• Ik heb zelf 3 verhalen op Quizlet staan en die wilde ik hier graag even plaatsen. Verder mag iedereen natuurlijk zelf ook zijn verhalen hieronder plaatsen en dan zal ik een kijkje nemen, maar dan hoop ik dat jullie ook even bij mijn verhalen willen kijken ;).

    Een quiz om te kijken welk verhaal bij jou past:
    http://www.quizlet.nl/quiz/387423/van-wat-voor-verhalen-hou-jij/

    Slapeloze Jungle - One Direction Fanfictie
    Een verhaal over hoe een verlegen meisje vast komt te zitten in een jungle met de leden van One Direction - en waar blijkt dat een vriend van haar gevangen is genomen.
    http://www.quizlet.nl/stories/109308/fanfictie-one-direction--slapeloze-jungle/

    De geboren dooddoener
    Renzo is een jaar jonger dan Harry Potter. Hij is geboren op de dag dat de Heer van het Duister is verdwenen. Zijn ouders zijn de grootste volgelingen van Voldemort en omdat hij geboren is op de dag dat hun heer verdwenen is, zien ze hem als een vervloekt kind. Daarom besluit Jenny hem op te voeden als een groots dooddoener, die Voldemorts taak weer mag oppakken omdat hij verdwenen is.
    Renzo is maar een verlegen jongetje en neemt de ideeën van zijn ouders klakkeloos over. Zijn karakter klopt echter niet met zijn ouders' ideeën en hij begint zich steeds meer tegen hen afzetten. Die "verschrikkelijke Harry Potter" is niet zo verschrikkelijk en die "geweldige Voldemort" is niet zo geweldig. Maar voor wie kiest hij op het heftigste punt van de strijd?

    http://www.quizlet.nl/stories/109280/de-geboren-dooddoener-harry-potterstory/

    Van onderen!
    Door het zoveelste mislukte experiment van Fita's vader, die zijn geld zou moeten verdienen met uitvindingen, worden zij, haar beste vriend en haar twee broertjes zo erg verkleind dat ze nauwelijks meer zichtbaar zijn voor de normale mens. Om haar normale gedaante weer terug te krijgen, zal ze haar vader om hulp moeten vragen. Maar laat die nou net een week met haar moeder op vakantie zijn! Daarom gaan ze op pad naar haar oom, die wél succes heeft in zijn uitvindingen. Maar die woont aan de andere kant van de stad...
    http://www.quizlet.nl/stories/113983/-van-onderen-/


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Whispered words || ft. Niall Horan

    Can I ask you a question?
    Do you know the feeling when you say something to someone, and you didn't mean it?
    That feeling that can change your life.
    Those words.
    Those whispered words.
    I thought it was better for me. For us.
    But I thought wrong.
    I want to go back at that place. The same time.
    And then say those three little words




    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Ik heb nog zat verhalen haha ;D
    Kijk maar op me profiel welke je leuk vindt maar eigenlijk vind ik dat je ze allemaal moet lezen xp

    Ik heb een schurfthekel aan 1D-stories, maar omdat jij het bent en het over de jungle gaat wil ik me er wel aan wagen. :'D
    En ja, de rest moet ik ook nog lezen als ik tijd heb haha. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh je link(s) doet het niet. Iig die van slapeloze jungle. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    http://www.quizlet.nl/stories/113842/stay-with-me--the-hunger-games/

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 22:15 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Kan nu geen links plaatsen maar op mijn profiel staat vast meer dan genoeg


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik zal ze bekijken (;


    I'm on a highway to hell ~


    Shae A Game Of Thrones

    Life-telling story of Shae.
    How she found her way to tyrion, and mabye that way was more adventurous than anyone could think...


    In the Magical and Mythical lands of Westeros is a unnatural and horrific event showing up.
    There is not only a terrible war between the Starks and the Lannisters happening, but also the dead walking out their graves.
    But the rumurs spread fast and reaches Volantis. When the whore of her lord, hears about the events showing up in the north of Westeros. She wants to go there aswell to witness and battle the White Walkers. But not only the white walkers are the trouble.... Beacuse afther all, why are they coming back? and who is responsible for all this?
    Shae discovers a terribly secret as she infiltrates a wildling camp, NOONE may ever know,, And that is why Shae has to deal with it herself.

    And that u will read in this time-consuming story of fantasy and adventure.


    Whut

    ik ga zo kijken bij jou


    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 3 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:55 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Behind the walls - Harry Styles

    Trailer:



    I know love exists,
    I think it's somewhere in my heart.
    And that might be the reason why it's difficult to give it.
    Why it's dangerous share it.
    It's impossible to give my heart when it's stuck in my body.
    You can't simply get inside and take my heart away.
    There is only one way to get it.
    That way is to cut in my chest.
    But if you'd do that,
    you would mess with my protection.
    And you would hurt me so much,
    That you'd lose me.
    After I'd die.





    Nederlands geschreven
    Engels gesproken
    One Direction bestaat

    Rated H for Horan.

    Libido.


    Searching heavens for another earth

    Kijk maar of je iets leuk vind.


    Thunder~Harry E. Styles

    Its Hurts..

    Nobody hears me...

    Nobody see's me...

    Its Hurts..

    --




    Broking up with somebody,

    That you love,

    Is Always the painfull


    Trying to be Always with somebody you love




    --




    I never see it


    I never felt it


    I dont know you




    Enjoy![/center]


    It always seems Impossible until its done.

    http://www.quizlet.nl/stories/117544/my-best-friends-friend-raquo-niall-james-horan-quot16/

    Genre's:
    Fanfiction [One Direction]
    Romantiek
    Drama

    Erg leuk verhaal, vind het jammer dat ík op zo'n verhaallijn moet komen en niet een van de geweldige schrijvers op Quizlet hier aangezien ik hartstikke nieuwschierig naar de afloop zou zijn van dit verhaal als het eenmaal op gang is.

    Zeker het lezen waard!