• Ik vroeg me af of mensen hier op quizlet eigenlijk ooit een leraren crush hebben (gehad). Ik geef eerlijk toe dat ik er eigenlijk al bijna drie jaar een kleintje op mijn economie leraar heb. Een vriendin van me heeft er een soort van op haar Nederlands lerares.
    Ik heb het idee dat een leraren crush eigenlijk hetzelfde is als een crush op een beroemdheid, gewoon omdat het een soort van onbereikbaar persoon is.
    Dus, praat hier maar lekker over je leraren crushes.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dumbledore schreef:
    Nee, nooit gehad.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Volgens mij heb ik nooit een crush gehad op een leerkracht. :p


    Take me to wonderland

    Ja, op m'n gymleraar :')


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Nee, echt nog nooit. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn leraren zijn te oud of te vervelend daarvoor. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Twee meisjes uit m'n klas hebben een crush op onze wiskunde/gym docent. Het is echt dood irritant hoe ze de hele tijd z'n aandacht vragen en praten over z'n kont. Zelf heb ik het nog nooit gehad, maar ik heb nogal een hekel aan elk vak en dan mag ik automatisch de leraar ook niet.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik op mijn economie leraar en een Engels leraar waar ik nooit les van heb gehad xD maar die was super knap!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ehm ja, kind off. Maar echt een crush is het ook weer niet. Weet zelf niet eens wat het precies is... :S


    Stenenlikker

    Praelectio schreef:
    Mijn leraren zijn te oud of te vervelend daarvoor. :')


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Oh ja, haha. Een paar jaar geleden op mijn biologiedocente. (':


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn gymleraren zijn best wel hot en gespierd, maar dat is t dan ook. Maar ik heb wel eens een paar stagaires heel erg knap gevonden, en daar voelde ik me toen wel even tot aangetrokken. Leraren niet echt zo (;]

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 22:56 ]


    Me so good.

    Nee, nooit. Al dacht ik een avond na over een leraar, maar verder dan dat ging het niet.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 23:15 ]


    Tijd voor koffie.

    Hmm, nee. Niet echt gehad. En hopelijk krijg ik dat ook niet. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nope, niet echt. Wel vond ik veel leraren doodeng, aangezien ze altijd naar me knipoogden. :/ Brr.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Praelectio schreef:
    Mijn leraren zijn te oud of te vervelend daarvoor. :')


    Tell me about it, stud.