• Oke, sorry als dit topic verkeerd staat, maar ik wist zo gauw niet waar 'm neer te plaatsen.

    Een vriendin van me, Panthera, komt morgen helemaal vanuit het Zuiden van het land naar mij toe, in Drenthe. En dat is erg gezellig, en ik kan er ook niet op wachten. Maar... wat moeten we doen? Ze heeft geen fiets bij zich dus ergens heen fietsen kunnen we niet en verder woon ik in een gat met 864 inwoners waar niks te doen is...
    Kunnen jullie ons helpen om iets te verzinnen om te doen? We hebben al wel bedacht dat we kniepertjes konden gaan maken en natuurlijk foto's konden gaan maken van onze dag. (:

    Alvast hartelijk bedankt!!

    Omdat iedereen wilde weten wat we hebben gedaan, hier een kleine edit:

    We hebben eerst bij mij thuis gezeten, en toen hebben mijn ouders eventjes kennis met haar gemaakt, want nouja we spreken elkaar al 2/3 jaar maar hebben elkaar nog nooit in het echt gezien dus mijn ouders wilden ook wel eens weten wie ze precies is :p
    Verder hebben we kniepertjes gebakken (ik ben nog bezig of het lukken wil mijn telefoon op de pc aan te sluiten zodat ik foto's toe kan voegen ) en even met mijn moeder mee geweest boodschappen doen omdat ze dat zelf niet kan (ze heeft reuma). Verder zijn we nog in Emmen wezen statten en hebben we met haar ouders en broertje nog een pizza gegeten. Daarna zijn we bij mij thuis weer gegaan en hebben Eva en ik nog verder kniepertjes gebakken zodat ze ze naar huis mee kon nemen.
    Ohjah en ik heb bolussen van dr gekregen die ik moest proeven en ze smaken eigenlijk erg lekker, ookal lijken ze nog steeds op poep. ^^

    Al met al een eeerrgg gezellig dag gehad vol meligheid etc, hopelijk lukt het om nog foto's te plaatsen en Eva zelf heeft ook nog foto's gemaakt. ;D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 19:45 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Licet schreef:



    Misschien ben ik de enige maar ik vind sommige bordspellen echt hilarisch om te doen :Y)


    Wanneer je dit allemaal gedaan hebt, weet ik zeker dat je een topdag hebt gehad (':


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Wanneer je dit allemaal gedaan hebt, weet ik zeker dat je een topdag hebt gehad (':


    Filosofie en medicijnen studeren in een dag?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Filosofie en medicijnen studeren in een dag?


    Je kan altijd een poging wagen ^^'
    Plus; je hebt van die handige, kleine boekjes en filmpjes waar al vrij veel in wordt uitgelegd. (:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 18:54 ]


    We need a bigger boat.

    Praelectio schreef:
    Nu vind ik wel dat jullie straks moeten vertellen wat jullie hebben gedaan. :3


    Hahhaha nou we hebben eerst bij mij thuis gezeten, en toen hebben mijn ouders eventjes kennis met haar gemaakt, want nouja we spreken elkaar al 2/3 jaar maar hebben elkaar nog nooit in het echt gezien dus mijn ouders wilden ook wel eens weten wie ze precies is :p
    Verder hebben we kniepertjes gebakken (ik ben nog bezig of het lukken wil mijn telefoon op de pc aan te sluiten zodat ik foto's toe kan voegen ) en even met mijn moeder mee geweest boodschappen doen omdat ze dat zelf niet kan (ze heeft reuma). Verder zijn we nog in Emmen wezen statten en hebben we met haar ouders en broertje nog een pizza gegeten. Daarna zijn we bij mij thuis weer gegaan en hebben Eva en ik nog verder kniepertjes gebakken zodat ze ze naar huis mee kon nemen.
    Ohjah en ik heb bolussen van dr gekregen die ik moest proeven en ze smaken eigenlijk erg lekker, ookal lijken ze nog steeds op poep. ^^

    Al met al een eeerrgg gezellig dag gehad vol meligheid etc, hopelijk lukt het om nog foto's te plaatsen en Eva zelf heeft ook nog foto's gemaakt. ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •