• Praat hier zoveel als je wilt over één van de leukste programma's ooit: Game of Thrones

    Jon's Black Crows
    Maniae
    Sigyn
    Parachutes

    Daenerys' Dragons
    Parachutes
    Cullens
    Sigyn
    Maniae
    Tyrion
    Rhaenys

    Arya's Clan
    Maniae
    Parachutes
    Cloelia
    Obliviate777

    Tyrion's little friends
    Cullens
    Tyrion
    Sigyn

    Robb Stark's Wolves
    Maniae
    Lohengrin
    Sigyn

    Jaime's Lovers
    Cullens
    Tyrion
    Maniae

    Loras and Margaery's Roses
    Lohengrin


    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    This makes me sad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cullens schreef:
    (...)
    Ben ik de enige die eigenlijk niet zo heel erg in shock en in paniek is? (":

    Zodra ik alles heb gekeken krijg je een antwoord op die vraag haha


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rhaenys schreef:
    (...)
    Omg waar heb je die foto vandaan? :33 i assume tumblr maar ik wil hem rebloggen hahaha


    http://nina-mary.tumblr.com/post/52077681884

    :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhaenys schreef:
    Zodra ik alles heb gekeken krijg je een antwoord op die vraag haha

    Ja, ik moet het ook nog steeds zien hoor. Maar ik denk zelfs dat ik het dan nog niet ben. Ik heb sowieso al niet echt veel met de Starks.


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    (...)
    Ben ik de enige die eigenlijk niet zo heel erg in shock en in paniek is? (":

    Ik denk het ja! Ik wil altijd happy endings! This is not happy at all. D:


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ik denk het ja! Ik wil altijd happy endings! This is not happy at all. D:

    Haha, GoT is toch nooit happy endings? (krul)
    Ik houd ook van happy endings hoor, maar ik ben hier niet echt 'sad' om of zo, wat ik soms wel ben bij een serie.


    Chaos is a ladder.

    Maniae schreef:
    (...)

    http://nina-mary.tumblr.com/post/52077681884

    :Y)

    Thank you :3

    Cullens schreef:
    (...)
    Ja, ik moet het ook nog steeds zien hoor. Maar ik denk zelfs dat ik het dan nog niet ben. Ik heb sowieso al niet echt veel met de Starks.

    Ik heb een beetje een soft-spot voor ze, vooral voor Sansa en Snow haha al ben ik wel team dany yay

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:06 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    “I left the set and went straight to the airport and got on a plane because I didn’t want to be there anymore. I was the crazy man on the flight crying the whole way to London.”
    — Richard Madden (Robb Stark) on filming the Red Wedding scene


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    (...)

    NO PLEASE FUCKING HELL OMG


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Maniae schreef:
    (...)
    Awwwwwwwww :(:(:(:(


    Life is hard and then we die

    Doet me eigenlijk aan iets denken...
    Vorige week was ik aan het praten met mijn leerkracht van 57 en toen kwam ik er achter dat hij ook fan was van GoT:W
    Best grappig aangezien ik een heel jaar les van hem had en er nu pas achter kom.
    We hebben 2 uur lang over GoT gepraat terwijl ik bezig was met mijn praktijk examen en toen ben ik er achter gekomen dat hij een enorme fan van Daenerys is, omdat hij het machtig vond hoe ze naarmate de serie vordert, ze steeds meer ballen kweekt om het zo maar even te zeggen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jullie zeggen dan wel dat Robb en Catelyn dood zijn, maar jullie vergeten Grey Wind ook.
    Bereid je maar voor want ik denk ik ep 10 dat jullie Grey Wind en Robb niet zo smakelijk samen gaan zien.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kom hier zomaar eventjes binnen kom vallen, haha. Ik ben Vayenne & heb het eerste en tweede boek gelezen, en ben helemaal up to date met de series.
    Spoilers Red Wedding || S3 E9

    Deze had ik echt totaal niet zien aankomen. Toen ze Rains of Castamere begonnen te spelen, echt niet normaal. Talisa, oké. Ik heb haar niet echt gemogen, maar het blijkt dan weer wel dat ze verder geen spion is, wat ik in eerste instantie dacht. En toch moest ik wel huilen toen ze haar staken. Maar Robb, dat gaat echt te ver. En Cat & Grey Wind. Het laatste is gewoon, absurd.. Maar aan de andere kant vind ik het echt geniaal geacteerd, en bovendien is het ook gewoon niet je dagelijkse serie. Wat de schrijver wilde bereiken is iets realistisch, niet een verhaal waarvan je aan het begin al weet hoe het gaat aflopen en een ze leefden nog lang en gelukkig bevat. Dus, ik ben geshockeerd en heel erg verdrietig maar aan de andere kant vond ik de aflevering echt heel erg apart en goed.

    Ik heb eigenlijk nog geen kant gekozen, ik vind elk karakter gewoon heel erg uniek en awesome. Behalve dan Joffrey en nog wel een paar mensen. Alhoewel ik de acteurs die ze spelen echt ongelofelijk getalenteerd vind.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 23:44 ]


    The North remembers & they will never forget.

    Ik sluit me trouwens aan bij Arya's clan. :Y) Ze is zo awesome en acteert super. (:
    Daenerys vind ik ook heel gaaf, vooral haar draken. Ik hoop iedere keer dat ze samen gaat met die bodyguard van haar, maar

    nu lijkt ze helemaal verliefd op die nieuweling. Ik ben trouwens heel benieuwd wat voor rol die gaat spelen. Of ze gaan trouwen of niet etc.


    You are beautiful, you are love.