• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.

    Jongens:
    ~ Harry Styles - Sempra
    ~ Louis Tomlinson - MYxLoubear
    ~ Niall Horan - IrishNialler
    ~ Zayn Malik - Malino
    ~ Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    ~ Lynn1D - Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19
    ~ Amy66 - Skyler Isadora Thompson - 18
    ~ xSunshineee - Maddison 'Maddie' Masey Mash - 18
    ~ Malino - Savannah Adriana Montoya - 18
    ~ Romarin - Erin Jane McCain


    De leraren doe ik tussendoor. VB: Leraar huppelepup: 'Over ... uur gaan we eten, zorg dat je er bent!'
    Dat soort dingen.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd(18 t/m 21):
    Uiterlijk(foto van een mens):
    Innerlijk/Persoonlijkheid:
    Extra:

    Is iets onduidelijk? Vraag maar!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Alleen nog wachten op een paar jongens :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Sorry, ik schrijf me weer uit want ik ga het druk krijgen ;s
    Leek me echt leuk mee te doen, maarja ..


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Sorry, ik schrijf me weer uit want ik ga het druk krijgen ;s
    Leek me echt leuk mee te doen, maarja ..


    Zou ik dan jou meisje mogen doen? (:


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    (...)

    Zou ik dan jou meisje mogen doen? (:


    Euh sure


    16 - 09 - '17

    Harry please ?

    vraagje, is het begonnen?? Is er een speeltopic, net terug van vakantie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eindelijk een RPG die me aanspreekt, rara wie spelen er weer in mee? 1D -___- sorry hoor maar dit vind ik echt wannabe zowat elke RPG momenteel gaat over 1D.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    Eindelijk een RPG die me aanspreekt, rara wie spelen er weer in mee? 1D -___- sorry hoor maar dit vind ik echt wannabe zowat elke RPG momenteel gaat over 1D.


    Als wij dat leuk vinden mag dat toch? Het is een hype. Ik ergerde mij bijvoorbeeld ook eerst aan al die RPGs die over the hungergames gingen, wat nu wel minder is. Maar als zij dat leuk vinden, vind ik het goed. Zo heeft ieder wel wat. Het is nou ook niet zo dat letterlijk elke RPG hetzelfde is.


    Do what people say you can't.

    Ala Applebottom dat meisje wil doen, en Sempra Harry, hoeven we alleen nog maar Liam die ik eventueel ook wel zou willen doen :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    eindelijk!!!!!!! Ik had iemand maar ik denk dat het te druk word voor haar, ik kan nog even aan andere vragen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omg YEAAAAA
    Ik wil zo graag starten ! Niet als in eerste dinges maar gewooooon , dat iedereen start hAhaha
    Wiehoooooo! *.*

    Xxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    youre not the only one. Ik was deze vergeten en ik zat net even te kijken wat ik gemist had door de holiday ik omg omg omg ik moet inspringenXD le stress


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    waarom doe je niet dat jij liam neemt en we starten en als iemand hem wilt hem overneemt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Goed idee :) Ik moet alleen nog wachten op AppleBottom


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Romarin schreef:
    Naam: Emily Coco Golden
    Leeftijd: Ze is net achttien geworden.
    Uiterlijk:



    Emily heeft lang, blond haar dat tot net boven haar billen komt. Emily heeft blauw/grijze ogen met niet hele lange wimpers waar ze altijd wat mascara op doet. Ze heeft een lengte van 1.65m lang.
    Innerlijk/Persoonlijkheid: Emily is iemand die vol leven zit. Ze is altijd wel vrolijk en zit nooit stil. De enige keren dat ze stil zit is omdat ze zich niet lekker voelt of er is iets. Emily kan geen seconde stil staan. Altijd huppel, spring of welke beweging dan ook, Emily doet het wel. Emily is niet graag alleen. Het liefst heeft ze de hele tijd mensen om zich heen. Dan voelt ze zich veiliger dan als ze alleen is. Emily kan je veel wijs maken. Vaak geloofd ze alles. Emily is ook een doener en totaal geen denker. Ze denkt niet echt na voordat ze iets doet of zegt waardoor mensen haar nogal snel een kwalijk nemen als ze dat doet. Vaak is Emily ook nog melig op hyper. Dan is ze echt gestoord. De rest zie je in de RPG
    Extra: Erin is linkshandig en speelt gitaar.


    Tadaa c:
    Maar ze heeft nu wel een andere naam zodat ik niet zo vaak in de war raak :3


    Do what people say you can't.