• Go Into a Different Direction

    Go into a different direction is een nieuw iets. One Directions manager vind dat One direction een publiciteitsstunt nodig heeft. Hierom laten ze de jongens in een tv show komen. Hierin worden 30 meisjes (Waarvan er 5 worden gespeelt) in een huis met One Direction gestopt. Het is een show en je kan one direction ontmoeten en ontdekken hoe ze echt zijn. De jongens stemmen iedere week 5 meisjes weg die ze niet aardig vinden of te hectisch. Het blijft tv dus de jongens kiezen eigenlijk helemaal niet om het interessant te houden. 30 meiden over de hele wereld. Ht enige wat je hoeft te doen is je in te schrijven en natuurlijk hopen dat je word gekozen.


    Het idee is dat je 2 hele maanden met one direction in een huis zit. Je hebt natuurlijk soorten fans. De Fakes de Wannabees de Super extreme fangirls en gewone fans. One direction kan zelf ook worden gespeeld en het is de bedoeling dat je natuurlijk helemaal wild van ze word. Ze zijn ten slotte wereldberoemd en je bent een fan ander had je jezelf niet opgegeven. De prijs komt als je in de top3 komt. Als je 1 bent word je feestje georganiseerd door one direction en mag je20 mensen uitnodigen. Als je tweede word mag je 10 mensen uitnodigen maar dan heb je geen inspraak hoe je het feestje wilt. Als je 3e word mag je 5 mensen meenemen en als je 4e of 5e word mag je zelf komen en je beste vriend(in) meenemen.
    Je hoeft je niet helemaal aan de meisjes (groepjes) die ik voorstelde, maar je moet geen haters in de show zetten. Deze zullen zich namelijk niet inschrijven.
    Als je iets heel anders wilt doen vraag het dan asjeblieft eerst even san mij aangezien ik je rol ook af kan keuren (;

    Regels
    • Probeer het minimum van 5 regels te halen. Ik zal het zeggen als je het niet haalt.
    • OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn.
    • Blijf netjes niet schelden OOC en ruzies mogen in de rpg tussen de personages.
    • Hou het realistisch. Het is geen datingshow dus je word niet meteen verliefd vooral als je een van de jongens speelt als je een fan speelt dan is het logisch. Je gaat ook niet met elkaar naar bed aangezien de jongens niet in dat huis slapen. Ze gaan om 10 uur 's avonds naar huis en komen om 9 uur 's ochtends aan.
    • Het is een show en er zijn overal camera mensen en bewakers je kan het dus niet doen aangezien je in de gaten word gehouden. Als je de jongens iets aandoet word je naar huis gestuurd dus dat kan je ook niet doen.
    • Geen Gary stu of Mary Sue en ook maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak
    • Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    • Als je meedoet doe je mee dan weet je ook dat je regelmatig kan reageren en je er niet snel uitstapt. Als je niet kan reageren meld je dat. Ik kan het begrijpen als je op vakantie bent.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in.
    • Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!


    The Boys:
    • Liam James Payne • Adores (1.3)
    • Harry Edward Styles • Danosaur (1.3)
    • Niall James Horan • ZiamStorason (1.2)
    • Louis William Tomlinson • Danosaur* (1.3)
    • Zayn Javadd Malik • Blog (1.1)
    * ze is dus een uitzondering.

    The Girls
    • Alyssa Skye Simpson •HurtedHeart (1.1)
    • Felicia Kiara Mancini • Depay (1.1)
    • Savana Elisa Adamsen • SunnySpring (1.1)
    • Emilie Joanne Donoghue • Infelia (1.2/1.3)
    • Charissa Clark • Amas (1.2)

    De vrouw die alles in het huis regeltHurtedHeart


    Rollentopic
    Het huis:
    Het huis
    WoonKamer
    Slaapkamer
    Badkamer (Deze word gedeelt per 5 mensen)
    inloop kast (Deze is van jezelf)
    De Keuken (Deze zal je weinig gebruiken er word voor je gekookt. Er is een buffet. In de ochtend van 8 tot 11 in de middag van 2 tot 4 en in de avond van 6 tot 9. Je kan er wel altijd wat te drinken halen.)
    De Eetkamer
    De Tuin

    Het begin:
    Je bent op het vliegveld en je word opgehaald door een chauffeur. Je bent even onderweg, maar dan kom je aan bij het huis. Dit is naast de stad in een bos bij het strand. Je kan dan een kamer uitzoeken je koffers er neerleggen en naar beneden gaan kennis maken. Bedenk je bent niet maar met vijf maar met 30 mensen. Deze worden niet bestuurd door iemand, maar die kan je er ook bij betrekken.

    Voor de jongens die komen aan in het huis wel samen. Ze worden klaar gemaakt om in het huis van de meisjes te oorschijn te komen. Ze wonen het huis ernaast, maar het is verboden voor de meiden om daar te komen. Er staat ook beveiliging. Bedenk wel de jongens vinden dit helemaal niet leuk omdat ze nu niet normaal behandeld worden.

    Have Fun!

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 16:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [17, maar ik zit op de iPad. Ik laat de vrouw de jongens zo halen ga de post maken!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Nieuw record en dat op mijn mobiel :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    De vrouw die alles in het huis regelt
    Ik telde alle meisjes. Ze waren er allemaal. Goed nu mag het beginnen. Ik vertelde iedereen de camera's te testen en aan te zetten en stond op om het erf af te lopen. 20 meter verder stond het huis van de jongens. Ik deed de deur open en zocht alle jongens bijeen. Harry en Louis zaten samen Harry nog in zijn onderbroek. Ik face palmde mezelf. 'Harry komop de meisjes zijn er al en willen niet wachten op iemand in zijn onderbroek hoe graag de meeste je erin willen zien. Trek Ehm...' Ik zocht in het rek. Ikchad vroeger met Lou gewerkt en we hadden dezelfde smaak. 'Dit en dit maar aan.' Zeg ik. Ik had een donkere spijkerbroek gepakt en een witte v half iets wat de meiden geweldig vonden. Ik gaf hem een bijpassende riem en zijn normale schoenen. Zodra hij klaar was en trok ze weg van de stylisten en weg van de televisie ze zagen er goed uit. 'Oke Jongens de dertig meisjes staan klaar. Ze zijn er allemaal Jullie gaan nu mee naar het huis waar ze zitten en jullie gaan kennismaken tot 6 uur vanavond waarna jullie gaan eten dat is nog een aantal uur. Vergeet niet aardig te zijn en ze een leuke tijd te bezorgen. Maar niet te leuk.' Zeg ik richting harry wetend hoe hij is. 'Zorg dat jullie met ieder meisje spreken.' Zeg ik waarna ik ze meeneem naar het huis hierna. 'Wees maar niet bang. Ze zullen jullie vast niet bespringen en anders hebben we nog altijd security dichtbij.' Zeg ik. Ik open de deur en laat ze door in de gang. 'Blijf.' Zeg ik alsof ze honden zijn. Ik haal alle meisjes naar beneden en laat ze zitten. 'Bedankt allemaal voor het komen en ik hoop dat jullie een leuke tijd gaan beleven met the One Direction. Hier zijn ze dan.' Zeg ik. Ik hoor al een paar kreetjes en open de gang deur om de jongens binnen te laten. Ikhoop van alle kanten gegil. Een aantal zijn nerveus en de andere zijn in schock. Sommige doen niets, maar een kijkt er verveelt en steunt op haar pols. Die Alyssa die eigenlijk geen fan was of zoiets. We hebben al bij haar thuis gefilmt en met familie. Ze was geen fan. Dat maakte het alleen maar leuker. Ik liet de jongens binnen komen. 'Jullie gaan om 6 uur vanavond eten tot dan mogen jullie kennismaken.' Zeg ik en ik loop weg de deur uit naar de camera kamer om alle goede beelden te krijgen.
    [Ik zal even via een Gb de schrijvers van de jongens melden dat ze in het huis zijn aangezien een van hen eerst moet reageren. Tenzei je persoon zijn gedachte kwijt wilt]

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 22:51 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [maar harry, staat nog in zijn onderbroek. ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [O lol. XD dan heeft ze hem snel even wat aangedaan. Ik verander het wel even.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyssa Skye Simpson "Al"
    Ik haat die vrouw. Ze klonk als Effie van The Hunger Games. Ik hield van die film. Welcome welcome. The time has come to pick One gratious man and woman. I loved it. Ik zag hoe de jongens binnen komen. Oké. Curly. Blondy. Baldy Mister Cuiff en Bretels. Ik wist hun namen namelijk niet. Nou niet echt. Ik wist wel dat het Liam Nal/Niall/Neill Zain Harry en Louie/Louis. Ik had alleen geen idee wie wie was. Ik hoorde wel alle namen door elkaar heen. Hoe die meisjes er alles aan deden om ze aan te raken. Ik had bijna medelijden met ze. Je hoorde me goed bijna. Dit is wat ze wouden. Ieder meisje dat zich voor hun voeten wierp. Ik zat in de hoek van de bank en aangezien de fangirlys nu weg waren aan mijn andere kant ging ik languit liggen. Ik pak mijn pet en zet hem op mijn hoofd. Relaxen wat niet makkelijk ging met deze irritante meisjes. Ik stond verveelt op. Een aantal fakes stonden al meteen voor hun precious curly om hem bij hen te houden. Suckers. Ik hoefde hem niet. Net als Blondy baldy mister Cuiff And bretels Guy. Jep mooie bijnamen niet. Ik loop de keuken in en doorzoek ieder kastje tot ik engelen gezang hoor en het licht op de oreo's valt. Niet zomaar oreo's. Nee omhult met chocolade oreo's. Ik maak een vreugde sprongetje en loop terug. Ik plof op de bank. Ik pak mijn oortjes en doe muziek in mijn oren. Red hot chilipeppers. I loved them. Net als Simple plan en andere. Ik hield niet van poespas. Nee. Behalve Eddy. Ed sheeran THE GINGER GOD. Ik open de doos en begin van de oreo's te eten. Pure goddelijkheid. Ondanks dat ik hethier haatte verzachte het eten de leed. Jep ik kon wel leven met dit eten hier. Het enige goed By The Way.
    [Wie wilt kan naar Al toe gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Javadd Malik

    'Oh, kennis maken' mompelde ik ongeïnteresseerd. Toen pas drong het tot me door. 'Wacht, wat?' Maar voordat ik ook maar op kon springen, gilden een paar meisjes al in mijn oor en werd ik heen en weer geduwd. 'Niall? Liam? Harry? Louis? Help' klonk mijn stem. Onmiddellijk werden de meisjes van me af gehaald door de beveiligers. Snel nam ik een diepe ademteug. 'Sorry, ik werd nogal claustrofobisch' mompelde ik, waarna wat meisjes nerveus lachten. 'Nou, ik ben-''Zayn Javadd Malik' vulde een lachend meisje me aan. Nou, je kon het niet eens een meisje noemen. Eerder een mislukte barbiepop met teveel make-up, geblondeerd haar, hoge stiletto's en overdreven blote kleren aan. Slet nummer èèn. 'Eh, inderdaad' knikte ik. 'Mijn naam is Blair. Eigenlijk Bonita maar dat vind ik zó cliché' ratelde ze door. Ik wist niet echt wat ik er van moest denken. Blair, verschrikkelijke naam. En dan zo'n uiterlijk. Er werd op mijn schouder getikt, waardoor ik omkeek en recht in twee smaragdgroene ogen keek. 'Hi, ik ben Dana, en ik ben echt een superdirectioner' begon ze. Leuk meisje. Ze begon van alles te vertellen waarbij ik nieuwsgierig luisterde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Kiara Mancini
    De twee meisjes stelde zich voor als Al en Savannah. Ze leken me wel aardig. 'Ik ben Felicia.' zei ik glimlachend toen ik ging zitten. Ineens word het druk in de woonkamer en komt er een vrouw binnen. ''Bedankt allemaal voor het komen en ik hoop dat jullie een leuke tijd gaan beleven met the One Direction. Hier zijn ze dan.'' zei ze en ik keek even achterom toen de jongens de kamer binnen liepen. Meisjes reageerde verschillend, de ene begon te gillen, de ander reageerde alsof er niks speciaals gebeurde en weer een ander viel bijna flauw. Allemaal liepen ze zo snel mogelijk op de jongens af en ik kon me voorstellen dat ze dat niet fijn vonden. Ik besloot dus om maar op de bank te blijven zitten en het tafereel een beetje aan te kijken. Een echte Directioner was ik niet, nee, de muziek was leuk en de jongens waren ook zeker niet verkeerd, maar een fangirl zou ik nooit worden. Van geen enkele artiest hoor. Al staat op en loopt richting de keuken, geen idee wat ze ging doen. Ik draaide me om op de bank, zodat ik met mijn knieën erop zat en leunde met mijn ellebogen op de rugleuning. Ik bekeek de jongens langzaam, ze zagen er nog leuker uit in het echt dan in de magazines en videoclips. Een voorkeur had ik niet, maar een zwak voor Zayn en Harry, dat wel. Ik grinnikte door alle meisjes die aandacht wilde van de jongens en haalde nonchalant een hand door mijn haar. Mijn beurt om kennis te maken kwam nog wel.
    [Wie wil kan naar Felicia toe.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [misschien moet je niet zo snel willen. Harry kan nu amper reageren op wat hem opgedragen worden en eigenlijk had ik niet zo'n zin om hem te laten meewerken. Dus bestuur je nu eigenlijk een beetje mijn personage. Daarbij moet zijn haar en make-up ook nog.]

    Harry Styles
    Ik ging het niet doen. Iedereen kon me gestolen worden en ze bekeken het maar.
    Ik kreeg een setje kleding in mijn handen geeuwt en meteen gooide ik ze terug. 'Ik ben geen barbie die je kan uit en aankleden wanneer jullie willen.' Ja, ik wist dat ik dit niet kon maken, maar ik was gewoon in een pisbui. 'Hazza.' Fluisterde Louis zachtjes, terwijl zijn vingers over mijn onderrug kriebelde. 'Ja wat. Ik kan heus zelf mijn kleding wel uitzoeken.' 'Doe het nu maar.' Oké, nu ging Louis ook al vervelend doen. Wat had ik nou aan hem. Kwaad stond ik op. 'Ooit, word je getroffen door karma. Karma zeg ik je!' Gilde ik en trok de kleding aan. Meteen kwam Megan eraan rennen om het goed te doen, maar kwaad gaf ik haar een duw. 'Zelf doen.' 'Kleuter.' Gromde Megan die nu op haar beurt de föhn in mijn handen duwde. 'Lelijke kut snol.' Ik schudden wild mijn hoofd, waardoor de waterdruppels alle kanten opvlogen. Ze zouden maar lekker op me wachten. Had Megan het maar in een keer goed moeten doen. Ik gooide de föhn op de tafel en stapte in mijn schoenen. 'Weetje wat ik denkt. Dat je ons dwarszit, omdat je zelf niets nuttigs kunt.' Oké, misschien ging ik te ver en dat werd bevestigd door Louis die me een zachte duw gaf. Ik keek hem met een lelijk gezicht en stapte naar buiten. We hadden nog geen stap in het huis van de meiden gehad en ik werd al bestormt. 'Blijf van me af!' Piepten ik en ik verschuilde me achter Louis. Normaal hield ik van alle aandacht en kon ik er vest tegen dat ik aangeraakt werd.
    Alleen nu gewoon even niet. Kijk, als ze nu normaal zouden doen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 23:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [misschien moet je niet zo snel willen. Harry kan nu amper reageren op wat hem opgedragen worden en eigenlijk had ik niet zo'n zin om hem te laten meewerken. Dus bestuur je nu eigenlijk een beetje mijn personage. Daarbij moet zijn haar en make-up ook nog.]

    [ze hoeven eigenlijk geen Make-Up aangezien ze niet zo gefilmd worden. De meisjes krijgen het namelijk ook niet. Het was niet de bedoeling om dat te doen jou personage besturen ik bied dan ook mijn excuses aan. Sorry het was niet mijn bedoeling]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Charissa Clark
    Er stormt een grote menigte op de jongens af. Om hier zo alleen op de bank te blijven zitten, lijkt me ook niet zo'n goed idee, dus ik sta langzaam op. Al snel merk ik dat het niet veel nut heeft. Er zijn veel te veel mensen, en mijn lengte helpt daar ook niet zo bij. Al langzaam splitsen de hoopjes meiden zich in 5 groepen. het is een raar gezicht, vind ik. Ik vang links van mij een glimp op van -ik denk- Harry. Zij zullen vast ook niet zo blij zijn met al deze meisjes om zich heen, da's logisch. Ze moeten het gewoon maar leuk vinden, of het moet er ten minste op lijken. Alles voor de camera's. Ik geef het op en zie een meisje op de bank zitten. Ik loop haar richting in en vraag: 'zou ik daar mogen zitten?' en ik wijs naar de plek op de bank naast haar. Ik kan denk ik beter met haar praten, dan met een van de jongens. Zij zijn al 'bezet'. En ik zou nog steeds zelf niet een goed gesprek aan kunnen knopen met een jongen. Dat denk ik ten minste. Daarvoor ben ik veel te verlegen. Bovendien: wat moet je dan doen? Praten over voetbal? Of misschien een andere sport. Ik probeer er even niet op te letten en concentreer mij op het meisje voor mij...


    imperfection is beauty

    Alyssa Skye Simpsons "Al"
    'zou ik daar mogen zitten?' Vraagt een meisje. Ik kijk op en doe een oortje uit. 'Tuurlijk.' zeg ik vriendelijk. Al ik kon er nauwelijks horen. 'ik ben Al.' zeg ik vriendelijk om me voor te stellen. Ik werd er geïrriteerd van. De meisjes rende bijna over de jongens geen. Ik zag serieus haren. Ze trokken haren uit hun hoofd. What THE actual fack? Ik ga staan die mijn oortjes uit wat mehoofdpijn gaf aangezien hun geschreeuw niet te harden was. Ik bedoel met 1 oortje was het al hard maar met twee oortjes uit niet te harden. De curly is zelfs verscholen achter bretels Guy. Ik fluit zo Hard als ik kan op mijn vingers. Het word stil en er draaien er een paar om. Ik kuch geïrriteerd en sommige kijken me arrogant aan ik had tenminste de aandacht en de meisjes gingen van de jongens af staan. Graag gedaan jongens. 'Ik begrijp dat jullie super opgewonden enzo zijn om bij die jongens te zijn, maar dat kan ook wat minder enthausiast je ziet ze de hele week.' zeg ik geïrriteerd. 'helaas ik ook.' mompel ik zachtjes in mezelf. 'dus doe niet alsof je ze maar een minuutje ziet en wees is wat zachter ik ben half doof.' ga ik door. Ze kijken me aan en ik zie in hun ogen dat ze me gelijk geven. Ha. 'Je wilt gewoon hun aandacht voor jezelf.' zegt een van de sletten arrogant. Het was diegene die net Savana's plek innam. Ik rol met mijn ogen. 'Tuurlijk moppie. Van mij mag je ze hebben ze zijn gewone tiener jongens.' zeg ik met een knipoog naar haar waarna ik grijns. Ik plof op de bank en eet verder met mijn oreo's. Ik zie wel dat ze hadden geluisterd. Ze spraken gewoon normaal en hielden hun afstand om soms hun handen te schudden om zich voor te stellen. Ik drum zelf zachtjes in mezelf mee met het liedje dat ik luister. Begrijp me goed ik haat ze niet maar ik vind ze ook niet bijzonder. Het waren zoals ik net ook al zei gewone jongens. ik richt me weer op het meisje en doe een oortje uit het geluid stond toch zacht. Ik glimlach naar haar en bied haar een oreo aan.
    [Of had iemand er bezwaar tegen dat ik d menigte stiller kreeg?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall Horan

    Als we het huis binnenlopen springt er een meisje op me. "OMG ik ben Kirsten je toekomstige vrouw!" Roept ze meteen. Een anders meisje trekt haar boos weg en kijkt me aan. "Ik ben Tiara en ik heb al namen voor onze kinderen. Het jongetje gaat Niall junior heten en het meisje Heather!" Zegt ze. Daarna gaan Kirsten en Tiara vechten. Ik zie security op ze afspringen. Opeens fluit een meisje hard op haar vingers. "Ik begrijp dat jullie super opgewonden enzo zijn om bij die jongens te zijn, maar dat kan ook wat minder enthousiast je ziet ze de hele week" Ik glimlach. Bedankt random meisje! Ik loop naar haar toe en zie dat ze oreo 's heeft. "Omg mag ik er een? Ik zou van oreo's!" Zeg ik smekend. Ik probeer een paar meisjes weg te duwen die proberen mijn haar los te krijgen. "Ik dacht dat het minder erg zou worden toen je riep, maar ze werkt het blijkbaar niet." Zeg ik met een glimlach. Eindelijk iemand die normaal is en niet al namen voor baby 's heeft bedacht die er waarschijnlijk nooit zullen komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charissa Clark

    'Tuurlijk.' zegt het meisje tegen mij en ik ga rustig naast haar zitten. 'ik ben Al.' Ik was van plan om me ook voor te stellen, maar 'Al' leek een ander plan te hebben. Ze fluit eens en de menigte meisjes word direct een stuk rustiger. 'Ik begrijp dat jullie super opgewonden enzo zijn om bij die jongens te zijn, maar dat kan ook wat minder enthausiast je ziet ze de hele week.' zegt Al. Dat is wel waar. En blijkbaar werkt het wel want het is ineens een stuk minder luidruchtig dan 3 minuten geleden. Er klinkt een nogal hoog stemgeluid boven de menigte. 'Je wilt gewoon hun aandacht voor jezelf.' Tuurlijk moppie. Van mij mag je ze hebben ze zijn gewone tiener jongens.' Al heeft dat wel onder controle hoor. Alleen heb ik het gevoel dat ze niet echt een fan is. Maar hoe komt ze dan in het huis? Al bied me een oreo aan en met een tevreden glimlach neem ik hem aan. Ik ben net van plan om me voor te stellen als Niall eens aan komt lopen. WAT!?!?! Wat moet ik nu doen? Gewoon rustig blijven. Laat Al maar het praatwerk doen, en alles komt goed. Ik bestudeer Niall zijn gezicht eens goed."Omg mag ik er een? Ik zou van oreo's!" Zegt Niall. Ik had ook niet anders van hem verwacht."Ik dacht dat het minder erg zou worden toen je riep, maar ze werkt het blijkbaar niet." Helaas niet nee. Ik zou op dit moment zo blij zijn als al die gillende meiden even rustig aan konden doen. Er zullen vast ook wel rustige meiden tussen zitten, en die zouden het misschien ook waarderen. Opnieuw kijk ik naar Niall. Wat moet ik doen, wat moet ik in hemelsnaam doen? Ik zie dat Niall nog steeds staat. 'Eeh, wil je zitten?' zeg ik met een glimlach. Deze keer probeerde ik het wat harder te zeggen dan wat ik bij Al deed, want aan haar gezicht was te lezen dat ik bijna niet te verstaan was.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 16:37 ]


    imperfection is beauty

    Alyssa Skye Simpson
    Ik wist bog niet hoe ze heette, maar dat maakt niet uit en ik schuif nog een Oreo in mijn mond. "Omg mag ik er een? Ik hou van oreo's!" Zegt hij smekend. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk naar mijn oreo's. "Ik dacht dat het minder erg zou worden toen je riep, maar ze werkt het blijkbaar niet." Zegt hij. Als hij met rust gelaten wou worden moest hij het gewoon zeggen. Ik kuchte en keek de meisjes aan en ik gaf ze ieder de staar. Ze werden er nerveus van door mijn staar niemand kon hem weerstaan. Ze zuchten en luisteren naar wat Niall zegt en houden hun afstand. O god ik was geweldig ik was net als als een bazin van hondjes die allemaal luisterde. Zoals Caesar van Dog Whisperer. 'Als je niet lastig gevallen wilt worden zeg je toch gewoon dat ze een beetje afstand moeten houden.' Zeg ik rustig terwijl ik nog een Oreo in mijn mond schuif. Ik geef hem er eentje. 'Meer niet ' zeg ik terwijl ik zelf verder. '... Blondie.' Noem ik hem uiteindelijk maar ik wist namelijk zijn naam niet. 'Eeh, wil je zitten?' Vraagt het meisje die net naast me zat. Ze schikt in en ik rol snel en bijna onopmerkbaar met mijn ogen. Oke ik was hier een week en dan moest ik ook nog in contact komen. De meisjes die net bij Ehm... Blondie waren zaten nu op de bank naast ons ons af te luisteren, maar te praten over de jongens. Op sommige momenten kon ik me heel erg serieus gedragen. Zoals als je rust wou ik kan erg streng zijn maar ik ben uit mezelf nogal hoe zeg je dat sarcastisch en brutaal, maar dat is hoe ik ben en dat moet je accepteren aangezien ik zo ben. Ik ben niet lief en schattig al zie ik er zo uit. Ik ben humoristisch en sarcastisch. Hetcwas een heerlijk leven.


    I'm finally back, Finally after a Year break