• Hier kunnen jullie alles bespreken over het Mystic Falls RPG en natuurlijk andere OCC (:
    xx

    TOPIC'S


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.

    Zo? c:


    To love is to destroy.

    @Host and @Jaimes
    Thank U (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Whahahaha! Echt "toeval"! Mijn character in deze RPG is een heks (Cayden) en om de hoek ( zie ik nu pas :P ) zit er bij mij nu een Wicca - Winkel ^^ Ga ik even morgen een kijkje bij nemen...


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    Whahahaha! Echt "toeval"! Mijn character in deze RPG is een heks (Cayden) en om de hoek ( zie ik nu pas :P ) zit er bij mij nu een Wicca - Winkel ^^ Ga ik even morgen een kijkje bij nemen...

    Omg epic.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik schaam me dus dood, omdat ik een rol heb... En nooit gereageerd... Ik was het kwijt,, ik schaam me kapot..
    Als jullie me eruit willen gooien, dan snap ik dat helemaal..
    Ik hoop dat jullie me op welke manier dan ook nog een kans geven...


    Liefs, Lynn(flower)


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lynn1D schreef:
    Ik schaam me dus dood, omdat ik een rol heb... En nooit gereageerd... Ik was het kwijt,, ik schaam me kapot..
    Als jullie me eruit willen gooien, dan snap ik dat helemaal..
    Ik hoop dat jullie me op welke manier dan ook nog een kans geven...


    Liefs, Lynn(flower)

    kan gebeuren (: Je kan gewoon nog mee doen xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    lalala samenvatting:

    Tobias is in de les naast Lucy gaan zitten en ze hebben wat gepraat voordat Lucy de les uit gestuurd werd. Daarna is hij samen met Gale gaan zoeken, heeft haar en Lauren dan gevonden. Later is hij erachter gekomen dat Lucy een vampier is en nu zwerft hij nog altijd rond in het bos.

    Ethan is naar de bgraafplaats gegaan en heeft daar Emma ontmoet. Ze hebben wat gepraat voordat Gale, Lauren en Lucy de pret kwamen verstoren en daarna is hij door Lucy meegesleurd verder het bos in. Daar hebben ze nog wat woorden gewisseld en nu houdt hij zich met Cayden bezig x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Lizor schreef:
    (...)
    kan gebeuren (: Je kan gewoon nog mee doen xx




    Dankjewel! Maar, ik snap er dus weinig van... Nu...

    Xx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lynn1D schreef:
    (...)



    Dankjewel! Maar, ik snap er dus weinig van... Nu...

    Xx

    Ik ben bezig met een samenvatting van topic 1 die komt in topic 2 te staan (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dankuu!


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Oke, ik wilde dinsdag een samenvatting maken, maar Q deed rottig, dus samenvatting Weg. Ik chagrijnig me laptop uitgooien.
    Dus nu ga ik even opnieuw aan de samenvatting bezig xD

    Destiney Jones[Mens] ontmoet Ashton Mikaelson[Original Vampier], waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    That's it, I guess.. x'D



    Oke, fijn.
    Topic vol x'D
    Nu word het wachten op Lizor :')

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 15:29 ]


    Little do you know

    Dat gaat snel met het topic


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    --

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 17:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor is denk ik terug rond 7 uur of zo, ze is bij wat vriendinnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    oke


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!