• Ik vroeg me af of mensen hier op quizlet eigenlijk ooit een leraren crush hebben (gehad). Ik geef eerlijk toe dat ik er eigenlijk al bijna drie jaar een kleintje op mijn economie leraar heb. Een vriendin van me heeft er een soort van op haar Nederlands lerares.
    Ik heb het idee dat een leraren crush eigenlijk hetzelfde is als een crush op een beroemdheid, gewoon omdat het een soort van onbereikbaar persoon is.
    Dus, praat hier maar lekker over je leraren crushes.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nee, nooit gehad ;3


    •*• Lululu •*•

    Nooit echt een crush gehad al waren al onze gymleraren op de middelbare wel echt sexy haha :W


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik geef het eerlijk toe, mijn engelsdocent (van rond de 23) is wel leuk :3


    El Diablo.

    Al mijn leraren zijn al te oud, of ik mag ze gewoon niet door het vak dat ze geven. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn oude muziekdocent. Kaaarel <3


    i put the fun in funeral

    Ik heb afgelopen periode toch zo'n leuke leraar gehad, hij was echt super knap :3 (hij kon alleen totaal geen les geven).
    Jammer genoeg heb ik m nu niet meer.


    As travars

    Nee, nooit gehad.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, nog nooit gehad.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Één keer gehad. Daarna nooit meer.


    Chaos is a ladder.

    Hmm, nooit serieus. Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft dat 'onbereikbare'. Ik heb er eens een storie over geschreven op Q, toen ik nog een pubermeisje was. Maar die staat nu inactief, omdat ik me er voor schaam. :Y) (het was wel populair for some reason).

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 20:31 ]


    You are beautiful, you are love.

    Net een crush maar mijn bio docent van twintig ofzo en keigespierd met humor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn economieleraar van vorig jaar was echt supertof en knap. Maar hij begon dat jaar aan zijn tweede kind, dus ja.


    Searching heavens for another earth

    Folklore schreef:
    Hmm, nooit serieus. Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft dat 'onbereikbare'. Ik heb er eens een storie over geschreven op Q, toen ik nog een pubermeisje was. Maar die staat nu inactief, omdat ik me er voor schaam. :Y) (het was wel populair for some reason).


    Nu ben ik benieuwd. Twee jaar geleden ben ik een verhaal gaan schrijven over mij en die economie leraar. Vorig jaar vond ik hem opeens op mijn computer. Delete.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik heb altijd een schaamteloze crush gehad op de gymstagaire op mijn basisschool. Handsome as hell.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Taiteilijan schreef:
    Mijn economieleraar van vorig jaar was echt supertof en knap. Maar hij begon dat jaar aan zijn tweede kind, dus ja.


    Die van mij is nog singel(nerd) En hij zou mijn 'date' zijn voor gala morgen, jammer genoeg heeft hij dat gisteren afgezegd aangezien hij niet meer komt.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy