tegen me waardoor ik een glimlach op mijn lippen weet te toveren die voor haar bedoelt is. 'Ik ben trouwens Savannah, maar noem me maar Sav.' Even is ze stil waarna ik haar iets zachts hoor zeggen.' je hebt hier meiden die zo voor hoer kunnen doorgaan,' fluister ik, ik versta haar wel en knik. 'Echt wel.' Zeg ik grinnikend. Ze lacht vriendelijk naar me en ik besluit dat ik haar wel oke vind. Ze gilt niet over de jongens in mijn gezicht wat. Al erg fijn vind. 'Zin i-' ze word onderbroken, Er komt alleen net een ander meisje door heen, zodat ik opkijk naar haar net als Sav. Ik durfde te wedden of ze wou vragen of ik zin had om one direction te ontmoeten. Eerlijk gezegt nee. Helemaal niet. Dan word ik alleen maar doof dus liever niet. 'Mag ik er ook bij komen zitten?' Voor ik kan protesteren. Niet dat ik het wou, maar ik was niet snel in mensen dichtbij me laten komen. Vooral meisjes. Schoof Savanna zichzelf al op en liet ze het meisje al naast zich zitten. Ik laat een kleine glimlach zien. Ik hoor een camera inzoemen en draai me om en kijk in de camera in het hoekje en steek mijn tong ernaar uit. Konden Cody Danny en Jake me zien. 'Hallo. Ik ben Savannah, maar noem me maar Sav.' Stelt Savanna zich voor aan het meisje. Ik Glimlach een beetje ongemakkelijk. 'Ik ben Al.' Zeg ik tegen het andere meisje die nu bij ons zit. Ik had echt zin in over zeven dagen want dan mocht ik naar huis. Als ik ze niet aanbad wat ze wouden dan stemde ze me weg en dan was ik volgende week weer terug naar de winter in Australië. Ik had geen zin in dit gebeuren...
    [Zal ik anders de jongens in laten komen met de vrouw die alles regelt?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (sorry kon een hele tijd niet posten, wat heb ik gemist, en waar kan Charissa inspringen?)


    imperfection is beauty

    [Je kan haar gewoon laten aankomen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Charissa Clark
    Vanuit mijn autoraampje zie ik dat de auto stopt. 'mevrouw, u kunt uitstappen' hoor ik de chauffeur zeggen. Ik pak in een rustig tempo mijn spullen bij elkaar. Als ik het portier van de auto heb dichtgedaan en me heb omgedraaid zie ik een enorm huis. Wat zeg ik, huis? Ik bedoel een landhuis, of een villa. Dit kun je niet meer normaal noemen. Dat is ook wel logisch, want het is een tv-programma. Daar moet alles groot zijn. Ik loop met grote passen en mijn koffer achter mij aan naar binnen. Een aantal gangen later kom ik bij mijn slaapkamer. Alsof ik nog niet verbaasd genoeg ben is de slaapkamer ook nog supermooi. Ik zet mijn spullen snel neer en loop de trap af naar de woonkamer. Aan deze luxe kan ik wel wennen...


    imperfection is beauty

    (Waar kan Emi naartoe?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ze kan gewoon via het vliegveld aan zijn gekomen via de auto naar het huis zijn gebracht haar kamer uitzoeken en beneden komen zitten. Dan ga ik straks met de vrouw de jongens halen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emilie Joanne Donoghue

    Nogal geïrriteerd liep ik uit het vliegtuig en keek rond. De stewardessen waren niet bepaald aardig en tegen zulke mensen kon ik gewoonweg niet tegen, zeker als ze dachten dat ze beter waren dan normale mensen, zij waren ook normaal. Ik sleepte mijn koffers naar buiten en zuchtte even. Van Canada naar Engeland, een lange vlucht. "Emilie Joanne Donoghue?" Ik fronste even en draaide me om. Een chauffeur zoals je in films ziet met een net pak en een hoedje, stond voor me. "Ja.. Dat ben ik? Kunt u me alstublieft Emi Donoghue noemen? Mijn hele naam is belachelijk lang." Hij gaf een kort knikje en begeleidde me naar de auto, hij deed mijn koffers in de kofferbak terwijl ik al in de auto zat. Ik sms'te Camille even dat ik veilig was geland en stopte mijn telefoon weer weg in mijn schoudertas. "Mevrouw Donoghue?" Ik keek via de achteruitspiegel naar de chauffeur en knikte. "Bent u bereid om te gaan?" Ik fronste even maar knikte langzaam. Serieus, waarom werd ik in hemelsnaam aangesproken met 'u', ik vond zulke dingen óók irritant. De chauffeur reed weg van Heathrow Airport, naar het huis waar ik ging verblijven. Ik wist sowieso dat ik mijn beste vriendin, Camille ging missen, maar ik wil ook graag mijn idolen leren kennen, maar een hysterische fan was ik niet. Ik was dan ook een beetje beschaamd dat ik een Directioner was, ik moest mijn reputatie hooghouden en ik wilde niet van de sociale ladder vallen, als je wist wat ik bedoelde. De chauffeur meldde me dat we er waren en hij haalde in een snelle tempo mijn koffer uit de kofferbak. Ik bedankte hem nog snel en liep naar de deur. Dit huis leek zo enorm groot, je kon het gerust een landhuis noemen of een villa op een groot erf. Ik deed de deur open en al snel werd ik overdonderd met tientallen meisjes. "Jesus." Mompelde ik zacht. Sletten, hoeren etcetera. "Euhm, dingetje, kan je even uit de weggaan?" Zei een meisje met blauwe contactlenzen, blond barbie haar, te lage hals van haar shirt en te lage shorts. "Euhm, waarom?" "Ga gewoon uit de weg mens." Ik rolde met mijn ogen en liep de trap op, hier moest ik nog even aan wennen. Alle meisjes die dachten dat zij de beste waren en ik dacht dat ik soms arrogant was. Ik koos mijn kamer uit en liep weer naar beneden waar ik in de keuken een glas cola pakte.

    (Hoeveel regels zijn dit?^^ Zit op mijn telefoon.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.