• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Gereserveerd Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson FRANCISC0


    Andere rollen:
    - Styliste: Jasmine Nyra Ivanov Blog
    - Stagiaire Styliste: Adriana Amy Fields Coockies

    - Audio/Licht tecnicus: Amelia 'Amy' Melody Pond Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blog --> Luminoase


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Beginnen we binnekort? Of niet?


    Bowties were never Cooler

    We zijn nog opzoek naar een Niall ^^

    Daarna kunnen we snel beginnen

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 19:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ben even aan het denken wie het misschien wil doen


    Bowties were never Cooler

    Rol: the flirt
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: brits
    Karakter: Harry is een Vrolijke jongen. Vaak goed gezind en opgewekt, maar kan ook heel sacherijnig en sikkeneurig zijn. Het is best een lieve jongen. Als hij je mag zou hij alles voor je doen en erg naar je toetrekken. Maar zodra hij je niet mag, is hij nog erger dan tien meiden bij elkaar. Hij kan een enorme bitch zijn en daar is niemand tegen bestand. Hij is redelijk veeleisend en houd van aandacht. Vooral van de mensen die hij lief heeft. Hij is snel jaloers, maar dit komt ook omdat hij heel onzeker over zichzelf is. Hij vind het verschrikkelijk als mensen hem niet mogen.
    Hij heeft iets wat nichterige trekjes en is erg gesteld op zijn uiterlijk.
    Hij gedraagt zich als een klein kind als hij zijn zin niet krijgt en kan erg vervelend zijn als hij zich verveeld.
    Uiterlijk:



    Extra: Harry is bisexueel

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 14:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Die laatste fotoo <3333 Nou ja, die 1e ook al (: Whahaha.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik zou erg graag Niall willen spelen, alleen ik heb het heel erg druk dus ik denk dat ik toch niet mee kan doen.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Jammer


    Bowties were never Cooler

    Mag ik Niall reserveren? Kreeg een what'sapp van Brooke :]


    Say you love me, as much as i love you.

    Yay.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Nialler
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Volledig Iers
    Karakter: Niall houdt van muziek maken, en is dol op zingen. Alleen hij weet dat hij het toch nooit gaat maken, vooral niet in zijn eentje. Daarom is hij nu erg blij dat hij bij een beginnende band mag zijn, alhoewel Niall het jammer vindt dat ie er niet in zit. Maar volgens hem moet je blij zijn met hoe en wie je bent. Niall is erg zorgzaam en verlegen, ook kan ie niet stoppen met lachen om de stomste dingen. Of er nou iemand tegen een deur aan loopt, of als er een grap wordt gemaakt. Lachen is gewoon één van zijn hobby's. Met meisjes is Niall helaas niet zo goed. Hij weet vaak niet wat ie aan moet als een meisje een gesprek met hem begint, om twee redenen. Niall is gewoon verlegen, en durft met bijna niemand echt te praten behalve met zijn vrienden. En ook is hij homoseksueel. Niemand, maar dan ook echt niemand weet dit van hem. Aan zijn oudere broer durft ie het niet te vertellen, niet aan zijn vader of moeder, en al helemaal niet aan zijn vrienden. Niall verft zijn haar blond want hij heeft bruin haar, maar dat vindt ie werkelijk verschrikkelijk.
    Uiterlijk:



    Extra: Al vanaf zijn vijfde speelt Niall gitaar, nu zijn hij en zijn gitaar onafscheidelijk.


    Zo goed?


    Say you love me, as much as i love you.

    Zin om te beginnen ;D.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 23:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ook!


    Say you love me, as much as i love you.

    (Vindicatif->OhMyZiall)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga straks Liam invullen, sorry, ik ga toch eerst een stukje plaatsen bij het LWWY topic.


    Reality's overrated.