• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.

    Jongens:
    ~ Harry Styles - Sempra
    ~ Louis Tomlinson - MYxLoubear
    ~ Niall Horan - IrishNialler
    ~ Zayn Malik - Malino
    ~ Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    ~ Lynn1D - Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19
    ~ Amy66 - Skyler Isadora Thompson - 18
    ~ xSunshineee - Maddison 'Maddie' Masey Mash - 18
    ~ Malino - Savannah Adriana Montoya - 18
    ~ Romarin - Erin Jane McCain


    De leraren doe ik tussendoor. VB: Leraar huppelepup: 'Over ... uur gaan we eten, zorg dat je er bent!'
    Dat soort dingen.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd(18 t/m 21):
    Uiterlijk(foto van een mens):
    Innerlijk/Persoonlijkheid:
    Extra:

    Is iets onduidelijk? Vraag maar!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ohmygoddd
    Ik ben zo nieuwsgierig hoe het allemaal gaat hea!
    Wie met wie krijgt enzo en hoe iedereen met Lkaar omgaat! Waaaahh spanning! Heheh


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Naam: Maddison 'Maddie' Masey Mash
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:




    Maddie is ongeveer zo een 1.70 m lang en slank gebouwd. Ze heeft lang bruin krullend haar dat ze af en toe wel eens stijlt. Ze heeft bruine ogen en volle wimpers. Haar kledingstijl hangt van dag tot dag af, de ene keer is ze misschien stoer gekleed en de andere keer misschien lief.
    Innerlijk/Persoonlijkheid: Maddie is een lieve meid die niet snel bang is. Ze is redelijk zelfzeker en twijfelt weinig aan zichzelf. Ze is erg behulpzaam en als je veel voor haar betekent zal ze voor je door het vuur gaan als dat echt nodig is. Ze is een sociaal iemand en maakt graag veel plezier, ze lacht dan ook graag. Ook houdt ze van flirten en uitgaan. Als iets haar niet aanstaat zal ze dat dan ook meteen zeggen. Als je ruzie met haar zoekt zal ze geen ene stap achteruit doen en komt voor zichzelf op, je kan haar ook niet snel kwetsen omdat het haar niet boeit wat mensen zeggen en denken over haar. En als ze je niet mag, dan negeert ze je vooral of reageert heel bot.
    Extra: Maddie doet vakantiewerk in de McDonalds.


    16 - 09 - '17

    Iedereen staat er :) Ik ben blij dat jullie mee willne doen


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Mag ik Harry reserveren?

    Hey ik had een vraag,,
    ik wil heel graag dit verhaal ding opstarten , niet dat ik de intro doe ofzo maar ik bedoel, dat we echt gaan spelen!
    duss ik zou best nog wel een jongen willen doen anders?
    xxx

    ps hoe doe je zon klik naar een ding bijvoorbeeld dat er in groen KLEREN staat en als je daar op klikt dat je die outfit ziet enzo? ;3

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 20:51 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [url - = link]-Woord-[-/url]

    Maar dan zonder streepjes (:[/url]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 20:59 ]


    El Diablo.

    wacht even, ik ben denk ik niet blij met Skylers uiterlijk, ik kies denk ik nog iets anders, mag dat?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Q deed gister raar dus die kon ik niet openen.
    @Jolene Sure!
    @Lynn1D Er zijn nog meer rollen niet ingevult. nog 3. Anders wacht je tot er nog 1 over is en dan kan je die nemen. Snapje?
    @Amy66 dat mag hoor! Dan moet je alleen wel zeggen dat je hem hebt aangepast op quote ofzo ok?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Naam: Louis Tomlinson
    Leeftijd(18 t/m 21): 21
    Uiterlijk(foto van een mens):


    Innerlijk/Persoonlijkheid: Louis is spontaan, grappig, zorgzaam, etc. (:)) Hij kan soms heel druk zijn, met zijn voordelen en nadelen. Louis wil liever niet stilzitten dus hij doet aan zo veel mogelijk activiteiten mee.
    Extra: Hij vind zichzelf soms niet goed genoeg, maar dat laat hij zo min mogelijk merken


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Malino schreef:
    [url - = link]-Woord-[-/url]

    Maar dan zonder streepjes (:




    Hey dus ik doe binnen een url een url dinges?[/url]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lynn1D schreef:
    (...)



    Hey dus ik doe binnen een url een url dinges?

    Nou een plaatje van google, dan volledige grootte. Die link daarboven kopieer je en plak je hier. je doet er direct een ] tekentje achter en dan een woord dat in url. Maar de eerste ] (Niet [) verander je in een =.
    Vage uitleg, sorry. VB:
    url=Blablalinksabadoebsjabadoeb]hallo[/url]
    en helemaal aan het begin nog een [

    Sorry voor vaagheid...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 10:15 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hier staat het ook.


    El Diablo.

    Mag ik het laatste meisje?


    Do what people say you can't.

    Dankjullie wel!


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Naam: Emily Coco Golden
    Leeftijd: Ze is net achttien geworden.
    Uiterlijk:



    Emily heeft lang, blond haar dat tot net boven haar billen komt. Emily heeft blauw/grijze ogen met niet hele lange wimpers waar ze altijd wat mascara op doet. Ze heeft een lengte van 1.65m lang.
    Innerlijk/Persoonlijkheid: Emily is iemand die vol leven zit. Ze is altijd wel vrolijk en zit nooit stil. De enige keren dat ze stil zit is omdat ze zich niet lekker voelt of er is iets. Emily kan geen seconde stil staan. Altijd huppel, spring of welke beweging dan ook, Emily doet het wel. Emily is niet graag alleen. Het liefst heeft ze de hele tijd mensen om zich heen. Dan voelt ze zich veiliger dan als ze alleen is. Emily kan je veel wijs maken. Vaak geloofd ze alles. Emily is ook een doener en totaal geen denker. Ze denkt niet echt na voordat ze iets doet of zegt waardoor mensen haar nogal snel een kwalijk nemen als ze dat doet. Vaak is Emily ook nog melig op hyper. Dan is ze echt gestoord. De rest zie je in de RPG
    Extra: Erin is linkshandig en speelt gitaar.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:29 ]


    Do what people say you can't.