• Hier kunnen jullie alles bespreken over het Mystic Falls RPG en natuurlijk andere OCC (:
    xx

    TOPIC'S


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga zo naar amsterdam en ik weet niet hoelaat ik terug ben


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Roww schreef:
    Oke, ik wilde dinsdag een samenvatting maken, maar Q deed rottig, dus samenvatting Weg. Ik chagrijnig me laptop uitgooien.
    Dus nu ga ik even opnieuw aan de samenvatting bezig xD

    Destiney Jones[Mens] ontmoet Ashton Mikaelson[Original Vampier], waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    That's it, I guess.. x'D


    Ik had ook een samenvatting gemaakt (:

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:29 ]


    Little do you know

    Wie heeft de promo van 4x22 al gezien?

    Ik ben zo blij. Kol is terug. :9~:9~


    To love is to destroy.

    Host schreef:
    Wie heeft de promo van 4x22 al gezien?

    Ik ben zo blij. Kol is terug. :9~:9~

    Ik niet maar mijn vriendin vertelde er wat over :'D

    Ik en een paar vriendinnen hebben een te blije music video gemaakt, in een uur ofzo, misschien minder :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    sorry dat ik ff niet reageerde toen ik terug was van het toetanchanmon expo ging ik eerst buiten een boek lezen en ik zat nogal diep in dat boek.
    Goede nieuws:ik heb het boek nu wel uit :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    my babies. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 19:05 ]


    To love is to destroy.

    Host schreef:
    my babies. :Y)

    lol


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    I Love Shane Dawson :'D
    Hij maakt geweldige nummers, en heeft een leuk kanaal op Youtube (:

    En MBA4ever, maakt niet zoveel uit (:
    Ik was net nog aan het vissen met me broer, dus ik heb me niet zo heel lang verveeld vandaag x'D
    Eerst ga ik even een hoofdstukje van mijn Story uploaden, en daarna zal ik reageren (:


    Little do you know

    MBAV4ever schreef:
    sorry dat ik ff niet reageerde toen ik terug was van het toetanchanmon expo ging ik eerst buiten een boek lezen en ik zat nogal diep in dat boek.
    Goede nieuws:ik heb het boek nu wel uit :)


    welk boek las je? (:


    To love is to destroy.

    oke :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Waanzin van Mel Wallis de Vries
    Ik ben echt dol op haar boeken


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    -> Dit hoort in het off-topic, graag de volgende topic daar ook openen.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb een reactie geplaatst (:
    Het hoofdstuk voor mijn story moet nog verder geschreven worden want ik kom er net achter dat ik maar één pagina heb geschreven in word.
    En meestal doe ik duizend woorden, dus twee pagina's. En om er dan 500 woorden bij te uploaden vind ik niet gepast d:
    Dus heb ik maar een nieuwe reactie geplaatst voor het hoofdstuk uploaden x'D


    Little do you know

    Ik reageer morgen waarschijnlijk pas weer..
    Mijn toetsenbord doet irritant, en ik ben niet echt in de mood om een nieuwe reactie te plaatsen.
    Sorry daarvoor,,


    Little do you know

    Ik wil alvast doorgeven dat ik maandagmorgen vroeg richting het vliegveld vertrek en dan naar Turkije ga voor een week! Ik heb daar -waarschijnlijk, lijkt me raar als het niet zo is- wifi, maar ik zal dus niet veel online zijn aangezien ik daar optimaal ga genieten met mijn familie (: Sorry! <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.