• Ik vroeg me af of mensen hier op quizlet eigenlijk ooit een leraren crush hebben (gehad). Ik geef eerlijk toe dat ik er eigenlijk al bijna drie jaar een kleintje op mijn economie leraar heb. Een vriendin van me heeft er een soort van op haar Nederlands lerares.
    Ik heb het idee dat een leraren crush eigenlijk hetzelfde is als een crush op een beroemdheid, gewoon omdat het een soort van onbereikbaar persoon is.
    Dus, praat hier maar lekker over je leraren crushes.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    SteveLoverxX schreef:
    Het is al vijf jaar geleden dat ik die leerkracht gehad heb.
    Dat was voor het vak po. Sinds dat jaar had ik een crush op hem.

    Na die vijf jaar heb ik nog steeds een crush op hem.
    En volgende week is het infodag van mijn school waar ik daar vijf jaar geleden gezeten heb.
    En normaal zie ik hem dan terug. Ik ben zo blij.


    Oh, dat lijkt me dan pas echt leuk, als je nog steeds een crush op hem hebt. Dit is warschijnlijk mijn laatste jaar op deze school, als ik blijf zitten is er een grote kans dat ik deze leraar volgend jaar weer heb, als ik havo ga doen krijg ik hem helemaal niet en als ik naar een roc ga, zie ik hem nooooit meer(huil)


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik vind mijn lerares van Handel & Administratie wel héél leuk, misschien wel iets te. Aan de ene kant is het gênant, want ze is best wel oud...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb nog nooit een crush gehad op mijn leraar. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje apart. ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet echt op mijn leraar, eerder op mijn instructeur van de VDS en die is, in tegenstelling tot leraren, wel héél erg bereikbaar ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn leraren geven mij alles behalve een goed gevoel. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    Oh, dat lijkt me dan pas echt leuk, als je nog steeds een crush op hem hebt. Dit is warschijnlijk mijn laatste jaar op deze school, als ik blijf zitten is er een grote kans dat ik deze leraar volgend jaar weer heb, als ik havo ga doen krijg ik hem helemaal niet en als ik naar een roc ga, zie ik hem nooooit meer(huil)


    Ja das echt leuk als je nog vijf jaar verliefd bent op die leraar.
    We konden het ook altijd goed vinden. Hij was de enige die mij wou knuffelen of troostde.
    Maar ik twijfel of ik wel mijn e-mailadres zou geven aan hem.
    O ik ga echt content zijn als ik hem weer vast heb en hem alles kan vertellen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SteveLoverxX schreef:
    (...)

    Ja das echt leuk als je nog vijf jaar verliefd bent op die leraar.
    We konden het ook altijd goed vinden. Hij was de enige die mij wou knuffelen of troostde.
    Maar ik twijfel of ik wel mijn e-mailadres zou geven aan hem.
    O ik ga echt content zijn als ik hem weer vast heb en hem alles kan vertellen.


    gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik had een kleintje op mijn sceikunde docent XD


    Let it come and let it be

    Lol nooit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mwaah, nee.
    Al is de LO leraar die ik in de derde had wel érg aantrekkelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis.


    Hihi oke dan : )


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Totaal niet. :')


    -