• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [BOEEEEM. Mijn Topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Mijn topics]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Eindelijk ons optreden voor vandaag zit erop en dan hebben we nu weekend. We stapten in de auto Ik keek naast me en zag Niall naast me zitten. Hij keek me nogal verliefd aan .'' Niall ik weet dat ik Sexy ben maar als je me zo blijft aan staren word ik bang van je '' lachte ik . '' Uhm sorry'' zei hij en hij keek weer weg. Er was iets aan de hand met hem. Ik heb hem al heel lang niet meer vrolijk gezien. Ik denk dat als we thuis zijn ik even met hem ga praten. Misschien is hij wel verliefd op een meisje? Of jongen ? Dat kan natuurlijk ook nog. Maar ik denk niet dat Niall homo is . ''Jongens wanneer zijn we thuis?'' vroeg ik

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:29 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Mijn topics, ik maak Yasmin even af ^^]


    Do what people say you can't.

    [Ik heb mijn rol afgemaakt, mijn topics]


    26 - 02 - '16

    Niall Horan

    Wow Zayn is echt hot.. .'' Niall ik weet dat ik Sexy ben maar als je me zo blijft aan staren word ik bang van je '' lachte Zayn . '' Uhm sorry'' zei ik.
    Waarom moet ik nou weer verliefd zijn op Zayn ? En als ik mijn liefde verklaar dan dan wil Zayn me nooit meer zien. Ik keek hem weer aan . Toen hij vroeg wanneer we thuis zijn smolt ik bijna . Hij zij het zo sexy. '' Zayn als we thuis zijn moet ik even met je praten '' zei ik . Ik moet het gewoon zeggen al 1 jaar loop ik hier mee en ik word er gek van ! '' Uhm Okay is goed '' zei zijn en ik viel in dromenland . Toen we thuis waren maakte Zayn me wakker . '' Nialler , Niall ?'' zei hij zachtjes . Ik glimlachte '' Ja Zayn ik ook van jou '' zei. '' Whut ? Uhm vergeet wat ik net zei '' zei ik en ik rende de auto uit . Ik liep naar mijn kamer en pakte mijn dagboek erbij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [mijn topics. Ik zal pas na 4 uur reageren. Ben aan het werk en mijn pauze is bijna afgelopen ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics]


    The artist is the kid that survived.

    ZaynieBoy schreef:
    [ Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ ik was al begonnen hihi]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    Ik haal een hand door mijn haar en open de deur van mijn flat, Kiko springt meteen tegen me aan en ik moet mijn evenwicht houden om niet achteruit te vallen, het is net alsof hij wil zeggen, 'Welkom thuis, hoe was je dag?', maar ik ben er zeker van dat hij gewoon honger heeft. Ik duw hem zachtjes van me af en wandel naar de keuken om zijn etensbakje te vullen. "Heb je honger?" Vraag ik hem, niet dat hij zal antwoorden, maar hij blaft wel. "Dat dacht ik al." Ik zet zijn etensbakje neer en aai eens over zijn kopje. Wanneer ik onderweg ben naar de slaapkamer zie ik in mijn ooghoek dat iets raars aan mijn gordijnen hangt. "Caro!" Lach ik als ik het poesje er vanaf haal. Ze laat zich makkelijk er vanaf halen en ik zet haar neer. Pfoe, wat een avonturen dat, dat katje al heeft meegemaakt. Ik lach in mezelf en wandel naar de slaapkamer, tijd voor een joggingsbroek en een makkelijke t-shirt.


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Malik

    Iedereen was al thuis behalve Niall en ik . Niall was nog aan het slapen en we waren bijna bij ons huis dus ik besloot om hem wakker te maken. Ja Niall en ik deelden een huis. Niall kon er niet tegen om alleen in 1 huis te zijn dus vroeg ik hem om bij mij te komen wonen .'' Nialler , Niall ?'' zei ik zachtjes . '' Ja Zayn ik ook van jou '' zei hij. En ik lachde '' Niall we zijn thuis en je zei net IK ook van jou '' en ik begon te lachen '' Whut ? Uhm vergeet wat ik net zei '' zei hij en hij rende de auto uit . Ik volgde hem het huis in en ik ging naar de keuken . '' Niall wil je wat bestellen of moet ik wat maken ?'' schreeuwde ik onder aan de trap . '' Uhm bestel maar wat Pizza ofzo '' zei hij . Ik pakte mijn mobiel en bestelde Pizza . 15 minuten later ging de bel '' Ik ga wel '' zei ik . Ik opende de deur en zag de Pizza bezorgster staan '' Hier zijn uw 2 Pizza's '' zei ze. Ik keek haar aan en opeens begon ze te gillen '' OMG ZAYN MALIK! JIJ BENT ZAYN MALIK '' Zei ze . '' Rustig , ja ik ben Zayn Malik '' zei ik om haar te kalmeren . Ik pakte een pen en schreef op haar shirt mijn handtekening '' Fijne dag verder'' zei ik en ik sloot de deur . '' NIALL PIZZA!!!'' Schreeuwde ik. Ik pakte 2 grote borden en legde daar de Pizza's op. '' Niall kom je nog ?'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Uhm zijn Niall en Zayn nou verliefd op elkaar en ga je dus een relatie spelen tussen je eigen personages haha?]

    Liam Payne
    Ik stapte zuchtend mijn appartement in en werd begroet door de warme geur van mijn eigen vertrouwde huisje. Ik sloot de deur achter me en plofte neer op de grote grijze bank die tegen de muur van mijn woonkamer stond. Ik ging languit liggen en genoot van de tijd die ik had. Ik was de laatste tijd niet vaak thuis, ik had altijd wel wat te doen, en dan was het best fijn om even thuis te zijn en tijd voor jezelf te hebben. Toch voelde ik me soms best wel alleen, vooral sinds ik hier woonde. Eerst was er altijd wel iemand thuis waar ik mee kon praten, of iets leuks mee kon doen, maar nu was ik vaak alleen en had ik niks te doen. Ik ging rechtop zitten en haalde een hand door mijn korte haar. Ik besloot om mijn zusje te smsen, misschien wilde zij wel even langskomen.
    Hey, wat ga jij vandaag nog doen? x Liam stuurde ik naar haar. Mijn zusje, Charlot, betekende veel voor me. Als er iets was kon ik altijd bij haar terecht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ Hhaha Nee Niall is verliefd op Zayn maar zayn NOG niet op hem . XD Ja dan hoef ik het niet aan mezelf te vragen hahah]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Maar dan speel je je RPG eindelijk met jezelf haha?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.