• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan.




    Rollen

    Koning: Arthur Alexander Tiberius Lancaster - Rydel 1,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Tyrion 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4) (VOL)
    - Wynnfrith Tate - Hofdame - Alecia 7,1
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Reservatie voor Direwolf



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Assassin 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Kilgarrah 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    - Alyss Maneveer - huurmoordenaresse van de koning - PurplePink1D 9,1
    -
    -

    Mannen: (Max 3.) (VOL)
    - Florian Lucifer Bennett - Smidsknecht - Kilgarrah 2,1
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    - Reservatie voor Candira



    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Maniae 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Macabre 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Ophilia 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Lake 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Tyrion 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Assassin 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Ophilia 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    - Reservatie voor Direwolf
    -


    Meedoen kan altijd; Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 21:22 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ja maar Ubiquitous zou haar laten infiltreren en ik zou het enkel ontdekken.


    Ik ben de leeuw met de gouden vacht

    ...
    Daarvoor moet ze het kamp alsnog wel eerst ontdekken.
    Dan zijn er straks 3 mensen die het kamp ontdekken, lekker realistisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ok, ik heb besloten om me hier toch maar even mee te moeien.
    Ook al was ik dat eigenlijk niet van plan.
    Ubiquitous was de eerste die vroeg of dat ze met haar personage het kamp mocht ontdekken om te infiltreren en ik stemde daarin toe.
    Het zou dan inderdaad onlogisch zijn als er plots 3 mensen het kamp zouden ontdekken, dan wilt dat dus zeggen dat het kamp niet goed genoeg verborgen is.
    Mijn uitspraak is dus als volgt;
    Het personage van Ubiquitous is de enige wie het kamp mag ontdekken aangezien dat zij de eerste was die het voorstelde, dat lijkt me het eerlijkste.
    Het kan me dus vrijwel niets schelen of je het er nu mee eens bent of niet, maar zo zal het gebeuren, tenzij Ubiquitous iemand mee wilt laten gaan met haar personage.
    Ik wil geen ruzie hier in deze RPG en als je mijn regeling niet goed vindt, zoek dan maar een andere RPG.
    Verder wil ik ook niet dat mensen me PB'en over de RPG, er is een praattopic, gebruik dat dan ook, tenzij het iets serieus is.
    Ik hou liever mijn PB voor iets serieuzere zaken en niet voor vragen die je net zo goed hier kan stellen.
    Zo, nu ik mijn zegje heb gedaan, ga ik verder met studeren voor mijn examen. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha sorry guys, maar Dae is wel iemand die zelf alles gaat onderzoeken.etc. Ik zal jullue iig niet teleurastellen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als ze voorlopig maar niet Ellie en Caleb gaat storen, ik heb namelijk al een idee voor een volgende post van Ellie xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nah, eerst gaat ze nog geld bietsen bij Synon (no worries.)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zou alyss maybe dae in het bos mogen ontmoeten? Zo ze is gaan jagen en heeft net een hert geschoten en dan hoort ze dae achter zich...


    Ik ben de leeuw met de gouden vacht

    Cas, zou je willen reageren met Blythe? (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @PurplePink1D

    No offence, maar wat snap je er niet aan dat Daenerys alles zelf gaat onderzoeken?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Macabre schreef:
    Cas, zou je willen reageren met Blythe? (bloos)


    Ja, ik wilde eerst wachten tot Rydel ook had gereageerd zodat ik beide in één keer kon doen, maar het ziet er niet naar uit dat het snel gaat gebeuren.


    Your make-up is terrible

    Yeah, sarreh.

    I really am sorry. Ik wilde gisteren reageren, maar Latijn eet mijn leven op momenteel. Ik loop vijf dagen achter op mijn planning. ._.

    En mijn idee voor een post kan ik ook niet meer gebruiken, dus het gaat ook niet zo'n geweldige post zijn. Sarreh, again.


    help

    PurplePink1D schreef:
    Zou alyss maybe dae in het bos mogen ontmoeten? Zo ze is gaan jagen en heeft net een hert geschoten en dan hoort ze dae achter zich...


    Dan zou ik redelijk OOC moeten en dat vind ik vaak toch wel jammer. Ze is niet het type alles met anderen te doen, anders had ik het wel gedaan hoor, maar zo heb ik haar niet gemaakt ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik lig op 't moment ziek op de bank s;
    Mijn hoofd doet dus even niet fijn maar ik zal proberen spoedig te reageren


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Gewn ontmoeten ze moeten niets samen doen maar anders wordt het nogal saai snap je. En anders moet er iemand haar nog eens huren.


    Ik ben de leeuw met de gouden vacht

    Wanneer komt er een reactie met Caleb :3 ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered