• Hey Leute!
    Misschien hebben jullie het al wel een beetje gezien.
    Maar meneer heeft zijn tandjes laten corrigeren, heeft een nieuwe piercing in z'n wenkbrauw én heeft zijn haartjes laten knippen.
    En ook broer Tom had ineens geen petje meer op.
    What's up with you, guys!?
    Dit zijn de links naar de betreffende foto's;
    http://s208.photobucket.com/albums/bb101/tokiohotelamerica/00THA/2008/10_October/16_MTVLA_Mexico/sorted_ya/79185c6f.jpg
    http://www.postimage.org/image.php?v=gx1fbf2S
    http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/2414939/Bn6H/Nieuw_kapsel_voor_Bill/
    Ik vindt het op zich allemaal wel leuk, maar 't is wel even wennen.
    Tenminste, dat vindt ik.
    What do you guys think about all this?
    xx :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Maar maar maar dat is zoow lang zoeken =(

    You've got all the time, you want! ;)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)

    like dôhh,
    het is sarcasme,
    maar alsnog was het scheefjes liever schatiiger en cuter

    Hmm, ja.
    Maar dit is ook wel leuk, hoor! ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik vind het gewoon te commercieel, het was juist leuk omdat ze er een beetje stoer en anders uitzagen. Nu laten zich omvormen tot 'normaal' BAH. Maak mij niet af, schiet mij niet dood, stuur mijn gee dreigementen, want ik blif toch bij mijn persoonlijke mening.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    wtf tom draagt geen petje meer op die foto :O
    staad hem ook leuk trouwes :P
    maar TH is te best * falt flouw *

    Tom met zijn sexy grote hoofdtelefoon ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind dat ze het zelf moeten weten aber dat Bill nu kinda meer op een vrouw begint te lijken [/Solly mijn mening!] Je mag nu meteen op me beginnen vliegen enseeuu trek me er toch niets van aan want dit is mijn mening, niet de jouwe toch?

    ik vind het jammer da hij zen tanden heeft geslepen maar hij moet het zelf weten en hij word ouder en dan veranderd iedereen ma over amerika gustav heeft gezegt da het te zaar is voor hem en als het nog zwaarder word da hij er dan mee stopt


    cupcake smells great

    ik vind het jammer da hij zen tanden heeft geslepen maar hij moet het zelf weten en hij word ouder en dan veranderd iedereen ma over amerika gustav heeft gezegt da het te zaar is voor hem en als het nog zwaarder word da hij er dan mee stopt


    Wil Gustav stoppen? O_O

    ohoh.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Komaan, die scheve tandjes waren MEGAcute!! Waarom THE HELL heeft hij die laten rechtzetten?!! Ik wil niet dat ze er té fake gaan uitzien, zoals de meeste beroemde mensen. Dat is net waarom ik ze zo leuk vond (VIND). Omdat ze zijn wie ze zijn. Als het hierbij blijft, vind ik het niet erg, maar ik hoop egt dat ze niet te ver gaan. Zijn nieuw kapsel vind ik eigenlijk wel leuk. En dat Tom eens iets anders doet dan normaal, vind ik ook wel leuk.

    Still like them <3


    Xx.

    XxX.


    Got up on the wrong side of life today

    ik vind het wél mooi!!:D:D

    vooral tom zonder pet is leuk!!

    echt vet sexy^^

    en bill's tanden zijn idd heel anders maar wel mooi^^

    ik vind het jammer da hij zen tanden heeft geslepen maar hij moet het zelf weten en hij word ouder en dan veranderd iedereen ma over amerika gustav heeft gezegt da het te zaar is voor hem en als het nog zwaarder word da hij er dan mee stopt

    Dat had ik eigenlijk wel al door. In Amerika is Gustav veel stiller & komt hij héél weinig in beeld op Tokio Hotel TV .. Ik denk eerlijk gezegt dat TH ook ruzie heeft gemaakt.. Niets ergs, maar gewoon dat gustav het niet leuk vind dat ze zo lang in Amerika zijn, & de rest vind het wel goed nso, dus ze willen niet naar hun managers stappn, ..
    [/mening]
    xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    Dat had ik eigenlijk wel al door. In Amerika is Gustav veel stiller & komt hij héél weinig in beeld op Tokio Hotel TV .. Ik denk eerlijk gezegt dat TH ook ruzie heeft gemaakt.. Niets ergs, maar gewoon dat gustav het niet leuk vind dat ze zo lang in Amerika zijn, & de rest vind het wel goed nso, dus ze willen niet naar hun managers stappn, ..
    [/mening]
    xx


    Ja, ik denk dat er iets aan de hand is met Gus. o-o Hij voelt zich echt niet op zijn gemak daar, dat kun je gewoon zien. Ik weet wel zeker dat er ruzie in de groep is, kom op, ze zijn 24 uur per dag bij elkaar. Dan is dat echt logisch.
    Ik vind het echt rot voor Gustav, maar wij kunnen er ook niks aan doen.

    Mijn mening. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    die piercing vind ik eigenlijk wel te doen,zijn'nieuwe' kapsel ook nog wel,maar zijn tanden vind ik nu juist een beetje té

    (...)

    Ja, ik denk dat er iets aan de hand is met Gus. o-o Hij voelt zich echt niet op zijn gemak daar, dat kun je gewoon zien. Ik weet wel zeker dat er ruzie in de groep is, kom op, ze zijn 24 uur per dag bij elkaar. Dan is dat echt logisch.
    Ik vind het echt rot voor Gustav, maar wij kunnen er ook niks aan doen.

    Mijn mening. (:

    Nhee, spytig gnoeg nii nhee .. Gustav is al stil, maar in Amerika is het egt opvallend ! Hij was zelfs een keer gewoon niet mee toen de rest vn TH er op uit ging Ö
    xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat van Gustav had ik al wel een beetje door.
    Maar zo érg nog niet.. ><
    Hmm, ik vindt het wel een beetje vaag allemaal worden.
    Maarja, 't is niet mijn leven. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.