• Praat hier zoveel als je wilt over één van de leukste programma's ooit: Game of Thrones

    Jon's Black Crows
    Maniae
    Sigyn
    Parachutes

    Daenerys' Dragons
    Parachutes
    Cullens
    Sigyn
    Maniae
    Tyrion
    Rhaenys

    Arya's Clan
    Maniae
    Parachutes
    Cloelia
    Obliviate777

    Tyrion's little friends
    Cullens
    Tyrion
    Sigyn

    Robb Stark's Wolves
    Maniae
    Lohengrin
    Sigyn

    Jaime's Lovers
    Cullens
    Tyrion
    Maniae

    Loras and Margaery's Roses
    Lohengrin


    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb bijna boek twee uit. Yeuh :Y) Ben eindelijk weer begonnen met lezen na een pauze van 'n halfjaar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Valar Morghulis


    "I shut my eyes in order to see.'

    Folklore schreef:
    Ik sluit me trouwens aan bij Arya's clan. :Y) Ze is zo awesome en acteert super. (:
    Daenerys vind ik ook heel gaaf, vooral haar draken. Ik hoop iedere keer dat ze samen gaat met die bodyguard van haar, maar
    nu lijkt ze helemaal verliefd op die nieuweling. Ik ben trouwens heel benieuwd wat voor rol die gaat spelen. Of ze gaan trouwen of niet etc.


    Ik vind Jorah echt zó zielig. Eigenlijk ship ik hun al sinds het begin gewoon. Maar eerst kwam Drogo, en nu die Daario er weer tussen. Ik ook wel, denk ook wel dat ze iets gaan krijgen samen.


    The North remembers & they will never forget.

    Samwell wordt eindelijk erkent als WIZARD :Y)



    Ik moest zo lachen toen ik die blik van hem zag toen Gilly dat zei :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    ^Samwell is cute!

    @Direwolf,

    Inderdaad heel zielig, hij houd echt van haar. En die Daario vind ik maar een gladjanus..


    It should be them!


    You are beautiful, you are love.

    Direwolf schreef:
    Ik kom hier zomaar eventjes binnen kom vallen, haha. Ik ben Vayenne & heb het eerste en tweede boek gelezen, en ben helemaal up to date met de series.
    Spoilers Red Wedding || S3 E9
    Deze had ik echt totaal niet zien aankomen. Toen ze Rains of Castamere begonnen te spelen, echt niet normaal. Talisa, oké. Ik heb haar niet echt gemogen, maar het blijkt dan weer wel dat ze verder geen spion is, wat ik in eerste instantie dacht. En toch moest ik wel huilen toen ze haar staken. Maar Robb, dat gaat echt te ver. En Cat & Grey Wind. Het laatste is gewoon, absurd.. Maar aan de andere kant vind ik het echt geniaal geacteerd, en bovendien is het ook gewoon niet je dagelijkse serie. Wat de schrijver wilde bereiken is iets realistisch, niet een verhaal waarvan je aan het begin al weet hoe het gaat aflopen en een ze leefden nog lang en gelukkig bevat. Dus, ik ben geshockeerd en heel erg verdrietig maar aan de andere kant vond ik de aflevering echt heel erg apart en goed.

    Ik heb eigenlijk nog geen kant gekozen, ik vind elk karakter gewoon heel erg uniek en awesome. Behalve dan Joffrey en nog wel een paar mensen. Alhoewel ik de acteurs die ze spelen echt ongelofelijk getalenteerd vind.

    Ik vind dat zo moeilijk. Bij elke serie kies ik automatisch 'een kant'.


    Chaos is a ladder.

    Vraagje over iets wat mogelijk in het boek gebeurt?

    Ik zie zoveel plaatjes van Jon en Daenerys samen op tumblr sites, komen díe twee bij elkaar? Nee toch?!


    You are beautiful, you are love.

    Voor iedereen die eventjes iets nodig heeft om The Red Wedding te verwerken, hier is iets wat mij heeft geholpen.

    @Folklore, inderdaad! Ik vind hem gewoon echt een enge kwal. & btw, Jorah is ook gewoon best wel knap. Op de een of andere manier.

    Cullens schreef:
    (...)
    Ik vind dat zo moeilijk. Bij elke serie kies ik automatisch 'een kant'.


    Ik ook, maar bij GoT kan ik het gewoon echt niet. Omdat niemand echt persé slecht is, behalve Joffrey dan want die is gewoon een ass. Iedereen heeft wel zo zijn rede om iets te doen, dus ik heb eigenlijk begrip voor iedereen. Daarom heb ik het wel dubbel zo moeilijk, aangezien ik nu gewoon bij elke dood moet huilen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 19:36 ]


    The North remembers & they will never forget.

    Folklore schreef:
    Vraagje over iets wat mogelijk in het boek gebeurt?
    Ik zie zoveel plaatjes van Jon en Daenerys samen op tumblr sites, komen díe twee bij elkaar? Nee toch?!

    Volgens mij niet. Maar mensen shippen hun gewoon diehard omdat ze gewoon een soort van 'fire' en 'ice' zijn samen en dat het daarom goed zou kunnen passen. Het is echt één van de bekendste crackships volgens mij.


    Chaos is a ladder.

    Mijn zus kijkt blijkbaar ook GoT ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Folklore schreef:
    Ik sluit me trouwens aan bij Arya's clan. :Y) Ze is zo awesome en acteert super. (:
    Daenerys vind ik ook heel gaaf, vooral haar draken. Ik hoop iedere keer dat ze samen gaat met die bodyguard van haar, maar
    nu lijkt ze helemaal verliefd op die nieuweling. Ik ben trouwens heel benieuwd wat voor rol die gaat spelen. Of ze gaan trouwen of niet etc.

    Dany x Drogo, Dany x Jon of Dany x Niemand lol


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cullens schreef:
    (...)
    Volgens mij niet. Maar mensen shippen hun gewoon diehard omdat ze gewoon een soort van 'fire' en 'ice' zijn samen en dat het daarom goed zou kunnen passen. Het is echt één van de bekendste crackships volgens mij.

    yay i ship it lol :33


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    t's always summer, under the sea
    I know, I know, oh, oh, oh
    The birds have scales, and the fish take wing
    I know, I know, oh, oh, oh
    The rain is dry, and the snow falls up
    I know, I know, oh, oh, oh


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom doet Shireen mij trouwens aan Cosette denken?


    The North remembers & they will never forget.

    Ik denk dat Tyrion in ep 10 eindelijk Tywin neer schiet met een kruisboog.
    Ik weet niet of dat in dit seizoen nog gebeurd of seizoen 4.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus