• Neem abo ik waarschuw niet

    Link voor 1D one shot
    1D

    Link voor naruto one shot
    naruto one shot


    Live is what you make, so make it beautiful

    Ahum, je titel is in hoofdletters. :')


    Take me to wonderland

    Je linkjes doen het bij mij niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    -> Titel aangepast, alleen hoofdletters mogen niet


    I am an idiot, I move.

    Ah yes ik vond je story door een gb-bericht from someone else XD. Anyway dit staat op de pagina voor Naruto:

    Ah too bad no yaoi XD.
    Anyway...

    -hoofdpersoon: Madara Uchiha.
    -POV: Madara Uchiha.
    -Naruto personage: Madara Uchiha. Lolz.
    -welke N personages komen in voor: Madara Uchiha, Hashirama Senju, Izuna Uchiha, Tobirama Senju, Mito Uzumaki, (Tsunade Senju), Orochimaru, Jiraiya ed.
    -plaats: Konoha, AU.
    -situatie: Maddy didn't go evil en woont vredig en wel in het nieuw gevestigde Konoha. Op een goede avond besluiten de twee Uchiha broers en de Senju broers een ouderwets dobbelspel te spelen, waar Hashirama al gauw een weddenschap aan vastknoopt. Als Madara wint, mag hij voor een volle dag de hokage van Konoha zijn en het dorp onderwerpen aan zijn regels. Als Hashirama wint, moet Madara een dag op zijn zesjarige (zeer verwende) kleindochter Tsunade babysitten (en we weten allemaal hoe handig Madara met kinderen is!).
    -genre: Comedy, friendship.
    -extra: Just to mention, iedereens karakter is wel gewoon hetzelfde als in-canon, al is het een AU where Maddy didn't die.
    Plus ik vind het leuk als Mads in beschamende/awkward situaties terecht komt XD. I enjoy reading that.
    -aantal woorden(niet verplicht): Uhm, maakt niet zo heel veel uit: tussen de 1000 en 5000 is prima :].


    No growth of the heart is ever a waste

    One Direction en Naruto. Wow. Dat is echt zo'n enorme wereld van verschil. (':
    Anyway, je links doen het niet bij mij. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)