• Praat hier zoveel als je wilt over één van de leukste programma's ooit: Game of Thrones

    Jon's Black Crows
    Maniae
    Sigyn
    Parachutes

    Daenerys' Dragons
    Parachutes
    Cullens
    Sigyn
    Maniae
    Tyrion
    Rhaenys

    Arya's Clan
    Maniae
    Parachutes
    Cloelia
    Obliviate777

    Tyrion's little friends
    Cullens
    Tyrion
    Sigyn

    Robb Stark's Wolves
    Maniae
    Lohengrin
    Sigyn

    Jaime's Lovers
    Cullens
    Tyrion
    Maniae

    Loras and Margaery's Roses
    Lohengrin


    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I need to talk about it with somebody D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Nooowh, Oh my god D:
    I'm crying (huil)


    En was het wie je dacht dat het was? Ik zat ook echt met open mond te kijken (waarschijnlijk niet letterlijk), maar ik was echt geschokt.
    Vooral toen ze háár in haar buik staken... Zo zielig. :'c

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:01 ]


    You are beautiful, you are love.

    Cullens schreef:
    (...)
    Dat geld voor héél veel series. De beste gaan er echt altijd uit. :c


    But why? D: Heb je het boek gelezen? Hoe dan ook, ik blijf niet met plezier kijken als het iedere aflevering zó gaat. xd


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    But why? D: Heb je het boek gelezen? Hoe dan ook, ik blijf niet met plezier kijken als het iedere aflevering zó gaat. xd

    I know. Ik vind dat zo zonde. Bij The Vampire Diaries had ik dat ook... Als ze favo personages doden, dan vind ik de serie zo veel minder leuk.
    Ik loop echt extreem vet achter met Game of Thrones, laat staan dat ik begonnen ben met de boeken. Nee, ik wacht even de zomervakantie af en ga dan als een speer weer verder met de serie en begin aan de boeken. Ik heb nu echt geen tijd om alle series bij te houden door al dat verdomde huiswerk van school.

    Zo lang Cersei blijft leven vind ik alles best. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    (...)
    I know. Ik vind dat zo zonde. Bij The Vampire Diaries had ik dat ook... Als ze favo personages doden, dan vind ik de serie zo veel minder leuk.
    Ik loop echt extreem vet achter met Game of Thrones, laat staan dat ik begonnen ben met de boeken. Nee, ik wacht even de zomervakantie af en ga dan als een speer weer verder met de serie en begin aan de boeken. Ik heb nu echt geen tijd om alle series bij te houden door al dat verdomde huiswerk van school.

    Zo lang Cersei blijft leven vind ik alles best. (krul)


    Bij The Vampire Diaries heb ik daar inderdaad ook last van. Yes, in de zomervakantie alle tijd voor series en boeken. (: Ik heb het ook veel te druk met school, maar ben sinds nog maar een weekje begonnen met GOT en ben nu al bij. Uitstel gedrag. (no_chears)
    Haha, voorlopig blijft Cersei vast nog wel leven. c;


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Bij The Vampire Diaries heb ik daar inderdaad ook last van. Yes, in de zomervakantie alle tijd voor series en boeken. (: Ik heb het ook veel te druk met school, maar ben sinds nog maar een weekje begonnen met GOT en ben nu al bij. Uitstel gedrag. (no_chears)
    Haha, voorlopig blijft Cersei vast nog wel leven. c;

    Haha, bij wie van The Vampire Diaries heb je dat?

    En ik heb 11 juni me laatste toets van dit schooljaar, daarna ga ik dan ook echt achterover hangen en beginnen aan alle series. Ben 5 juli echt klaar. Heb Pretty Little Liars in huis, ik ga verder met Once Upon A Time en dus verder met Game of Thrones [GoT is van alles wat ik volg toch echt wel het leukste]
    Maar die laatste toets is echt veel en als ik het leren ga uitstellen... Ik ga dat nooit meer redden om dat allemaal in mijn hoofd te krijgen, vandaar. Ik heb dit jaar nog geen onvoldoendes gehaald en ik wil dus echt niet me eerste voldoende halen aan het einde van het schooljaar want dan ga ik met een rotgevoel die zomervakantie in.

    Ja, ik denk ook wel dat Cersei voorlopig nog wel even blijft leven. Lijkt mij wel althans. Ze is echt mijn favoriete personage, van wat ik tot nu toe gezien heb.


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    (...)
    Haha, bij wie van The Vampire Diaries heb je dat?

    En ik heb 11 juni me laatste toets van dit schooljaar, daarna ga ik dan ook echt achterover hangen en beginnen aan alle series. Ben 5 juli echt klaar. Heb Pretty Little Liars in huis, ik ga verder met Once Upon A Time en dus verder met Game of Thrones [GoT is van alles wat ik volg toch echt wel het leukste]
    Maar die laatste toets is echt veel en als ik het leren ga uitstellen... Ik ga dat nooit meer redden om dat allemaal in mijn hoofd te krijgen, vandaar. Ik heb dit jaar nog geen onvoldoendes gehaald en ik wil dus echt niet me eerste voldoende halen aan het einde van het schooljaar want dan ga ik met een rotgevoel die zomervakantie in.

    Ja, ik denk ook wel dat Cersei voorlopig nog wel even blijft leven. Lijkt mij wel althans. Ze is echt mijn favoriete personage, van wat ik tot nu toe gezien heb.


    Ehm, van The Vampire Diaries vond ik het jammer toen
    Jenna, Jermey, Bonnie, Lexi er uit gingen. En ik vergeet vast nog een aantal. :Y) Zet het even in spoiler, voor het geval nog niet iedereen de afleveringen gezien heeft.

    En goed dat je niet zo'n uitsteller als mij bent. (;


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ehm, van The Vampire Diaries vond ik het jammer toen
    Jenna, Jermey, Bonnie, Lexi er uit gingen. En ik vergeet vast nog een aantal. :Y) Zet het even in spoiler, voor het geval nog niet iedereen de afleveringen gezien heeft.

    En goed dat je niet zo'n uitsteller als mij bent. (;

    TVD Spoilers.
    Ik vond dat van Lexi ook heel erg. Vond haar echt heel erg leuk. Verder baalde ik ook van bepaalde ontwikkelingen. Zoals Klaus die langzamerhand steeds softer werd. Ik vond hem juist zo'n badass personage. En ik baal er echt enorm van dat niemand Rebekah wilt als eerste keuze, zij is mijn favoriete personage. En dat de cure nu naar Katherine is... Geen woorden voor, vind dat gewoon echt te verschrikkelijk voor woorden. Zij was juist DE basass en bitchy vampier van de show, echt zonde.


    En ik ben normaal ook een gigantische uitsteller hoor. Dit is de eerste keer van niet, haha.


    Chaos is a ladder.

    Folklore schreef:
    (...)

    En was het wie je dacht dat het was? Ik zat ook echt met open mond te kijken (waarschijnlijk niet letterlijk), maar ik was echt geschokt.
    Vooral toen ze háár in haar buik staken... Zo zielig. :'c


    Ik dacht dat het Jon zou zijn, want een vriendin had gezegd dat hij dood zou gaan D: -tenminste, dat dat zo is in de boeken-
    Ik vond dat zo zielig voor haar, en ook voor Robb :c Stupid landheer -ik weet zijn naam niet meer :x- En arme Arya, had ze eindelijk hoop om haar familie weer te zien en dan dat. Ik hoop dat Jon wraak gaat nemen.
    Ik vraag me trouwens af of die oom nog leeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cullens schreef:
    (...)
    TVD Spoilers.
    Ik vond dat van Lexi ook heel erg. Vond haar echt heel erg leuk. Verder baalde ik ook van bepaalde ontwikkelingen. Zoals Klaus die langzamerhand steeds softer werd. Ik vond hem juist zo'n badass personage. En ik baal er echt enorm van dat niemand Rebekah wilt als eerste keuze, zij is mijn favoriete personage. En dat de cure nu naar Katherine is... Geen woorden voor, vind dat gewoon echt te verschrikkelijk voor woorden. Zij was juist DE basass en bitchy vampier van de show, echt zonde.


    En ik ben normaal ook een gigantische uitsteller hoor. Dit is de eerste keer van niet, haha.


    TVD
    Oké heel eerlijk, ik heb echt een bloedhekel aan Lexi. Idk het enige leuke vond ik toen ze Steffie's hoofd tegen een auto aanramde, lol. En de cure die naar Katherine gaat vind ik echt geweldig, ik ben zo nieuwsgierig naar hoe ze dit gaan ontwikkelen.
    En dan heb je natuurlijk ook nog Elena die naar college gaat &&& Delena ofcurse.


    GOT
    As for GOT, ik weet wat er ongeveer is gebeurd, alleen nog niet gekeken, kwam er daarstraks per ongeluk langs en het is echt vreselijk volgens mij


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ugh, ik durf gewoon geen GoT fanfiction te beginnen. Serieus. Er speelt nu al maanden een idee in mijn hoofd maar ik durf het simpelweg niet. Ik ben bang dat ik veel te weinig van GoT snap om er een fanfiction om heen te bouwen, zelfs al zou ik alle seizoenen gezien hebben. Natuurlijk snap ik GoT wel, anders kan je het niet kijken... Maar je begrijpt me wel toch? Ik ben bang dat er dingen in het verhaal onlogisch gaan zijn dan.

    Ik heb er nu ook één online staan, maar wil iets totaal anders...

    EDIT; Of ik maak er een SA van en als dat goed zit, dan kan ik er altijd nog een verhaal van maken.

    Is er belangstelling voor? (:
    Dan wil ik het best melden.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:13 ]


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    (...)
    TVD Spoilers.
    Ik vond dat van Lexi ook heel erg. Vond haar echt heel erg leuk. Verder baalde ik ook van bepaalde ontwikkelingen. Zoals Klaus die langzamerhand steeds softer werd. Ik vond hem juist zo'n badass personage. En ik baal er echt enorm van dat niemand Rebekah wilt als eerste keuze, zij is mijn favoriete personage. En dat de cure nu naar Katherine is... Geen woorden voor, vind dat gewoon echt te verschrikkelijk voor woorden. Zij was juist DE basass en bitchy vampier van de show, echt zonde.


    En ik ben normaal ook een gigantische uitsteller hoor. Dit is de eerste keer van niet, haha.


    TVD:
    Aan de ene kant vond ik het jammer dat Klaus minder badass werd, maar aan de andere kant werden er op die manier naar mijn idee wel minder personages vermoord. :') Rebekah is echt leuk. En de cure naar Katherine had ik nóóit verwacht. Ik dacht dat Elena die wel zou krijgen. Ik mis de lieve, menselijke Elena wel een beetje. xd


    Maniae schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het Jon zou zijn, want een vriendin had gezegd dat hij dood zou gaan D: -tenminste, dat dat zo is in de boeken-
    Ik vond dat zo zielig voor haar, en ook voor Robb :c Stupid landheer -ik weet zijn naam niet meer :x- En arme Arya, had ze eindelijk hoop om haar familie weer te zien en dan dat. Ik hoop dat Jon wraak gaat nemen.
    Ik vraag me trouwens af of die oom nog leeft.


    GoT:
    Neeee, niet Jon Snow! 'You know nothing, Jon Snow!' Ben trouwens benieuwd hoe het nu verder gaat met hem en Ygritte.. Zo'n leuk koppel.
    En inderdaad, arme Arya. Arya is ook een van m'n favoriete spelers in GoT. Hmm, oja die oom, nieuwsgierig wat daar mee gebeurt is.


    You are beautiful, you are love.

    @ Folklore

    Ik las ergens dat hij zei: Crows Before Hoes.
    That's badass.


    Chaos is a ladder.

    Jongens, ik zie overal dat er iets vreselijks is gebeurd in GoT, wie is er nou dood? Ik wil het weteeeeeen :'D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens, ik zie overal dat er iets vreselijks is gebeurd in GoT, wie is er nou dood? Ik wil het weteeeeeen :'D

    Ik wil het best zeggen maar dan komen mensen erachter. Want ik lees ook altijd de spoilers ook al wil ik het niet weten D:


    Chaos is a ladder.