• Go Into a Different Direction

    Go into a different direction is een nieuw iets. One Directions manager vind dat One direction een publiciteitsstunt nodig heeft. Hierom laten ze de jongens in een tv show komen. Hierin worden 30 meisjes (Waarvan er 5 worden gespeelt) in een huis met One Direction gestopt. Het is een show en je kan one direction ontmoeten en ontdekken hoe ze echt zijn. De jongens stemmen iedere week 5 meisjes weg die ze niet aardig vinden of te hectisch. Het blijft tv dus de jongens kiezen eigenlijk helemaal niet om het interessant te houden. 30 meiden over de hele wereld. Ht enige wat je hoeft te doen is je in te schrijven en natuurlijk hopen dat je word gekozen.


    Het idee is dat je 2 hele maanden met one direction in een huis zit. Je hebt natuurlijk soorten fans. De Fakes de Wannabees de Super extreme fangirls en gewone fans. One direction kan zelf ook worden gespeeld en het is de bedoeling dat je natuurlijk helemaal wild van ze word. Ze zijn ten slotte wereldberoemd en je bent een fan ander had je jezelf niet opgegeven. De prijs komt als je in de top3 komt. Als je 1 bent word je feestje georganiseerd door one direction en mag je20 mensen uitnodigen. Als je tweede word mag je 10 mensen uitnodigen maar dan heb je geen inspraak hoe je het feestje wilt. Als je 3e word mag je 5 mensen meenemen en als je 4e of 5e word mag je zelf komen en je beste vriend(in) meenemen.
    Je hoeft je niet helemaal aan de meisjes (groepjes) die ik voorstelde, maar je moet geen haters in de show zetten. Deze zullen zich namelijk niet inschrijven.
    Als je iets heel anders wilt doen vraag het dan asjeblieft eerst even san mij aangezien ik je rol ook af kan keuren (;

    Regels
    • Probeer het minimum van 5 regels te halen. Ik zal het zeggen als je het niet haalt.
    • OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn.
    • Blijf netjes niet schelden OOC en ruzies mogen in de rpg tussen de personages.
    • Hou het realistisch. Het is geen datingshow dus je word niet meteen verliefd vooral als je een van de jongens speelt als je een fan speelt dan is het logisch. Je gaat ook niet met elkaar naar bed aangezien de jongens niet in dat huis slapen. Ze gaan om 10 uur 's avonds naar huis en komen om 9 uur 's ochtends aan.
    • Het is een show en er zijn overal camera mensen en bewakers je kan het dus niet doen aangezien je in de gaten word gehouden. Als je de jongens iets aandoet word je naar huis gestuurd dus dat kan je ook niet doen.
    • Geen Gary stu of Mary Sue en ook maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak
    • Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    • Als je meedoet doe je mee dan weet je ook dat je regelmatig kan reageren en je er niet snel uitstapt. Als je niet kan reageren meld je dat. Ik kan het begrijpen als je op vakantie bent.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in.
    • Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!


    The Boys:
    • Liam James Payne • Adores (1.3)
    • Harry Edward Styles • Danosaur (1.3)
    • Niall James Horan • ZiamStorason (1.2)
    • Louis William Tomlinson • Danosaur* (1.3)
    • Zayn Javadd Malik • Blog (1.1)
    * ze is dus een uitzondering.

    The Girls
    • Alyssa Skye Simpson •HurtedHeart (1.1)
    • Felicia Kiara Mancini • Depay (1.1)
    • Savana Elisa Adamsen • SunnySpring (1.1)
    • Emilie Joanne Donoghue • Infelia (1.2/1.3)
    • Charissa Clark • Amas (1.2)

    De vrouw die alles in het huis regeltHurtedHeart


    Rollentopic
    Het huis:
    Het huis
    WoonKamer
    Slaapkamer
    Badkamer (Deze word gedeelt per 5 mensen)
    inloop kast (Deze is van jezelf)
    De Keuken (Deze zal je weinig gebruiken er word voor je gekookt. Er is een buffet. In de ochtend van 8 tot 11 in de middag van 2 tot 4 en in de avond van 6 tot 9. Je kan er wel altijd wat te drinken halen.)
    De Eetkamer
    De Tuin

    Het begin:
    Je bent op het vliegveld en je word opgehaald door een chauffeur. Je bent even onderweg, maar dan kom je aan bij het huis. Dit is naast de stad in een bos bij het strand. Je kan dan een kamer uitzoeken je koffers er neerleggen en naar beneden gaan kennis maken. Bedenk je bent niet maar met vijf maar met 30 mensen. Deze worden niet bestuurd door iemand, maar die kan je er ook bij betrekken.

    Voor de jongens die komen aan in het huis wel samen. Ze worden klaar gemaakt om in het huis van de meisjes te oorschijn te komen. Ze wonen het huis ernaast, maar het is verboden voor de meiden om daar te komen. Er staat ook beveiliging. Bedenk wel de jongens vinden dit helemaal niet leuk omdat ze nu niet normaal behandeld worden.

    Have Fun!

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 16:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall Horan

    Het meisje jaagt alle meiden weg en ik glimlach. Tot nu toe mag ik haar wel. "Als je niet lastig gevallen wilt worden zeg je toch gewoon dat ze een beetje afstand moeten houden." Zegt ze. Ik glimlach weer. "Ik ben bang dat jou idee niet gaat werken. Onze fans zijn geweldig, maar... Ze worden gewoon een beetje gek als ze ons zien. Jullie niet. Daarom mag ik jullie." Zeg ik terwijl ik staar naar de Oreo's. Ik krijg er eentje. "Meer niet...Blondie." Zegt ze. Ik trek een pruillip waardoor een paar meiden die naar ons aan het staren zijn boze kreten naar het meisje schreeuwen. "Eh, wil je zitten?" Vraagt het meisje naast haar. Ik haal mijn schouders op. "Oké." Ik kijk naar het meisje met Oreo's. Ik vraag me af of ze wel een fan is. Ik durf het niet te vragen. "Veel zin erin?" Vraag ik om de sfeer erin te halen. Opeens staat Kirsten weer voor mijn neus. "Niall, ik heb Oreo's, wil je er een." Ik kijk haar aan en grijns. Daarna pak ik hem en kijk ik het meisje aan. "Kijk. Zo kan het ook." Grap ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alyssa Skye Simpson "Al"
    "Ik ben bang dat jou idee niet gaat werken. Onze fans zijn geweldig, maar... Ze worden gewoon een beetje gek als ze ons zien. Jullie niet. Daarom mag ik jullie." Zegt hij. Wacht hij mag mee. NOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO waarom wou hij dat ik niet voor zijn voeten viel. Godsamme. Hier had ik niets aan. Ik hoor een paar boze fluisteringen. En kreten, maar ik trek me er niets van aan. Ik was imuum voor haat. Ik ben gepest geweest heb iedereen tegen me gehad en als Nog heeft het nooit iets met me gedaan. Het is een gave. Laat ik het zo zeggen. 'Veel zin erin?' Vraagt hij. Ik was altijd wel een eerlijk persoon. Ik loog nooit tenzei het moest. Ik bijt zonder dat ik het zelf merk op mijn lip en stop mezelf dan ook. 'Ik heb geen idee. Het is niet mijn soort vermaak ofzo. Er zijn teveel meisjes en thuis. Ik woon trouwens in Australië heb ik geen vriendinnen alleen vrienden. Het leek Cody ook leuk om me op te geven. Ik has niet verwacht dat ik ook echt gekozen werd. Het was echt een verassing, maar ik zie wel hoe het loopt. Het is niet dat ik jullie haat. Ik zie jullie als gewoon als tiener jongens. Al dacht ik eerst dat jullie verwende jochies waren. Julie muziek is ook niet echt mijn style, maar ik ga er denk ik het beste van maken.' Zeg ik eerlijk. Ik kijk hem even aan. Veel meisjes zouden hier een moord voor doen. "Niall, ik heb Oreo's, wil je er een."zegt een meisje die het net over baby namen had. "Kijk. Zo kan het ook." Zegt blondie of Niall. 'Niall zo heette hij dus.' Denk ik hardop. Wacht zei ik dat hardop. Ik kijk op en zie het meisje vragend, maar toch arrogant naar me kijken. 'Alsof je dat niet wist bitch.' Sist ze tussen haar tanden. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Nou eigenlijk heb ik geen idee wie wie is. Ik wist dat er een Niall een harry een Liam een Louis en een Zayn was, maar ik heb geen idee wie. Tot nu toe is het Blondie.' Wijzend naar Niall. 'Curly, mister Cuiff Baldy en bretel Guy.' Zeg ik wijzend op de andere jongens.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall Horan

    Ik kijk naar het meisje dat nadenkt over mijn vraag. "Ik heb geen idee. Het is niet mijn soort vermaak ofzo. Er zijn teveel meisjes en thuis. Ik woon trouwens in Australië heb ik geen vriendinnen alleen vrienden. Het leek Cody ook leuk om me op te geven. Ik has niet verwacht dat ik ook echt gekozen werd. Het was echt een verassing, maar ik zie wel hoe het loopt. Het is niet dat ik jullie haat. Ik zie jullie als gewoon als tiener jongens. Al dacht ik eerst dat jullie verwende jochies waren. Julie muziek is ook niet echt mijn style, maar ik ga er denk ik het beste van maken" zegt ze. Op een of andere rede geloof ik haar. Als Kirsten komt en noemt me Niall. "Niall, zo heet hij dus!" Zegt het meisje. Ik lach. "Alsof je dat niet wist, bitch!" Sist Kirsten. Ik trek mijn wenkbrauwen op en wik zeggen dat ze zelf een bitch is, maar moet iedereen tevreden houden. "Weetje, het is voor ons echt stom dat iedereen ons maar ziet als speciale mensen. Dat wil ik niet. Dat willen wij niet. Doordat sommige mensen..." Ik werp een blik naar Kirsten. "...ons behandelen alsof we speciaal zijn, denken anderen dat we dat zelf denken en gaan ze ons haten. Ik vind het fijn als er iemand is die ons ziet als gewone tieners. Dat ben ik namelijk ook." Zeg ik. Ik hoor allemaal protesten achter mijn rug. "Wat is je naam trouwens?" Vraag ik aan hè meisje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alyssa Skye Simpson "Al"
    "Weetje, het is voor ons echt stom dat iedereen ons maar ziet als speciale mensen. Dat wil ik niet. Dat willen wij niet. Doordat sommige mensen..." Hij wierp een blik naar Het bitchy meisje. "...ons behandelen alsof we speciaal zijn, denken anderen dat we dat zelf denken en gaan ze ons haten. Ik vind het fijn als er iemand is die ons ziet als gewone tieners. Dat ben ik namelijk ook." Zegt hij. Ik hoor gemompel. 'maar Niall je bent bijzonder en je bent speciaal.' of andere vormen achter me. "Wat is je naam trouwens?" Vraagt hij. Die had ik kunnen verwachten. 'Ik ben Alyssa, maar noem me maar Al.' Zeg ik vriendelijk. 'weet je je valt eigenlijk wel mee vooral voor wat ik verwachte aangezien ik snobs verwachtte die wouden dat ik me voor hun voeten wierp.' zeg ik grinnikend. Ik pak no een oreo maar merk dat het mijn laatste is. Damn. Ik gluur naar het pak dat Niall heeft van de bitch. Ik wou meer eten maar ik wou niet naar de keuken toe. Ik was veel te lui om te lopen. Wanneer was het etenstijd ik had honger. 'Ik vraag me nu eigenlijk af aangezien ze je zo "speciaal" vinden wat er zou zijn gebeurt als je nooit beroemd was geworden en je ze zou tegen komen op straat. Ik durf te wedden dat 99% van alle fans zich niets van je aan zullen trekken.' Zeg ik en ik kijk hem aan. Ik gris zo snel als ik kan de oreo doos uit zijn handen en zet hem ver weg van hem. Voor hij iets kan doen stop ik er drie in mijn mond. 'sorry ik heb in dit huis de oreo's geclaimed. 70% van de oreo's zijn van mij. 'meisje.' zeg ik tegen de bitch. 'Kirsten.' verbeterd ze me. Ze doet al iets aardiger vast omdat ik en Niall op zich nog wel met elkaar kunnen opschieten. 'haal je Niall nog een pak oreo's?' vraag ik haar voordat de blondie me aanvalt voor de oreo's. Ze kijkt me nu weer arrogant aan. 'kijk mop als jij Nialls vriendin slash vrouw wikt worden moet je hem wel eten kunnen geven. Tenzei je natuurlijk niet Nialls kinderen wilt.' zeg ik mijn lach inhoudend. Haar blik licht op en ze loopt heupwiegend naar waar ze het eerder vandaan haalde. Ik grinnik nu. 'sorry dat moest even. Ik hoorde net namelijk jullie gesprekken over jullie kinderen in de toekomst.' ik grijns even gemeen. 'plus ik hou deze oreo's en ik heb geen zin in een gevecht over de oreo's aangezien ik het niet ga winnen van meer dan 20 mensen. Jij en je fangirls.' zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Charissa Clark

    Niall en Alyssa lijken het goed met elkaar te vinden. Ze praten leuk met elkaar en delen de oreo's samen, nou voor hoever je delen kunt noemen bij Alyssa. Ik luiste maar met een half oor naar Niall en Alyssa, ik kijk juist meer naar hun lichaamshouding en hun gezicht. Ze doen alles zo gemakkelijk, zo soepel en relaxed. Ik wou wel dat ik het kon. Misschien moet ik wennen, misschien past het bij me. Ik weet het niet. Opeens hoor ik Alyssa iets zeggen over oreo;s. Ze wil blijkbaar een nieuw pak en vraagt of ene Kirsten ze wil halen. 'Wacht, ik haal het wel. Ik moet toch wat drinken halen. Willen jullie ook wat?' probeer ik zo soepel mogelijk te zeggen. Dan laat ik Niall en Alyssa ook even alleen. En om zo zielig in mijn eentje naast hun te staan leek me ook niet echt een optie.


    imperfection is beauty

    [Iemand voor Felicia?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Iemand voor Felicia?]


    (Charissa wil wel, of bedoel je een van de boys?)


    imperfection is beauty

    Niall Horan

    Ik glimlach. Ik mag Al wel. Alleen lijkt Al teveel op Ally. Hoe kan ik ooit over haar heenkomen met iemand die een naam heeft die zo damn veel op de hare lijkt. Opeens zijn mijn Oreo's weg en heeft Al ze. Opeens komen er twee meiden met een bak Oreo's voor me aanlopen. Kirsten en een ander. Ik pak ze aan en begin te eten. Ik moet hier weg. Ik zucht en pak een rol Oreo's. Kan ik lekker gaan eten. Ik ren weg, de tuin in. Ik begin te huilen. Eindelijk komen de tranen. Gelukkig zit er chocola in de Oreo's. Ik kan niet zonder chocola. Niet zonder eten. Zonder kan ik niet overleven. Ik klim een boom in en hoop dat hier geen camera's hangen. Ik kijk. Het pak is leeg. Damn. Wat moet ik nu? Ik moet het aan iemand vertellen. Maar wie? De jongens zijn allemaal binnen. En tja... Ik ga het niet voor het oog van de hele wereld vertellen. Zouden hier camera's zijn? Hier hoog in de bomen. Vast niet. Ik blijf zitten. Nooit gaat deze pijn over.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik zal de moederlijke kant van Al omhoog laten komen.]
    Alyssa Skye Simpson "Al"
    Hij glimlacht naar me, maar ik zie pijn in zijn glimlach. Wat was er aan de hand. Hij was te ontschuldig om te kwetsen wat had ik gedaan. O nee. Moedergevoel alarm. Ik wil het net vragen als hij een rol pakt en de tuin in rent. ik pak het andere pak en zie hoe meisjes achter hem aan willen. Ik sta op en loop naar de tuin deur. 'Hij is niet lekker ga er niet als een kudde gestoorde koeien op af. Jullie kunnen jullie vermaken met 4 van de 5.' Zegf ik bits en stuur ze weg. 'Je wilt ze wel voor jezelf.' Hoor ik gemomopel. Ik trek me er niets van aan en loop naar buiten en kijk om me heen. Geen Niall. waar zou hij kunnen zijn..ik loop de tuin verder in welke werkelijk prachtig was. ik was al ver van het huis en nog geen spoor van Niall. Ik hoor dan plots gesnik boven me. Niall. Het eerste wat in me opkomt. Ikk ijk omhoog en zie een grote tak waar schoenen op zitten. Ik besluit omhoog tye klimmen en in no time ben ik bij hem. Om te verkomen dat hij schrikt en de boom uit sukkelt besluit ik zacht te zijn. 'Niall?' Vraag ik zacht terwijl ik bij hem ga staan. 'Heb ik soms iets verkeerd gedaan of gezegt.' Ik klonk nu zo moederlijk en bezorgt, maar dat was ik ook. dat zat in me. Ik wist niet of we vrienden waren, maar ik kon bezorgt zijn over iedereen. tuurlijk ik dis vaak iemand, maar ik wil nooit iemand echt kwetsen of pesten want niemand verdient dat. Ik ga tegenover hem zitten en bied een van mijn dozen Oreo's aan. 'Je kan het me gerust vertellen ik zal het niet aan iemand vertellen, mijn mond kan zo opslot.' Zeg ik gemeend en ik kijk hem medelevend aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall Horan

    Al komt naar me toe met een pak Oreo's. "Niall? Heb ik soms iets verkeerds gedaan of gezegd?" Vraagt ze. Ik glimlach zwak. "Het is niks wat jij hebt gedaan. Het.. Het is gewoon iets uit mijn verleden dat omhoog is gekomen." Zeg ik. "Je kan het me gerust vertellen ik zal het niet aan iemand vertellen, mijn mond kan zo opslot" zegt ze. Ik glimlach. "Nu lijk je op Louis. Bretelgast." Zeg ik. Ze verdient de waarheid. Ik heb nog nooit de waarheid aan iemand vertelt. Maar toch... Op de een of andere manier vertrouw ik haar. "Toen One Direction werd gevormd had ik een vriendin, Ally. Ze kon het echt niet goed vinden met de rest en de manager. Het bleek dat ze achter mijn rug om probeerde de band te saboteren zodat ik aan een solocarriere kom beginnen. Toen we erachter kwamen heb ik het meteen me haar uitgemaakt. Maar toch krijg ik haar niet uit mijn hoofd. Ze... Ik hield echt van haar. Ze zag eruit als een engel en is eigenlijk de enige waarbij ik een gevoel had dat ik alles kwijt kon enzo. Ik begon te eten om mijn zorgen te vergeten en daarom jat ik nu een van je Oreo's." Zeg ik. Ik zucht en eet een Oreo op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alyssa Skye Simpson "Al"
    Hij glimlacht zwak. "Het is niks wat jij hebt gedaan. Het.. Het is gewoon iets uit mijn verleden dat omhoog is gekomen." Zegt hij. Ik ga tegenover hem in een kleermakerszit zitten en kijk hem aan bereid om te luisteren. Hij glimlacht. "Nu lijk je op Louis. Bretelgast." Zegt hij. Ik trek een wenkbrauw op. 'Dankje denk ik, maar ik weet niets over jullie. Ik heb jullie nooit gevolgt ofzoiets.' Zeg ik eerlijk, maar ik moedig hem aan om het hem te laten zeggen met mijn ogen. De betrouwbare glans in mijn ogen deed het hem altijd en het was echt zo. Ik was echt betrouwbaar. "Toen One Direction werd gevormd had ik een vriendin, Ally. Ze kon het echt niet goed vinden met de rest en de manager. Het bleek dat ze achter mijn rug om probeerde de band te saboteren zodat ik aan een solocarriere kom beginnen. Toen we erachter kwamen heb ik het meteen me haar uitgemaakt. Maar toch krijg ik haar niet uit mijn hoofd. Ze... Ik hield echt van haar. Ze zag eruit als een engel en is eigenlijk de enige waarbij ik een gevoel had dat ik alles kwijt kon enzo. Ik begon te eten om mijn zorgen te vergeten en daarom jat ik nu een van je Oreo's.' Zegt hij en hij eet een Oreo. Ik probeer het te linken. Al Ally. O damn. Vandaar. Leek ik ook op haar? 'Ik begrijp het. Al en Ally. Als je wilt mag je me ook Liz noemen. Mijn hele naam is Alyssa en mijn tweede naam is Sky. Mijn volledige naam is Alyssa Skye Simpson. Of lijk ik ook op haar?' Vraag ik voorzichtig. Daar ik kon er niets aan doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall Horan
    "Ik begrijp het. Al en Ally. Als je wilt mag je me ook Liz noemen. Mijn hele naam is Alyssa en mijn tweede naam is Sky. Mijn volledige naam is Alyssa Skye Simpson. Of lijk ik ook op haar?" Vraagt ze. Ik glimlach weer. "Je hebt het goed geraden. Maar je lijkt eigenlijk niet echt op haar, Liz." Zeg ik. Ik leun lekker tegen de boom en begin One Way or Another te neuriën. Op de een of andere manier gaat het over op een liedje dat ik ooit geschreven heb. Voordat ik in de band kwam. Opeens stop ik. Dit lied mag ik nooit meer zingen. Dat heb ik mezelf gezworen. Ik pak nog een Oreo. Choclate is the medicine. ik haal een hand door mijn haar. Daarna grijp ik snel een tak vast. Ik viel bijna. Opeens komen er tranen. Godverdomme. Niet nu. Niet nu is zometeen weer het huis met de camera 's in moet. Damn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Naar wie kan Emi?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alyssa Skye Simpson "Al"
    "Je hebt het goed geraden. Maar je lijkt eigenlijk niet echt op haar, Liz." Zegt hij. Hij neuriën one way or an other (die hadden ze gecoverd voor een goed doel) ik kende hem van iemand anders die hem had gemaakt. Hij pakt nog een Oreo en haalt zijn hand door zijn haar, maar hij pakt een tak. Hij viel bijna. Ik wil grinniken, maar ik zie hem dan bijna huilen. Er komen tranen en het is net een puppy die huilt. Ik hield van puppy's. Cody had twee puppy's. Ik kruip over de tak naar hem toe en trek hem zonder waarschuwing in een omhelzing. Ik sus hem zachtjes en ik wrijf over zijn rug. Kleine cirkeltjes. Mensen hielden altijd van mijn knuffels al was ik geen knuffel persoontje alleen als het nodig was. Ik steun zachtjes tegen zijn hoofd aan mijn mond bij zijn oor zodat hij de sussende woordjes kan horen.

    [Lol het topic loopt door. De meisjes kunnen zich voorstellen aan de jongens aangezien dat nu moet.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Blog --> Luminoase]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."