• Kennen jullie dat gevoel ook? Dat je foto's terug vind van jaren geleden en dat je denkt 'wow, was ik dat?'. Dat heb ik net ook gehad. Vroeger zag ik er namelijk zo uit:



    (Foto is van een jaar of vier/vijf geleden)

    En nu zie ik er zo uit:



    Hebben jullie ook foto's van drie of vier jaar geleden?


    26 - 02 - '16

    Tortura schreef:
    (...)
    Lolol, dat heb ik ook bij die van mij. :x.

    Haha. Het rare is dat ik mijzelf erg lelijk vind op een zeven jarige leeftijd, maar mijn zusje gewoon super mooi. Terwijl we echt heel hard op elkaar lijken. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Haha. Het rare is dat ik mijzelf erg lelijk vind op een zeven jarige leeftijd, maar mijn zusje gewoon super mooi. Terwijl we echt heel hard op elkaar lijken. :')

    Same here, mijn zus en ik lijken ook fucking veel op elkaar. Het enige verschil is eigenlijk dat zij een stomme monroe in haar lip heb. Anyway, I get it. Nu vind ik dat nog steeds. Als ik het tegen haar zeg, is het direct: "Doe niet zo raar." *rolls eyes*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben geloof ik vooral dikker geworden :'D Ik voel er dan ook bitter weinig voor foto's letterlijk te gaan vergelijken want dat zal me nu niet direct beter doen voelen ofzo hahah.


    effort never betrays you

    Wanneer ik mijn foto's van nu en vroeger vergelijk dan kom ik tot één conclusie en dat is; wat ben ik toch opgegroeid. Er komen dan ook veel herinneringen van vroeger weer naar boven. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    haha , ja , vooral in uitstraling , niet heel erg in uiterlijk !
    Ik bedoel , natuurlijk ben ik ook uiterlijk veel veranderd , maar juist ook de uitstraling is heel anders c:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Vroeger, toen ik 13 of 14 was


    Ik was vroeger echt zo'n manswijf..

    Foto van een paar weken geleden :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Vroeger, toen ik 13 of 14 was


    Ik was vroeger echt zo'n manswijf..

    Foto van een paar weken geleden :')



    Haha, bij mij is het dus precies omgekeerd c:


    26 - 02 - '16

    Deze is van 2005.



    Deze is van begin 2009.



    En deze van 1 april.



    Ik heb wel nog oudere foto's, maar dan moet ik mijn harde schijf gaan boven halen en ik ben even te lui om dat ding boven te halen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Memoria schreef:
    Ik keek een week geleden nog foto's van mij en mijn tweelingzus van zeven jaar geleden. Ik wist niet dat mijn zusje zo schattig kon zijn. :3

    Eeeeehhhhhh. Wat zeg jij nou?Ik schattig? Jij was het schattige beest tussen ons.(;
    En Aniek, het scheelt maar één minuut.(cat)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 18:27 ]


    •*• Lululu •*•

    Ja, want vroeger had ik nog zo'n rechte pony en alles.


    Alleen maar tranen van geluk


    -degene in dat vreselijke oranje shirt- 10 jaar


    -de rechter *goh*- 15 jaar


    Nouja, niet heel erg. Vind ik zelf. Maar ik denk dat ik als ik een paar jaar ouder ben wel echt anders ben, haha.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 18:59 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    2007:


    2010:


    2013:



    Foto's van mijn ergste periode heb ik eigenlijk niet meer, gelukkig. Toen was ik een stuk dikker en zag mijn haar eruit alsof er een vogel een nest in had gemaakt, dus toen had ik het kort laten knippen. En nu is het weer gegroeid.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov